تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816600353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران يك ـ كره شمالي صفر؛نفس راحت قطبي


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: ايران يك ـ كره شمالي صفر؛نفس راحت قطبي


بالاخره بعد از سه بازي شكست بار، تيم ملي در يك بازي برتر و حساب‌شده موفق به پيروزي مقابل كره شمالي شد. با توجه به قهرماني كره شمالي(با 6 امتياز) و با در نظر داشتن اتفاقات بازي اول، مي‌شود گفت كه با وجود همه انتقادات، ما با كمي جديت حتي مي‌توانستيم به قهرماني برسيم اما در نهايت تيم آخر اين تورنمنت شديم.


گل: مهرزاد معدنچي(44)

ايران: مهدي رحمتي، احسان حاج صفي، سيدجلال حسيني، هادي عقيلي، خسرو حيدري، آندرانيك تيموريان، پژمان نوري، محمدرضا خلعتبري(83 غلامرضا رضايي)، ميلاد زنيدپور، مهرزاد معدنچي، كريم انصاري فرد(74ميلاد ميداوودي)

شرح بازي: سومين ديدار ايران در مسابقات چهارجانبه قطر نمايش متفاوتي از ديدارهاي قبلي تيم ملي ايران با هدايت افشين قطبي بود. تيم ملي با همان سيستم هميشگي 1ـ3ـ2ـ4 در برابر كره شمالي صف‌آرايي كرد.

بازيكنان مياني تيم ملي ايران با پاس‌هاي پرتعداد عرضي جريان بازي را در اختيار گرفتند ولي نمي‌توانستند موقعيت خطرناك گلزني ايجاد كنند. تنها موقعيت‌هاي ايران در نيمه اول دو ضربه به تيره دروازه كره شمالي بود و گل ايران روي موقعيت نصف و نيمه و با سماجت مهرزاد معدنچي به دست آمد. نتيجه نيمه اول و تعداد موقعيت‌هاي خطرناك ايران تناسبي با آمار پايان نيمه اول بازي نداشت. تيم ايران 68% زمان بازي در نيمه اول بازي در اختيار داشت ولي اصرار بيش از حد بر استفاده از سانتر از جناحين موجب شد كه مهاجمين ايران موقعيت‌هاي مناسبي در نيمه اول به دست نياورند.
شروع نيمه دوم با تغيير فرم كره شمالي همراه بود. تيمي كه نيمه اول حتي يكبار هم به منطقه جريمه نزديك نشده بود در نيمه دوم سعي داشت كه با پاس‌هاي بلند و فشار روي مدافعين ميان ايران، آنها را به اشتباه وادار كند. ولي حسيني و عقيلي نمايش كم اشتباه‌تري نسبت به ديدارهاي گذشته ارائه داده‌اند و حتي حضور مهاجم بلند قامت كره شمالي هم موجب ايجاد موقعيت خطرناك گلزني براي اين تيم نشد.
ايران در اين نيمه يك موقعيت عالي را توسط زيندپور از دست داد و در ساير دقايق به جنگ تن به تن با بازيكنان كره پرداخت.
در پايان این تورنمنت، تيم ملي کره شمالي با کسب مقام نخست جايزه 250 هزار دلاري را از آن خود کرد و تيم هاي قطر، مالي و ايران به ترتيب 200 ، 100 و 50 هزار دلار دريافت کردند.

شرح گل:
(1ـ0 ايران): مهرزاد معدنچي، با پيگيري يك توپ مرده كه ميان مدافعان پرتعداد كره، اين دست و آن دست مي‌شد، با ضربه هوشمندانه از لابه‌لاي آنها توپ را به تور دوخت. اين گل از گل‌هاي خاص مهرزاد بود.

بهترين بازيكن: آندرانيك تيموريان هافبك وسط تيم ملي يكي از بهترين بازي‌هاي اين مدت خود را به نمايش گذاشت. زوج او و پژمان نوري اگر خلاقيت بيشتري داشتند،‌ تيم ملي را در پست وسط بيمه مي‌كردند.

اتفاق ويژه: قضاوت داور اين مسابقه اعصاب بازيكنان ايران را خراب كرد. داور در دقيقه 90+3 يك خطاي مشكوك پشت محوطه جريمه ايران گرفت كه اعتراض بازيكنان منجر به دريافت اخطار براي معدنچي شد. به نظر اين داور از اعلام يك پنالتي هم به سود ايران خودداري كرد. افشين قطبي هم در لحظاتي با داور چهارم با حالتي اعتراض آميز گفت‌وگو كرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن