تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812606621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خلاصه مهمترين خبرهاي ورزشي امروز ازساعت 14 تا 19


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: خلاصه مهمترين خبرهاي ورزشي امروز ازساعت 14 تا 19
تهران - واحد مركزي خبر - تهران 1387/06/10

تهران :
تيم ملي واليبال جوانان ايران با شكست تيم قدرتمند چين با اقتدار و بدون شكست فاتح چهاردهمين دوره رقابت هاي واليبال قهرماني جوانان آسيا شد 0
در ديدار پاياني اين مسابقات كه دقايقي پيش در سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي تهران انجام گرفت دو تيم بدون شكست ايران و چين كه پيش از اين بازي جواز حضور در رقابت هاي واليبال قهرماني جوانان جهان را بدست آورده بودند برابر هم صف آرايي كردند كه در اين بازي ملي پوشان سفيد پوش واليبال جوانان ايران توانستند 3 بر يك تيم چين را شكست دهند و براي چهارمين بار قهرمان آسيا شوند 0
.....................
تهران :
تيم بسكتبال جوانان ايران در سومين ديدار خود در بيستمين دوره مسابقات بسكتبال قهرماني جوانان آسيا با اختلاف 20 امتيازي مقابل ژاپن به پيروزي رسيد .
در ديدار تيم هاي بسكتبال ايران و ژاپن كه از مرحله دوم اين دوره از مسابقات در سالن بسكتبال ورزشگاه ازادي تهران انجام گرفت تيم بسكتبال جوانان ايران توانست با نتيجه 111 بر 91 بسكتباليست هاي ژاپن را شكست دهد .
.......................
تهران :
تيم بسكتبال جوانان چين در ديدار با سوريه به علت اعتراض نسبت به نحوه قضاوت داور مسابقه متحمل باخت فني شد. در دقيقه چهارم از وقت سوم ( كوارتر) ديدار تيم هاي چين و سوريه و در حاليكه تيم چين با نتيجه 46-41 از حريف خود پيش بود، " لي چوان جيانگ" سرمربي چيني ها به دليل اعتراض نسبت به نحوه قضاوت داور مسابقه، تيم خود را از زمين خارج و از ادامه مسابقه امتناع كرد.
.................
تهران :
مسابقه تيم هاي ملي فوتبال ايران و عربستان در چارچوب مرحله مقدماتي ديدارهاي جام جهاني 2010-آفريقاي جنوبي به ميزباني رياض برگزار مي شود. اين بازي شنبه 16 شهريور ساعت 22 و 45 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه فهد در شهر رياض برگزار خواهد شد.
....................
تهران :
پس از اعلام شكايت صمد مرفاوي مربي سابق تيم فوتبال استقلال اهواز در خصوص دريافت حقوق خود، كميته انضباطي فدراسيون فوتبال باشگاه استقلال اهواز را جريمه كرد.
....................
تهران:
رئيس كميته ملي المپيك گفت: طرح جامع ورزش مهمترين راهكار براي جلوگيري از تكرار ناكامي در ورزش است. رضا قراخانلو امروز در نشستي خبري كه با حضور علي كفاشيان دبير كل كميته ملي المپيك و نصرالله سجادي سرپرست كاروان اعزامي به پكن در محل كميته ملي المپيك سخن مي گفت افزود: طرح جامع ورزش زواياي ورزش را پيش بيني كرده است.
....................
تهران :
رئيس كميته ملي المپيك گفت: بايد عملكرد كاروان ايران در المپيك در سطوح مختلف بررسي شود.
رضا قراخانلو كه امروز در نشستي خبري كه با حضور علي كفاشيان دبير كل كميته ملي المپيك و نصرالله سجادي سرپرست كاروان اعزامي به پكن در محل كميته ملي المپيك سخن مي گفت، افزود: كاروان ورزشي ما از المپيك برگشته است و امروز دور هم جمع شديم تا به صورت خاص در مورد عملكرد اين كاروان بحث و بررسي لازم را به عمل آوريم.
......................
تهران :
ديدار رده بندي چهاردهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني جوانان آسيا را تيم هاي هند و پاكستان بر گزار كردند كه در اين مسابقه تيم پاكستان با مربي ايراني خود موفق به شكست تيم هند شد و به مقام
سوم اين رقابت ها دست يافت 0
.....................
تهران :
پس از حاضر نشدن نمايندگان باشگاه استيل آذين در خصوص بررسي وجه مطالبه رزاقي-بازيكن فصل گذشته اين تيم،باشگاه استيل آذين به پرداخت 90ميليون تومان جريمه نقدي محكوم شد.
.....................
انگليس :
باشگاه رئال مادريد اسپانيا امروز با ناراحتي و عصبانيت به درخواست هاي جديد روبينيو مهاجم ملي پوش برزيلي از اين باشگاه مبني بر اين كه مانع از انتقال وي به باشگاه چلسي نشود ، واكنش نشان داد و از اين بازيكن و باشگاه چلسي انتقاد كرد.
0001/10105/12
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن