تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817113357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براى كسب نتيجه در المپيك كوتاهى نكرديم - على آبادى: از مردم عذرخواهى مى كنم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: براى كسب نتيجه در المپيك كوتاهى نكرديم - على آبادى: از مردم عذرخواهى مى كنم
دلگرمى هاى رييس جمهور
على آبادى در بخشى از صحبت هاى خود به گفت و گوى تلفنى جمعه شب خود (روز مسابقه هادى ساعى) با دكتر محمود احمدى نژاد رييس جمهورى، گفت: رييس جمهور در اين تماس از من پرسيد كه اعضاى كاروان ورزش از المپيك پكن چه زمان به كشور باز مى گردند و خواستار اين شد كه جملگى به استقبال ورزشكاران در فرودگاه رفته و تاكيد نمود؛ ما در المپيك پكن بازنده نداريم و يقينا هركس با تمام وجود در راه اعتلاى نام ايران كوشيده، پيروز است و بايد به ورزشكاران بى مدال نهايت توجه را مبذول داشت. اين گفت وگوى ،۱۰ ۱۲ دقيقه اى با رييس جمهور انرژى تازه اى به ما داد تا جامعه ورزش كه هميشه مرهون نگاه بلند و عميق دكتر احمدى نژاد بوده، اين بار نيز عنايت ويژه رييس جمهورى را متوجه خود ببيند. بنابراين به هيچ وجه نبايد از كار بزرگ حضور ۵۵ نفره در بازى هاى المپيك غافل شد و تمام دستاوردهاى حاصل از اين حضور را ناديده گرفت.
معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدنى شنبه شب در مراسم تجليل از مدال آوران المپيك ۲۰۰۸ پكن از تك تك ورزشكاران و مربيان اعزامى به المپيك و تلاش يكى دوساله آنان براى حضورى خوب در اين آوردگاه بزرگ تقدير و تصريح كرد: جملگى قهرمانان اعزامى نهايت كوشش خود را براى كسب موفقيت بكار گرفتند و امروز وظيفه خود مى دانم از مردم خوب كشور به خاطر عدم پاسخگويى به انتظارات آنان صميمانه عذرخواهى كنم.
محمد على آبادى در اين مراسم كه با حضور اصحاب ورزش به هادى ساعى و سيد مراد محمدى به خاطر مدال آورى در المپيك تبريك گفت و افزود: وظيفه خويش مى دانم در اينجا از تلاش تك تك ورزشكاران اعزامى به پكن و مربيان آنان در راه اعتلاى نام ايران در ميدان بزرگ المپيك قدردانى و تشكر كنم.
على آبادى اضافه كرد: به شخصه احترام مى گذارم به اشك هاى احسان حدادى و فردين معصومى و و نگاه توام با حسرت جوان برومند كشتى حميد سوريان، همچنين سلام دارم به حسين رضازاده عزيز كه وقتى نگاه به كف دست هايش انداختم ديدم از بس با پولاد سرد زور آزمايى كرده، جاى تاول هاى بسيار و جراحت هاى مختلف در آنها كاملا پيداست و عرض تبريك دارم خدمت تك تك مربيان و ۵۵ ورزشكار اعزامى كه نهايت كوشش را به خرج دادند تا در المپيك ورزش ايران را صاحب افتخار كنند. اين درست كه امروز هادى ساعى و سيد مراد محمدى را بعنوان مدال آور المپيك پكن در جمع خود داريم، اما بى شك رضا رودكى و على معلومات هم بخاطر تلاش و كوشندگى شان در دل مردم جاى دارند، چرا كه آنان به همراه تمام ورزشكاران اعزامى نهايت تلاش شان را به خرج داده و در ميدان آنچه در توان داشتند عرضه كرده و كم فروشى نكردند. بنابراين اگر كوتاهى و قصورى در اين زمينه بوده، حتما به من و سازمان تربيت بدنى برمى گردد كه خوب نتوانسته ايم جوانان خوب و شايسته ورزش را مديريت كنيم و روح و جسم شان را براى حضور در اين ميدان بزرگ از همه جهت آماده سازيم. رييس سازمان تربيت بدنى در عين حال تصريح كرد: همه عزيزانى كه در اينجا هستند، روزى ،۱۴ ۱۵ ساعت را بى وقفه كار كرده و تلاش كرده اند در وهله نخست ۵۵ سهميه حضور در المپيك پكن را براى ورزش ايران به دست آورند. دل مان نيز تنها براى مدال آورى و اهتزاز پرچم جمهورى اسلامى در المپيك مى تپيد، اما به يكباره خداحافظى غير مترقبه حسين رضازاده، آسيب ديدگى احسان حدادى و بى مدال ماندن بزرگ مرد كشتى فرنگى حميد سوريان و... تمام معادلات را به هم زد. نمى دانم چه شد و چه اتفاقى افتاد، شايد هم مشيت الهى بوده و راضى ايم به رضاى او، اما در اينجا وظيفه خويش مى دانم كه از پيشگاه ملت سرافراز ايران از بابت عدم پاسخگويى به انتظارات آنان صميمانه عذرخواهى كنم، گرچه تاكيد مى كنم ما در اين رابطه هيچ كوتاهى نكرديم و با تمام وجود خالصانه براى حصول به نتيجه كوشيديم. معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدنى با تاكيد بر اينكه ما در فرهنگ دينى و ايمانى خويش واژه اى به نام شكست نداريم، افزود: مسلمان شكست ندارد و هر حركتى از سوى كسى كه ايمان دارد، شك نكنيد موفقيت است. ما بايد در هر شرايط به وظيفه و تكليف خود در مقابل جامعه و نسل جوان كشور عمل كنيم و براى رسيدن به هدف و مقصود وقت بگذاريم و يقين بدانيم كسى شكست خورده كه براى جوانان و قهرمانان كم گذاشته و كم فروشى كرده است. از اين حيث معتقدم فردين معصومى برنده ميدان المپيك بوده است، چون دلش براى ايران تپيده است و از هيچ كوششى در راه موفقيت فرو گذار نبوده است.
مهندس محمد على آبادى با تاكيد براينكه ورزش ايران پويا و پر جنبش به حركت خود ادامه خواهد داد گفت: براى ورزش ايران چيزى تمام نشده است، بى شك دوباره از نو آغاز مى كنيم و مصمم و استوار به جلو قدم بر مى داريم، چرا كه قهرمانانى داريم كه به وجودشان افتخار مى كنيم و مطمئن هستيم كه آنان مصمم تر از پيش در راه اعتلاى نام ايران خواهند كوشيد.
رييس سازمان تربيت بدنى با تاكيد بر اينكه امروز و در پايان المپيك، روزى ديگر براى ورزش ايران آغاز شده است و مى خواهيم با پرهيز از اشتباهات كه از نظر گاهمان دور نيست و آنها را مى پذيريم، براى ترسيم آينده اى بهتر به جلو خيز بر داريم.
على آبادى در پايان گفت: ما دلايل شكست در پكن را همچون چراغى فرا روى خود و در جهت كسب نتايجى بهتر قرار خواهيم داد و از همه مى خواهم قدرتمند تر از پيش در جهت اهداف كلان ورزش به جلو حركت كنند.

قراخانلو: مسوليت خويش را ناديده نمى گيريم
رييس كميته ملى المپيك به عنوان نخستين سخنران مراسم شنبه شب گفت: به سهم خودم از تمام كسانى كه در راه اعتلاى نام ايران در اين بازى ها تلاش كردند، تشكر و قدردانى مى كنم.
دكتر رضا قراخانلو گفت: حضور كاروان ورزش ايران در المپيك پكن با اميدوارى زيادى همراه شده بود. حضور در ۱۴ رشته با ۵۵ ورزشكار براى ورزش ما به سختى به دست آمده بود و اميدوارم در هياهوى شكل گرفته، اين نكات مثبت مغفول واقع نشود.
وى با اشاره به اينكه حضور در المپيك براى ورزش ايران داراى نقاط تاريك و روشنى بوده است، گفت: انضباط كاروان ورزشى ايران در عرصه بازى ها از نقاط روشن اين حضور به حساب آمد. علاوه بر آن حضور تيم ملى بسكتبال ايران و لژيونر شدن دو تن از بازيكنان اين تيم (صمد نيكخواه بهرامى و حامد حدادى)، عملكرد خوب افشين نوروزى در تنيس روى ميز، سجاد مرادى در دووميدانى، محسن شادى و هما حسينى دو قايقران اعزامى، مرتضى سپهوند در بوكس، رضارودكى و على معلومات در جودو، سارا خوش جمال فكرى در تكواندو، رشيد شريفى در وزنه بردارى و... از نقاط روشن ورزش ايران در المپيك پكن به حساب آمد.
قراخانلو افزود: اما ورزش است و نقاط تاريك، اجازه بدهيد اين نقاط تاريك را در فرصتى ديگر اعلام كنم، بدون شك به ضعف ها رسيدگى خواهيم كرد، مسووليت هاى خويش را ناديده نمى گيريم و به روشنى نتايج بررسى ها را به مردم خواهيم گفت. وى گفت: فقط در رابطه با كشتى بگويم كه اگر اين رشته توقعات را برآورده نكرد، نبايد ناديده گرفت كه هميشه اين كشتى بوده كه جور ديگر ورزش ها را در عرصه بازى هاى المپيك كشيده و سرپوشى گذاشته است بر كاستى ها و ضعف ها. بى شك يكى از سياست هاى ما بايد اين باشد كه اگر در المپيك پكن رشته هاى حاضر در المپيك را افزايش داده و به ۱۴ رشته رسانديم، در پايان هياهوى شكل گرفته مسووليت ها را بر عهده بگيريم و بكوشيم تا بازهم تعداد رشته هاى المپيكى افزايش يابند. كشتى ما با عزت است و همان گونه كه تا به امروز افتخارآفرين بوده، بازهم افتخارآفرين خواهد بود.
قراخانلو در پايان با اشاره به اينكه ورزشكاران اعزامى به المپيك سرمايه هاى ملى هستند، موفقيت هادى ساعى و سيدمرادمحمدى را تبريك گفت و از ورزشكاران خواست: روى زندگى ورزشى و قهرمانى ساعى و شخصيت او به عنوان قهرمانى متفكر و باهوش فكر و مطالعه كنند تا با الگوبردارى از زندگى اين قهرمان، راه وى در ورزش ايران پررهرو باشد.

اميدوار رضايى: ما هم مقصريم
رييس فراكسيون ورزش مجلس شوراى اسلامى گفت: بايد به خاطر جريحه دار شدن احساسات مردم ايران، از تمامى آنها عذرخواهى كنيم.
اميدوار رضايى در بخشى از مراسم شنبه شب گفت: مردم ايران توقع دارند ورزشكاران خود را بر بلنداى سكوهاى قهرمانى ببينند و حالا اين اتفاق نيفتاده است. وظيفه داريم از آنها عذرخواهى كنيم؛ نه به خاطر اينكه قصور بزرگى را مرتكب شده ايم، بلكه به اين جهت كه احساسات آنها جريحه دار شده است.
وى خطاب به ساعى و محمدى به عنوان مدال آوران پكن و تشكر از زحمات آنها، تصريح كرد: اين دو قهرمان، ضمن تداوم پيروزى هاى خود، نبايد مغرور شوند.
رضايى با اشاره به تلاش هاى على آبادى، كميته ملى المپيك و فدراسيون ها، خاطرنشان كرد: ورزش پيشرفت خوبى به ويژه در بخش جذب اعتبارات داشته است. درست كه بودجه مورد نظر به ورزش تعلق نگرفت؛ اما به ميزان قابل توجهى افزايش يافت كه حاصل پيگيرى هاى على آبادى بود.
وى تاكيد كرد: مجلس با تمامى توان حامى ورزش است و اگر هم قصورى شده، به عنوان نمايندگان مردم آن را به دوش مى كشيم. واقعيت اين است كه نتوانستيم ورزش را به جايگاه اصلى خود برسانيم. ورزش مى تواند نقش اساسى در بسترسازى توسعه و ايجاد امنيت ملى و اجتماعى داشته باشد؛ اما نتوانستيم به آن پاسخ دهيم. رييس فراكسيون ورزش مجلس اظهار داشت: بايد عيب ها را پيدا كنيم و ضمن تاكيد بر نقاط قوت، در جهت رفع آن برآييم.
رضايى افزود: زير ساخت هاى ورزش ما مشكل داشت؛ اما اكنون توجه مجلس و دولت به اين بخش مثبت است. بايد از همين حالا بدون تخريب يكديگر كار كنيم. مجلس آمادگى دارد تا هر پيشنهاد دولت را مربوط به ورزش تصويب كند و از نظرات تمامى كارشناسان بهره گيرد. ورزش به سرعت علمى شده و يك كار اقتصادى و فنى است. اميد داريم در آينده جايگاه خاص خود را پيدا كند.

خسروى وفا: براى لندن ۲۰۱۲ دورخيز كنيم
نايب رييس كميته ملى المپيك و رييس كميته پارالمپيك ايران با تقدير از مهندس محمدعلى آبادى در جهت تلاش براى افزايش اعتبارات كميته ملى المپيك و ۵ برابر شدن آن به نسبت گذشته تأكيد كرد: از همين امروز بايد براى المپيك ۲۰۱۲ لندن دورخيز كنيم و اگر توقف كنيم، فردا را خواهيم باخت.
محمود خسروى وفا گفت: قبل از هر چيز وظيفه خويش مى دانم از سازمان تربيت بدنى به خاطر پرداخت جوايز مدال آوران در اسرع وقت تقدير و تشكر كنم. همچنين بايد از مهندس على آبادى به خاطر تلاش ها و رايزنى هايش در دولت و مجلس براى افزايش اعتبارات كميته ملى المپيك تشكر كنم. همچنين به تمام كسانى كه براى حضور كاروان ورزش ايران در المپيك پكن در سازمان و كميته ملى المپيك تلاش كردند خدا قوت مى گويم و معتقدم نبايد زحمات ناديده گرفته شود. يك تشكر هم دارم از تمام ورزشكارانى كه يكى، دو سال در اردوها زحمت كشيدند و از دستيابى به مدال در المپيك بازماندند.
وى با اشاره به اينكه اگر كشتى به انتظارها در المپيك پاسخ مى گفت، چنين فضايى در ورزش كشور ايجاد نمى شد، گفت: متأسف هستم كه بگويم كشتى يك باخت ديگر هم پس از المپيك داد و آن ناديده گرفته شدن كسوت ها بود كه باعث شد بخشى از احترام ها در اين رشته زير سوال برود. بايد نتايج كشتى به دقت آسيب شناسى شود، نه فقط در كشتى، بلكه در كل رشته ها تا با مشخص شدن نقاط قوت و ضعف موجود، از همين امروز براى حضور در المپيك ۲۰۱۲ لندن دورخيز كنيم.
خسروى وفا افزود: ضمن تبريك به هادى ساعى و سيدمراد محمدى بايد بگويم در المپيك جاى خالى حسين رضازاده به شدت احساس شد. قطعاً هادى ساعى، ساعى گذشته نيست و با قرار گيرى در صدر مدال آوران ورزش ايران، وظيفه و رسالتى سنگين را عهده دار شده است. او متعلق به گروه خاصى نيست و اين افتخار اوست كه در ورزش پرورش يافته و تحويل جامعه شده است تا همچنان خدمتگزار مردم باشد. از اين حيث كار ساعى خيلى سخت است، او الگوى جوانان است و خوشبختانه با رفتار و اخلاق خوب و حسنه اى كه از اين قهرمان سراغ داريم، اميدواريم كه او همچنان محبوب در خدمت مردم كشورش باشد. نايب رييس كميته ملى المپيك با اشاره به حضور خوب و شايسته رشته هايى چون بسكتبال، قايقرانى، تيروكمان و... در بازى هاى پكن تصريح كرد: بايد هرچه زودتر فضاى موجود را تغيير دهيم تا ضمن آنكه از درجا زدن پرهيز مى كنيم نگاهمان را معطوف كنيم به آينده و المپيك لندنى كه تا چشم برهم بگذاريم، از راه خواهد رسيد. در اينجا وظيفه خويش مى دانم به واسطه اينكه پاسخگوى انتظارات مردم نبوده ايم، از آنان عذرخواهى كنم. در انتها هم اميدوارم كاروان پارالمپيك ايران اعزامى به بازى هاى ۲۰۰۸ پكن را فراموش نكنيد و براى موفقيت فرزندان دلير خود دعا كنيد.

ساعى: طلاى من متعلق به تمام مردم ايران است
هادى ساعى چهره طلايى ورزش ايران بعد از دريافت جايزه خويش از دست مهندس على آبادى گفت: مدال من متعلق به تمام مردم ايران است و از خبرنگاران درخواست دارم با نوشته هاى خود شيرينى اين قهرمانى را به كام مردم تلخ نكنند. قهرمانى من متعلق به هيچ فرد و گروه خاصى نيست و هيچكس نبايد از آن سوء استفاده كند.

حدادى: شرمنده مردم هستم
احسان حدادى پرتابگر ديسك ايران در اين مراسم گفت: يك هفته تمام در خودم غرق بودم و مى خواهم در اينجا حرف دلم را بزنم كه شرمنده مردم هستم. سازمان تربيت بدنى، كميته ملى المپيك و فدراسيون دووميدانى طى اين مدت مرا از هر حيث مورد حمايت و پشتيبانى قرار دادند و چيزى برايم كم نگذاشتند، اما دو ماه قبل از المپيك در هنگامه تمرين از ناحيه سينه دچار آسيب ديدگى شدم و اين آسيب ديدگى اجازه نداد راحت ديسك را در پكن پرتاب كنم. همين جا قول مى دهم كه در المپيك لندن جزو مدال آوران ورزش ايران باشم.

كريمى: كمك كنيد تا شرايط عادى شود
مصطفى كريمى رييس فدراسيون دووميدانى به عنوان يكى از سخنرانان مراسم گفت: انتظار سازمان تربيت بدنى از فدراسيون كسب ۵ سهميه المپيك پكن بود و ما طى ۵/۲ سال گذشته در اين زمينه تلاش كرده و موفق شديم ۷ سهميه را كسب كنيم. جا دارد در اينجا از تلاش سازمان و كميته ملى المپيك تشكر كنم و اگر اشكالى هم هست به فدراسيون برمى گردد و نمايندگان دووميدانى ايران نهايت تلاش خود را در پكن انجام دادند. از رسانه ها انتظار دارم كه كمك كنند آنان به شرايط عادى برگردند تا به يارى خدا و ادامه حركت آغاز شده در بازى هاى آسيايى ۲۰۱۰ گوانگ ژو چين، شاهد به بارنشستن زحمات آنها باشيم.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 374]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن