تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820086370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توقف پرسپولیس مقابل ملوان بندر انزلی


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: هفته دوازدهم لیگ برتر/
توقف پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی/ هشتمین تساوی سرخپوشان

تیم پرسپولیس هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور را با تساوی مقابل ملوان بندرانزلی پشت سرگذاشت.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:50 امروز (جمعه) تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به دیدار ملوان رفت و در نهایت با نتیجه تساوی یک بریک متوقف شد.
جدال تیم‌های پرسپولیس و ملوان تماشایی و جذاب به ویژه در نیمه دوم دنبال شد. ملوان که در نیمه اول فشار حملات پرسپولیس را شکسته و حتی در دقایق پایانی میدانداری کرده بود پیش از آنکه داور سوت پایان این نیمه را به صدا درآورد توسط محمد حیدری به گل برتری رسید. این بازیکن ارسال پژمان نوری از جناح راست را با ضربه سر به تور دروازه سرخپوشان تهرانی چسباند.
ملوان در نیمه اول به برتری یک برصفر رسید و مطابق انتظار پرسپولیس در نیمه دوم با حملات پرتعداد به دنبال گل مساوی بود. پرسپولیس حمله می کرد و ملوان با ضدحمله به دنبال گل دوم بود. فشار حملات پرسپولیس لحظه به لحظه بیشتر می شد و ملوان با دفاع فشرده از تک گل نیمه اول خود حراست می کرد تا اینکه در دقیقه 85 سعید سالازاده مرتکب خطای پنالتی روی مجتبی زارعی شد.
ضربه پنالتی را هوار ملامحمد در دقیقه 87 به تور دروازه ملوان چسباند و بازی به نتیجه تساوی یک بریک رسید. پس از این گل ملوان باید مقابل پرسپولیس و 40 هزار تماشاگرش مقاومت می کرد؛ آن هم با یک بازیکن کمتر. ملوان بخوبی مقابل حملات احساسی پرسپولیس مقاومت کرد و در نهایت جدال این دو تیم به نتیجه تساوی یک بریک انجامید.
قضاوت دیدار پرسپولیس - ملوان بندرانزلی برعهده تورج حق وردی بود. او به میثم بائو از تیم پرسپولیس و محمد حیدری، فیلیپه دی سوزا از تیم ملوان کارت زرد نشان داد، ضمن اینکه در دقیقه 86 سعید سالارزاده را از زمین مسابقه اخراج کرد.
با تشکر فریبا






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن