تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821070763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: روي خط
1349- آمادگي كامل هادي ساعي در مسابقات المپيك، نشانگر ممارست وي در تمرينات ورزشي مي باشد و مبين اين است كه ايشان در شوراي شهر تهران وقت كافي براي حل مشكلا‌ت مردم نگذاشته‌اند.(1/6)

آفتاب يزد: ايشان صادقانه اعلام كرده است كه از دو ماه قبل از المپيك، وقت كافي براي شوراي شهر نگذاشته است. البته بهتر است به جاي ضعيف‌كشي به گزارش‌هاي تلويزيوني از بعضي سفرهاي بزرگان كشور توجه كنيم كه چهره‌هاي موثر شوراي شهر در كنار آنها حضور دارند و نشان مي‌دهد كه اين حضرات نيز سرگرمي‌هايي غير از مسئوليت شوراي شهر دارند.

1336- من نمي دانم چرا دولت وظيفه نظارتي خودش را فراموش كرده، الا‌ن به خاطر انحصاري كه در واردات وجود دارد يا تعرفه‌هاي سنگين، باعث شده كه بسياري از كارخانجات دولتي و خصوصي از اين موقعيت سوء استفاده كامل را بكنند و توليداتشان را به چند برابر قيمت جهاني بفروشند،‌خود من در يك كارخانه روكش صندلي اتومبيل كار مي‌كردم، قيمت مشابه تايواني توليدات اين كارخانه با اينكه با تعرفه سنگين وارد مي‌شود باز هم قيمت فروش محصولات كارخانه ما بسيار گران‌تر بود، ولي در مقابل، به كارگرش روزي 6 هزار و سيصد تومان حقوق مي‌داد يعني نه بيمه‌اي و نه چيزي، دولت هم هيچ نظارتي به كار اينها نداشت، خودم حساب كردم بابت هر كار در ماه بالغ بر دو ميليون تومان درآمد كسب مي كند ولي چيزي كه به كارگر مي دهد يك دهم آن هست و متاسفانه از طرف كار و امور اجتماعي هيچ نظارتي نمي شد نه بيمه اي و نه حقوق كامل كارگري، بسياري از كارخانه‌ها هستند كه الا‌ن به خاطر ارزاني شكر، دارند سودهاي 200 ، 300 درصدي مي‌برند چون توليداتشان مثل بيسكويت كيلويي 100 تومان برايشان تمام مي‌شود، بالغ بر دو هزار تومان مي‌فروشند و طي سه، چهار ساله اخير 300 درصد سود بردند ولي كارگر را با همان حقوق اداره كاري زير 200 هزار تومان حقوق مي‌دهند و اگر كوچكترين اعتراضي بكنند اخراج مي‌كنند.(1/6)

1122- تقصير شكستهاي المپيك را دارند مي‌اندازند گردن كشتي، كه با يك تغيير رئيس فدراسيون سرو ته قضيه را هم بياورند، در صورتي كه شخص رئيس سازمان تربيت بدني مستقيما مسئول است و بايد جوابگو باشد. (1/6)

0130- مي خواستم توضيحي در مورد پاسخ شما به پيام 1512 بدهم كه گفتيد سياهكل در نزديكي ساري قرار دارد، اين طور نيست، سياهكل در استان گيلا‌ن و وابسته به لا‌هيجان است، آدم هاي روشنفكر و تحصيلكرده اي هم دارد. (1/6)

آفتاب يزد: توضيح قبلي ما اين بود كه سياهكل در استان همسايه ساري قرار دارد.

1042- صرف نظر از برد و باخت ورزشكاران، المپيك پكن تحولي بزرگ در پيرايش صحنه‌هاي نمايش داده شده از تلويزيون ايجاد نمود. (1/6)

1059- من يكي از دبيران آموزش و پرورش منطقه 18 تهران هستم. خواستم به عرضتان برسانم كه ما در مدرسه شبانه ... كار مي‌كنيم و متاسفانه اين مدرسه كه زير نظر آموزش و پرورش و بخش دولتي بوده امسال در اين منطقه كه ما با افراد بي بضاعت مواجه هستيم كه پول 20 هزار تومانشان را هم نمي توانستند به صورت نقد پرداخت كنند به بخش خصوصي واگذار شده و 90 درصد بچه‌ها نمي‌توانند به خاطر شهريه 200 هزار توماني، ادامه تحصيل بدهند و متاسفم از اين نوع بي عدالتي.(1/6)

آفتاب يزد: نام مدرسه، در روزنامه موجود است.

1643- با توجه به نتايج المپيك و اعتراض عده زيادي از نمايندگان مجلس، آيا در سفر بعدي رئيس جمهور به خارج از كشور به جاي آقاي رحيم مشايي آقاي علي آبادي همسفر ايشان خواهد بود؟ (1/6)

2025- به نظرم روشنفكران ما بايد يكسري حرفهايي كه قبلا‌ً زده نشده را الان حتماً بزنند، مثلا‌ً در مورد مسئله موي بلند كه در مدارس خيلي سختگيري مي شود، اين‌همه سختگيري كرديد آيا توانستيد مبارزه كنيد؟ (1/6)

آفتاب يزد: ما نمي‌دانيم مبناي مخالفت بعضي از افراد با موي بلند دانشآموزان پسر چيست. اما با توجه به شرايط بهداشتي بعضي از مدارس، شايد كوتاه بودن مو به لحاظ بهداشتي به نفع دانشآموزان باشد.

1917- هم اكنون ساعت 19 روز جمعه است، شبكه سه سيماي جمهوري اسلا‌مي برنامه المپيك پخش مي‌كند، آقايي در كنار آقاي خياباني در خصوص المپيك پكن صحبت مي كنند و اظهار مي‌دارند كه المپيك مال كشورهاي قوي اقتصادي است در صورتي كه بايد براي كشورهاي بي پول هم باشد و فارغ از دارايي ها و ثروتمندان باشد و فقط براي كشورهايي كه ثروتمند هستند نباشد. در پاسخ ايشان عرض مي كنم بهتر است اول انتقاد را از داخل مملكت خودمان بنمايند در كشور خودمان متاسفانه بسياري از افراد با ميزان دارايي و ثروت خود سنجيده مي‌شوند. واقعاً باعث تاسف است كه در صدا و سيما قضاوت يك طرفه مي كنند و به جاي بررسي و اعلا‌م نتيجه دلا‌يل شكست ها به دنبال حمله به ديگران هستند و به كشورهاي ديگر كه آنها را دوست ندارند حمله مي كنند.(1/6)

2246- وقتي رئيس اول ورزش مملكت قبل از مسابقات المپيك صراحتا اعلام كرده بود كه براي ما نمايش اخلاق اسلامي در المپيك مهم‌تر از كسب مدال است، اين لشكركشي عظيم و رنگارنگ سازمان صداوسيما به پكن هيچ توجيهي ندارد. (31/5)

پاسخ بنياد مستضعفان انقلا‌ب اسلا‌مي

احتراماً، پيرو درج مطلبي تحت عنوان ! مورخ 6/4/87 در صفحه 4، ستون روي خط آفتاب، به آگاهي مي رساند : 1- بر اساس بند ( ج ) ابلا‌غيه مقام معظم رهبري در خصوص اصل 44 قانون اساسي جمهوري اسلا‌مي ايران مبني بر بنياد مستضعفان كه نهادي غير دولتي و بنگاه عمومي محسوب مي شود، با توجه به دارا بودن حوزه هاي اقتصادي و فني و مهندسي ، مصداق اين بند است . 2- در حال حاضر بنياد مستضعفان با داشتن شركت هاي مهندسي مختلف در زمينه هاي تخصصي نفت، گاز و صنايع نيروگاهي با تجربه چندين ساله، علا‌وه بر انجام امور پيمانكاري وزارت نفت، در بخش مهندسي ، ساخت و تجهيزات ) E.P.C( نيروگاه هاي كشور با وزارت نيرو نيز در حال همكاري است . بنابراين با توجه به سياستهاي ابلا‌غي اصل 44 قانون اساسي، حضور بنياد در عرصه انرژي مغايرتي با‌ آن ندارد.

1927- يادم هست كه اخبار سال 86 مي‌گفت در ژاپن مردم پولدار شده بودند و نقدينگي‌شان افزايش پيدا كرده بود، به خاطر همين هر روز زمين مي‌خريدند و قيمت زمين را بالا‌ مي‌بردند و تورم مسكن و زمين 200، 300 درصد شده بود، بعد از 6 ماه دولت تصميم گرفت به اين وضع پايان دهد، چون مي‌گفت اين طوري اقتصادمان ورشكست مي‌شود و به يك كشور ضعيف تبديل مي‌شويم. بعد از 6 ماه با يك طرح ضربتي اين وضع تمام شد و سفره‌اش جمع شد، الان در كشور ما طي دهه 80، زمين بيش از سي برابر شده يعني زمين متري 20 هزار تومان، الان حدود 700 هزار تومان شده، ولي مي‌بينيم عده‌اي از مسئولان مربوطه، بي‌اعتنا به اين موضوع هستند و فقط مي‌گويند مردم چون نمي‌توانند ماشين بخرند و ماشين هر روز گران مي‌شود و يا طلا‌، مجبورند زمين بخرند و گران مي‌شود، اين سوال پيش ميآيد كه چرا عده‌اي بايد از راه تورم و خريد و احتكار اجناس يا كالاهاي ضروري مردم، به ثروت برسند؟ مردم بايد پولشان را يا سرمايه‌گذاري كنند يا از آن براي احتكار و گران كردن، به كار بگيرند؟(1/6)

2031- اي نمايندگان مجلس! شما در محضر خداوند و پيشگاه مردم ايران مسئول هستيد. شما هر سال بسته بودجه دولتها را كه بخش بزرگي از منابع مالي كشور به سازمان تربيت بدني اختصاص يافته است را با قيام و قعود خود تصويب مي كنيد، اين شما هستيد كه بدون تعارف از گلوي 20 ميليون نوجوان ايراني مي‌زنيد و حق آنها را به سازمان تربيت بدني مي‌دهيد و اين سازمان هم اين ثروت ملي ما را به چند فدراسيون و چند باشگاه دولتي مي دهد، آقاي علي آبادي هر چند ماه يكبار عنايت مي‌فرمايند و از كيسه ملت صدها ميليون به اين باشگاه و آن باشگاه مي دهند، سياست ورزش در كشور ما از بنيان خراب است، اي نمايندگان مجلس! اگر انقلا‌بي و مردمي فكر مي‌كنيد بسم‌الله، بفرمائيد، سازمان تربيت بدني را منحل كنيد، بودجه ميلياردي اين سازمان را به آموزش و پرورش بدهيد تا صرف ورزش نوجوانان كشور بشود باز هم تلويزيون افراد به اصطلا‌ح كارشناس، مسئول و نيمه مسئول را ميآورد و آنها هم درباره ناكامي بزرگ كاروان ورزش كشور در المپيك داد سخن مي‌دهند و همه آنها با يك طرز فكر، اما با ادبيات مختلف كلي‌گويي مي كنند و اصطلا‌حي كه اين چند روزه مد شده است را تكرار مي كنند كه ما بايد المپيكي فكر كنيم . خلا‌صه حرف و توصيه آنها اين است كه چند نفر را تعويض كنند و ديگر هيچ ،‌ما اتفاقاً نبايد المپيكي جهاني فكر كنيم، ما بايد بومي و ايراني فكر كنيم، ورزش در مدارس ما مرده است حق طبيعي بچه‌هاي ما را سازمان تربيت بدني و چند فدراسيون و چند باشگاه مصرف مي كنند و حاصل آن هم در يك طلا‌ و در يك برنز خلا‌صه مي‌شود.(1/6)

1210- استعفا و استيضاح و بركناري به هيچ وجه كافي نيست. دست‌اندركاران و عوامل شكست‌هاي ورزشي بايد محاكمه شوند.(1/6)

1357- از استان گيلا‌ن تماس مي‌گيرم. اين جانب به حادثه‌اي تلخ وغم انگيز برخورد كردم كه عينا بيان مي‌كنم؛ خانواده جانبازي را مي‌شناسم كه درصد آن سال‌ها بعد از جنگ تحميلي حدود 15 درصد اعلا‌م و حقوق برايشان در نظرگرفته بودند و با آن امرار معاش مي‌كردند الا‌ن حقوقشان را به نصف كاهش دادند وگفتند شايد هم قطع بشود، خواهش مي‌كنم به دولت عدالت گستر اين موضوع را متذكر بشويد. (1/6)

آفتاب يزد: بارها تقاضا كرده‌ايم در اين گونه موارد اطلاعاتي در اختيار ما بگذاريد تا درصورت پيگيري توسط مسئولان مربوطه، دراختيار آنها قرار دهيم.

1607- من همان مجروح جنگي موج گرفته‌اي هستم كه چندين بار پيام دادم كه در اين حكومت اسلا‌مي ماهيانه با 40 هزار تومان زندگي مي‌كنم، ‌امروز در محلي كه فرم‌هاي اقتصادي را تحويل مي‌دادم دختر خانمي كه مسئول تحويل گرفتن فرم‌ها بود با سوال‌هاي عجيب وغريب باور نمي‌كرد كه من با 40 هزار تومان چطور زندگي مي‌كنم . به جز خانه‌اي 80 متري كه از مادرم به من و پنج نفرديگر به ارث رسيده چيز ديگري ندارم. (1/6)

1451- درطول تاريخ ايران از زمان مادها به اين طرف، گراني به اين وسعتي كه الا‌ن در طي اين سه سال به وقوع پيوسته وجود نداشته است، مثلا‌ سي سال پيش بهترين برنج حدود يك دلا‌ر قيمت داشت، 20 سال پيش درشرايط جنگ دلا‌ر 150 تومان بود،‌برنج زير يك دلار قيمت داشت كيلويي 100 تومان بود، ده سال پيش برنج كيلويي 500 تومان و دلا‌ر 600 و خرده‌اي بود و بازهم زير يك دلا‌ر بود، الا‌ن برنج 3600 تومان يعني 4 دلار شده. قيمت حبوبات هم كه هميشه نيم دلا‌ر قيمت داشت الا‌ن دو دلا‌ر قيمت دارد،‌آبليمو سه سال پيش كيلويي 500 تومان بود الا‌ن كيلويي 2500 تومان است، اين هم حدود سه دلا‌ر، يعني قيمت‌ها دقيقا چند برابر شده (1/6)

1644- عضو هيات رئيسه مجلس اعلام نمودند، اضافه نمودن ده درصد به حقوق كارمندان و بازنشستگان درسال جاري فاقد وجاهت قانوني مي‌باشد و لايحه نظام هماهنگ تصويب شده به قوت خود باقي است و دولت يك ريال كسري بودجه ندارد كه در آفتاب يزد منعكس گرديده است، آيا مرجع و مسئولي از تضييع حقوق كارمندان و بازنشستگان دفاع مي‌نمايد، يا ما بايد بسوزيم و بسازيم؟(1/6)

1637- تا تواني دلي به دست آور

دل شكستن هنر نمي باشد

ظاهرا عده‌اي از پهلوانان ما در المپيك، مسابقات خود را باختند تا خدايي ناكرده دل حريفان را نشكسته باشند. (1/6)

1632- از سال گذشته احداث چندين دهكده المپيك در مناطق مختلف كشور در دستور كار سازمان تربيت بدني قرار گرفته كه نتايج به دست آمده توسط كشورمان در بازي هاي المپيك پكن نيز گامي مهم در اين راستا مي‌باشد تا در آينده مسابقات المپيك در سطح روستا و دهكده برگزار گردد. (1/6)

2004- بنده تا كلاس پنجم قديم درس خوانده‌ام. در سال 1320 كه تبريز به اشغال متفقين درآمد به عللي ترك تحصيل كردم و كار را با كارگري شروع كردم، در زمان ما تمام خطوط از لحاظ درس و مشق با خط زيبا و خواناي نستعليق نوشته مي‌شد كه از سال 1320 به اين طرف كتابها و نوشته‌ها تغيير كرد. بنده آرزو دارم خط‌ها و كتاب‌ها به خط زيبا و خواناي نستعليق درميآمد و دو حرف فارسي با زير و زبر تدريس و كتابهاي قبل از 1320 كه از اول تا آخر، درس اخلاق و معاشرت ادبي و اسلامي بود تدريس مي‌شد، اما نشد. (1/6)

پاسخ اداره كل روابط عمومي وزارت بازرگاني

نظر به درج مطلبي با مضمون در شماره 2425 آن روزنـامـه، بـه اطـلا‌ع مـي رسـانـد: در راسـتـاي اجـراي دقيق مصوبه شماره 52555/ ت 39943 مورخ 10/4/87 هيئت محترم وزيران و تصميمات جلسه مورخ 20/5/87 كميته ماده يك طرح جامع سيمان، انجمن صنفي صنعت سيمان طي نامه اي به مورخ 21/5/87 به واحدهاي توليدي و سازمانهاي ذيربط اعلا‌م داشته از تاريخ 21/5/87 جدول برنامه توزيع و سهميه بندي سيمان كان لم يكن گرديده و قيمت فروش سيمان براي مصرف كننده با قيمت هاي مصوب ابلا‌غي مي باشد .

1656- به عنوان يك ايراني نظر شخصي خودم را بيان مي كنم كه مردم ايران در كنار مردم گرجستان هستند. در گذشته ايران و گرجستان يك ملت بودند، حمله اوليه گرجستان در دفاع از تماميت ارضي اين كشور بوده و روسيه به عنوان تجاوزگر از نظر مردم ايران محكوم مي باشد . (4/6)

آفتاب يزد: ما هم به بعضي موضع‌گيري‌هاي رسمي در داخل ايران نسبت به تحولات گرجستان اعتراض داريم. اما بهتر است ما و شما از طرف همه ملت ايران صحبت نكنيم.

1651- متاسفانه هر روز در يكي از كشورها ، آن هم كشورهايي كه ادعاي دوستي با ايران را دارند شاهد اهانتهاي مكرر به ايران و ايراني هستيم و الا‌ن در عراق كه عده‌اي از آنها روزي مثل كفتارهاي كثيف به اين مرز و بوم حمله و با جنايت‌هايشان روي هيتلر و چنگيز را سفيد كردند گويا نمادي از ايران با شكل كفتار را در شهر نصب مي‌كنند. يادمان باشد هنوز يك نسل هم بيشتر از زمان حمله سفاكان صدام به اين آب و خاك نگذشته است. البته تا زماني كه حافظه مسئولا‌ن ما اينقدر ضعيف است كه جنايات زمان جنگ عراقيان را به راحتي فراموش مي كنند و بعد وام هاي ميليوني به آنها مي دهند و زير پاي حاكمانشان كه هنوز دستانشان به خون شهيدان اين مرز و بوم رنگين است، فرش قرمز پهن مي كنند بايد منتظر اين توهين ها هم بود . (4/6)

0815- تبليغات زيادي مي شود كه بياييد در دوبي خانه بخريد. باشد با شرايطي كه انصافاً در ايران نمي شود مشابه آن خانه خريد، ولي مي خواستم به مردم بگويم كه يادشان باشد اگر اين كار را بكنند در دوبي شهروند درجه دو محسوب مي شوندو اعراب ساكن امارات شهروند درجه يك محسوب مي‌شوند و اين شهروند درجه دو بودن مشكلا‌تي را بعداً برايشان به وجود مي آورد كه شايد خوششان نيايد، در هر صورت آنجا آن سرزميني كه فكر مي‌كنند نيست و حالت تبعيض بين مردم هست. (4/6)

آفتاب يزد: به صورت سربسته بگوييم كلاه‌هايي كه بعضي از ايراني‌ها- يا ايراني‌نماها- در قالب شركت‌هاي فروش مسكن بر سر هموطنان خود در امارات- به خصوص دوبي- مي‌گذارند به مراتب بدتر از تهديدهايي است كه ممكن است در آينده، از ناحيه اعراب امارات متوجه ايرانيان شود.

0944- همانطور كه مي دانيد گراني وحشتناك در كشور ما سالي 4 مرتبه رخ مي دهد، به هيئت تنظيم بازار برق، براي 5 برابر شدن قيمت برق از مهرماه تبريك مي‌گوييم كه اين مشاوران گرامي دولتي طرح اين پيشنهادها را مي‌دهند. در اكثر كشورهاي اروپايي كه نفت و گاز ندارند پزشك و مخابرات، مجاني مي باشد تا جايي كه ما مي دانيم در اكثر كشورهاي دنيا براي مردم خود منابع مالي و امكانات مي آورند ولي بعضي مديران ما عليرغم مشكلات مالي كه بسياري از هموطنان خودمان دارند به فكر كمك به كشورهاي ديگر هستند. (4/6)

0945- از سياهكل تماس مي گيرم . خبرگزاري آر تي تي نيوز گزارش داده، پس از 27 سال ايران به طور مستقيم از آمريكا گندم خريداري نموده، به نظر اين خبر به مثابه عزا براي دلا‌لا‌ن بين المللي و كشورهاي دلا‌ل صفت مثل امارات متحده عربي و تركيه مي باشد، چون اين وسط ديگر دلارهاي بادآورده نصيبشان نمي شود، شما ببينيد در اين معامله مستقيم آسمان به زمين نيامد و آمريكا چيزي هم به ما تحميل ننمود، فقط دلالان نتوانستند پول به جيب بزنند. شما فقط كافي است در قضيه هواپيماهاي دست دوم بوئينگ آمريكايي كه تركيه به ما فروخته دقيق شويد و ضرر و زياني كه به كشور ما وارد شده را بسنجيد آن موقع مزاياي خريد دست اول را متوجه مي‌شويد.(4/6)

آفتاب يزد: متاسفيم كه وزير بازرگاني،خريد مستقيم گندم از امريكا را تكذيب كرده است. به عبارت ديگر متاسفانه، اين بار هم دلالان غربي يا عربي، بي نصيب نبوده‌اند.

1810 - جانبازي از كرج هستم با درود به آفتابيان عزيزم.‌آفتابيان عزيز در جواب خواننده محترمي كه فرموده بودند دو مغازه در فلا‌ن پاساژ از برق غيرمجاز استفاده مي‌كنند و به وسيله‌اي رفع و رجوع شد شما فرموده بوديد آدرس محل و نام پاساژ مربوطه در روزنامه موجود است، شما روزنامه‌نگار خبره‌اي هستيد،‌اگر قرار باشد به استناد قانون بعضي مسئولان وزارت علوم كه جرم افشاگران مسئله دانشگاه زنجان را بيشتر از متهم پرونده مي‌دانند، اين پرونده برق هم طبق همان قانون رسيدگي گردد جرم شما بيشتر ازآن اشخاص مجرم است كه برق غيرمجاز كشيدند، مواظب خودتان باشيد. (4/6)

1619- مي خواستم بپرسم چرا مثل كشورهاي ديگر از نظر مردم در مورد كانديدا شدن آقاي خاتمي و آقاي كروبي نظرسنجي نمي كنند. (4/6)

آفتاب يزد: متاسفانه، به دلايل گوناگون، امكان برگزاري نظرسنجي‌هاي علمي و اعلام نتايج دقيق آن در كشورمان امكان پذير نيست.

1245- امام جمعه مشهد با بيان اينكه نگاه‌هاي حاكم بر زنان را قبول ندارد مرا به اين پاسخ وامي‌دارد كه من هم نگاه ايشان را به خودم قبول ندارم، مگر هر دو مخلوق يك خالق نيستيم كه ايشان مجاز به اظهارنظراتشان باشند و من نباشم، مضافاً اينكه از دامن زن است كه امثال ايشان به معراج رفته است.(5/6)

1849- از رشت تماس مي‌گيرم. پيام‌دهنده‌اي پيام داده بودند كه شأن رياست جمهوري اگر فقط يك دوره چهار ساله رئيس‌جمهور باشد شكسته مي‌شود، من در جواب ايشان آقاي بني صدر را مثال زده بودم، ايشان دوباره استدلال كرده و سر عقيده شان پافشاري كرده بودند كه شما آفتابيان عزيز جواب خوبي داديد. ولي تاكيد مي‌كنم ما شأن رياست جمهوري و نظام را قبول داريم كه خيلي محترم است ولي شأن رضايت ملت بالاتر از شأن رضايت نظام است ، شأن رضايت ملت، شأن رضايت نظام است، ولي شأن رضايت بعضي مسئولان نظام، الزاماً شأن رضايت ملت نيست، اگر يك رئيس جمهور وظايفش را درست انجام ندهد و ما دوباره انتخابش نكنيم، رئيس‌جمهور بعدي در انجام درست كارها، اتفاقاً تشويق مي شود نه اينكه قدرتش كمتر شود. بعضي اظهارنظرها نشان از اين دارد كه اكثراً حقيقت را فداي مصلحت مي‌كنند درحالي كه هيچ مصلحتي بالا‌تر از رضايت مردم نيست. (4/6)

1300- من از فرهنگيان شهر اهواز مي‌باشم. مي‌دانم كه اين پيام را چاپ نمي كنيد ولي باز هم مي‌گويم، من با اين حرف رئيس جمهور كه اين مدرك‌ها كاغذ پاره‌اي بيش نيستند كاملا‌ موافقم/ شما ببينيد چندين وزير يا معاون وزير يا مشاور، دكتر ادارند حال در سال هايي كه نفت 140 دلا‌ر مي‌باشد ببينيد وضع من معلم چگونه شده است، تهيه يك سرپناه مناسب يا يك وعده غذاي كامل در يك روز براي من آرزو شده است، حال خودتان قضاوت كنيد اين مدرك‌ها كاغذپاره هستند يا خير؟(5/6)

1303- لطفا اسم و شماره تلفن من را در اختيار آقاي مشايي بگذاريد كه وقتي براي تقديم شكوائيه عليه رسانه هاي مخرب به دادگستري مي روند دادخواستي هم عليه من كه يكي از مدعيان اصلي اين آقا به خصوص در ماجراي خط لوله صلح هستم و نهايت انجام وظيفه اش را در مسئوليتي كه به عهده دارد كه من آن را ثبت ملي قله دماوند مي‌دانم به آن نهاد تقديم كند.(5/6)

آفتاب يزد: نام و شماره تلفن پيام دهنده در روزنامه موجود است.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن