تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821147810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديران تئاتر كشور براي راه‌اندازي راديو نمايش همكاري مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مديران تئاتر كشور براي راه‌اندازي راديو نمايش همكاري مي‌كنند
مديران تئاتر كشور در نشستي در مركز هنرهاي نمايشي راديو آمادگي خود را براي همكاري و تعامل در جهت اعتلاي هنر نمايش ايران و راه‌اندازي راديو نمايش اعلام كردند.

به گزارش خبرگزاري مهر، در اين نشست شهرام گيل‌آبادي مدير مركز هنرهاي نمايشي راديو، حسين پارسايي مدير كل هنرهاي نمايشي، سعيد كشن فلاح رئيس مركز هنرهاي نمايشي حوزه هنري، تاجبخش فنائيان رئيس دانشكده هنرهاي نمايشي و موسيقي دانشكده هنرهاي زيبا و نادر برهاني مرند كارگردان تئاتر حضور داشتند.

راه‌‌اندازي راديو نمايش و راهبردهاي آن و تعامل دوسويه مراكز نمايشي و راديو نمايش از جمله مباحثي بود كه در اين جلسه مطرح شد و مديران تئاتر ضمن ابراز خوشنودي از راه‌اندازي شبكه‌اي راديويي با ماموريت نمايش اعلام كردند اگر اين شبكه در سياستگذاري‌ها و اهداف خود درست عمل كند، مي‌تواند بنيان‌هاي نمايشي كشور را تقويت كند.

فنائيان بازنگري دروس دانشگاهي نمايش را امري جدي برشمرد و گفت: اين تحولات بايد در حوزه مباحث تئوري نمايش اتفاق بيفتد تا مبناي حركت تئوريك راديو نمايش باشد. همچنين راديو نمايش بايد در سياستگذاري‌هاي كلان خود از پشتيباني نخبگان نمايشي كشور بهره‌مند شود.

پارسايي نيز اظهار اميدواري كرد راديو نمايش بعد از راه‌اندازي تريبون نقدهاي غيرمنصفانه نشود و به خلاقيت‌‌ها كمك و آنها را ترغيب كند. كشن فلاح هم با يادآوري اين مسئله كه سياستگذاري راديو نمايش بايد صحيح و كاربردي باشد، گفت: همه اقدام‌ها بايد در جهتي طراحي شود كه به حل مشكلات حوزه نمايش در كشور كمك كند.

گيل‌آيادي نيز كه ميزبان مديران تئاتر در مركز هنرهاي نمايشي راديو بود، اين نشست‌ها را براي تعيين سياست‌هاي راديو نمايش مفيد دانست و برهاني مرند كه مسئوليت اجراهاي راديو تئاتر را بر عهده دارد، به قدرت و توان رسانه در پرداختن به مسايل فرهنگي هنري و رفع موانع پيش رو اشاره كرد.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن