تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818978946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دولت عراق خواهان تسلط كامل بر پادگان اشرف است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: دولت عراق خواهان تسلط كامل بر پادگان اشرف است
خبرگزاري آريا- سخنگوي دولت عراق با اعلام اينكه دولت عراق خواهان تسلط كامل بر پادگان اشرف است گفت , طبق قوانين بين المللي با اعضاي سازمان منافقين در پادگان برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري آريا، "علي دباغ " روز دوشنبه درباره برگزاري هر گونه نشست سياسي از سوي سازمان منافقين يا هر گروه سياسي عراقي در پادگان اشرف در آينده هشدار داد.

وي افزود: دولت عراق مي خواهد با تسلط كامل بر پادگان اشرف حاكميت عراق را در آن منطقه برقرار كند و در آينده با اعتماد بر قوانين بين المللي نيز با اعضاي اين سازمان در پادگان اشرف برخورد مي كند .

دباغ با اشاره به اينكه ، عراق در نظر ندارد با استفاده از زور اعضاي سازمان منافقين را از خاك عراق اخراج كند گفت : دولت از درخواست داوطلبانه اعضاي اين سازمان براي بازگشت به ايران يا هر كشور ديگري حمايت مي كند.

اين در حالي است كه ديروز سخنگوي وزارت كشور عراق اعلام كرده بود ، دولت در ابلاغ رسمي از اعضاي گروهك منافقين خواسته است در شش ماه آينده خاك عراق را ترك كنند.

قيس العامري يكي از اعضاي فهرست ائتلاف عراق يكپارچه نيز روز دوشنبه اين اقدام را گامي در مسير بهبود روابط عراق با همسايگان اين كشور توصيف كرد.

العامري تصريح كرد ، دولت عراق بايد با اقداماتي مشابه و ايجاد رابطه خوب همسايگي ، از تنش هايي موجود از زمان رژيم سابق ، پرهيز كند.

اردوگاه اشرف در استان دياله در شمال شرقي بغداد قرار دارد و در پنج سال گذشته از حمايت نيروهاي اشغالگر آمريكايي برخوردار بوده است.

گروهك منافقين در ليست سازمان هاي تروريستي جهان است و همكاري عناصر سازمان مجاهدين خلق با تروريست هاي القاعده و بازماندگان رژيم صدام به اثبات رسيده است.

اين گروهك اخيرا نشست هايي برگزار كرد كه ناقض حاكميت عراق و مغاير با اراده و خواست ملت اين كشور است.

دولت عراق بارها بر تمايل شديد خود براي اعمال حاكميت كامل بر سراسر خاك اين كشور از جمله اردوگاه اشرف كه سازمان منافقين در آن حضور دارند، تاكيد كرده است.
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن