تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821041064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس :استعفاي مشايي به يك خواسته ملي تبديل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: عضو كميسيون امنيت ملي مجلس :استعفاي مشايي به يك خواسته ملي تبديل شده است
يك‌عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس از بيانيه رئيس قوه قضائيه در رفع فيلتر كردن از سايت‌ها تقدير و نسبت به تدوين قانون مورد نياز در اين زمينه اظهار آمادگي كرد. به گزارش ايسنا، پرويز سروري نماينده تهران در نطق پيش از دستور خود با تبريك حلول ماه مبارك رمضان افزود: در ماه مبارك رمضان ذكر اين نكته را ضروري مي‌دانم كه قرآن و مسجد به عنوان دو منبع عظيم انسان ساز از مغفول‌ترين موضوعات فرهنگي جامعه اسلامي است و هرچند اقداماتي قابل اعتنا در عرصه قرآن در چند سال اخير صورت گرفته و يكي از آن اقدامات نيز تشكيل فراكسيون قرآن وعترت در مجلس هفتم است،‌اما مسجد همچنان در غربت وغفلت به سر مي‌برد و متاسفانه در طرح جامع مهندسي شهرها و شهرك ها هيچ توجهي به موضوع مسجد به عنوان يك نياز فرهنگي صورت نگرفته و همچنان مسجد بدون متولي و مسئول پاسخگو به سر مي‌برد. وي همچنين به موضوع اظهارات اخير رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در مورد "ملت اسرائيل" اشاره كرد و گفت:‌ پاسخ روشن به اين اعتراض،‌ حداقل در استعفاي وي رقم مي خورد، اين خواسته به يك خواسته ملي تبديل شده و استعفاي مشايي كمترين هزينه‌ها را براي كشور خواهد داشت و كمك شايان توجهي به رونق گردشگري كشور مي‌كند. نماينده تهران در ادامه ضمن تبريك هفته دولت و با تاكيد بر اينكه دولت بايد آستانه تحمل سياسي خود را بالا ببرد و با بررسي دقيق نقدهاي عنوان شده زمينه را براي طرح نقطه نظرات مردم و نخبگان جامعه فراهم كند، تصريح كرد: دولت بايد از مطلق گرايي، دوري كرده و به جاي ارزيابي و تحسين از خود، اجازه دهد كه ارزيابي عملكرد دولت توسط مردم و نخبگان صورت گيرد، هرچند اطلاع رساني عملكرد دولت در نقد منصفانه آن بسيار موثر خواهد بود. اين عضو كميسيون امنيت ملي وسياست خارجي در ادامه به موضوع كارخانه لاستيك‌سازي البرز كه ماه‌هاست به يك مسئله امنيتي در حوزه شهرستان اسلامشهر مبدل شده است،‌اشاره كرد و افزود: كارگران اين كارخانه براي حقوق بخور و نميرشان هر روز مجبور هستند در مقابل كارخانه تجمع كرده و از مسئولين درخواست كنند كه حقوق چند ماه معوق آنان را پرداخت كنند،بنابراين اميدواريم كه وزارتخانه‌هاي صنايع و كار و استانداري تهران در اين زمينه اقدامات لازم را جهت حل مشكل آنها فراهم كنند. نماينده تهران در ادامه از وزارت كشور مصرانه درخواست كرد كه از ورود غيرمجاز اتباع بيگانه كه در افزايش جرم و جنايت و كاهش اشتغال جوانان موثر است ،‌جلوگيري كند.

استقبال شيمون پرز از اظهارات مشايي

نماينده كرمانشاه نيز با اشاره به سخنان رئيس سازمان ميراث فرهنگي در خصوص دوستي با مردم اسرائيل، گفت: شيمون پرز، احمدي‌نژاد را خطرناك و مشايي را خوب خوانده و در گفتگو با راديو آمريكا از اظهارات مشايي استقبال كرده است.به گزارش فارس، محمد كرمي‌راد در جلسه علني مجلس شوراي اسلامي به عنوان سومين ناطق پيش از دستور مجلس با اشاره به فرا رسيدن ماه رمضان و نزديكي به روز جهاني قدس، گفت: روز قدس از سوي مردم ايران، در جهان اسلام نهادينه شده است. وي با انتقاد از اظهارات رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، گفت: از اظهارات ناشايست ايشان نسبت به ملتي كه هيچ هويتي ندارد و سرزمين فلسطين را غاصبانه تصرف كرده، متاسف هستيم. كرمي‌راد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري خطاب به دولت مبني بر اينكه بهانه به دست ديگران قرار ندهيد تا جنجال‌آفريني شود، گفت: امروز اين سخنان به جنجال تبديل شده، اما متاسفانه مشايي به جاي يك عبارت كوتاه در قالب عذرخواهي بيش از 5 صفحه صغري و كبري را در جواب نمايندگان ارسال كرده‌است. اين نماينده مجلس با اشاره به حضور مشايي در سفرهاي تركيه،‌ تاجيكستان و حضور در كنار پرتاب موشك ماهواره‌بر، افزود: ما نمايندگان مردم، اين حركات را توهين به ملت ايران، مواضع امام، رهبري و مواضع رئيس جمهور در طول اين مدت عليه رژيم اشغالگر قدس مي‌دانيم و درخواست داريم نسبت به اين موضوع برخورد منطقي به عمل بيايد. وي خطاب به مشايي تاكيد كرد: اگر شهامت داريد با يك جمله عذرخواهي خود را از ملت ايران و فلسطين اعلام كنيد.

مشايي با تفكر التقاطي قصد سوءاستفاده از اقوام ايراني را دارد

درهمين حال نماينده اروميه گفت: مشايي با دخالت در قوميت‌‌ها، با تفكر التقاطي و با اظهارنظر غير علمي و غيركارشناسي، قصد سوء استفادهاز اقوام ايراني را دارد.به گزارش ايلنا، نادر قاضي‌‌پور طي تذكري خطاب به رئيس مجلس و نمايندگان مجلس اظهار داشت: ظاهرا‌ً آقاي مشايي متخصص مردم شناسي شده است و خود را تئوريسين دولت نهم مي‌‌داند. علاوه بر سخنان اخير مبني بر دوستي با مردم اسرائيل، وي علاقه‌‌مند است امنيت ملي، يكپارچگي و وحدت اقوام را تحت ذهنيات خود قرار دهد.به گفته وي، اين معاون رئيس‌‌جمهور در جمع بيش از 60 نفر از سفراي خارجي در سنندج، سرزمين آذربايجان غربي را سرزمين كردها ناميده است.قاضي‌‌پور تاكيد كرد: آذربايجان غربي مهد شيران و دليرمردان آذري زبان است.وي با اشاره به نامه خود به ذاكر و جهانگيرزاده، ديگر نمايندگان اروميه و رئيس مجلس افزود: انتظار داريم كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با فراخواني وي به مجلس، نتيجه بررسي خود را به استحضار نمايندگان برساند.وي از لاريجاني خواست تا اين موضوع را به اطلاع رئيس‌‌جمهور به عنوان رئيس‌‌ شوراي امنيت ملي متذكر شود.
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن