تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816747964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تصاویری از جالبترین گوشی‌های بدون هوادار!!!!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: تصاویر زیر نمایشگاهی از تراوشات مغزی طراحان تلفن همراه است. عکس‌های انتخابی از جدی تا شوخی محض رده‌بندی شده‌اند. تعدادی از این عجایب بیست‌گانه توسط تولیدکننده‌ها طراحی شده‌اند. بعضی نیز حاصل زحمت کسانی است که دستی در فتوشاپ و کمی تا قسمتی هم وقت اضافه دارند. البته تعدادی از عکس‌ها نیز مربوط به نمونه‌های ساخته‌شده واقعی است.
پیشگویی کار بسیار مشکلی است. جزء مشاغل پرخطر نیز به حساب می‌آید. برای مثال شما می‌توانید حدس بزنید مدل بعدی Iphone چه شکلی خواهد بود، اما آیا می‌توانید در مورد ریخت و قیافه‌ تلفن‌های چند سال آینده نیز پیشگویی کنید؟
عکس‌های انتخابی از جدی تا شوخی محض رده‌بندی شده‌اند. تعدادی از این عجایب بیست‌گانه توسط تولیدکننده‌ها طراحی شده‌اند. بعضی نیز حاصل زحمت کسانی است که دستی در فتوشاپ و کمی تا قسمتی هم وقت اضافه دارند. البته تعدادی از عکس‌ها نیز مربوط به نمونه‌های ساخته‌شده واقعی است.
گوشی ماری:

[تصویر: Image_1.jpg]

داشتن تلفنی که به دور مچ دست، ساعد و ... بپیچد، برای دوستان کم‌حواس نعمتی است. متأسفانه با وجود چنین مزیت بزرگی باز هم کسی داوطلب خرید نیست. عکس‌های منتشرشده از‌ گوشی ماری در چنبره‌های مختلف بسیار دیدنی است، اما از حالت بازشده آن تصویری ارائه نشده ــ احتمالاً در یک کادر جا نمی‌شده است! اعلام ‌شده برای شماره‌گیری با این وسیله باید آن را مثل گیتار در دست گرفت. شرکت تبلیغاتی Product visionaries طراح این تلفن است.
گوشی‌های جنبشی:

[تصویر: Image_2.jpg]

ایده‌ نوین Kyocera وابسته به هیچ جنبشی نیست(!) فقط با انرژی جنبشی باطری خود را شارژ می‌کند. البته ــ پیشگویی می‌شود ــ نهایتاً جایگاه موبایل‌های کنونی را برای نمایشگرهای OLED جیبی باز کند. صفحه‌کلید این وسیله داخل قاب آن جاسازی شده است و در مواقع غیرضروری به داخل آن می‌لغزد. «فقط شروع به تایپ کنید، آنگاه صفحه‌کلید جادویی از بدنه‌ گوشی بیرون می‌آید.» البته در این جمله‌ طلایی ذکر نشده تایپ کردن را از کجا باید شروع کنیم؛ درحالی‌که صفحه‌ کلید هنوز بیرون نیامده است! شاید این ابزار ارتباطی دارای سنسورهایی باشد که توانایی خواندن ذهن کاربر را دارد. شخصا در این مورد احساس خطر می‌کنم. از نوع باطری که در این گوشی به کار می‌رود، اطلاعی در دست نیست. همچنین از محرک مغزی طراح این ابزار فوق تخیّلی!
همراه استوانه‌ای

[تصویر: Image_3.jpg]

برداشت دیگری از انعطاف‌پذیری OLEDها، ذهن (ظاهرا) خلاق یک ژاپنی به نام تائوما TAOMA را به کار انداخت تا موبایل استوانه‌ای را طراحی کند. ناگفته نماند که ابتکار تائوما تقلید ناشیانه‌ای از همان طومارهای کهن خودمان است. تازه پا را از این هم فراتر گذاشته و صفحه‌ی OLED را با اختراع دیگر بشر یعنی باطری ترکیب کرده و به نام خود ثبت داده است.
گوشی عجیب نوکیا

[تصویر: Image_4.jpg]

Morph یکی از مواردی است که در کارخانه اصلی طراحی شده است. نوکیا می‌خواهد نشان دهد چگونه فناوری نانو می‌تواند به‌تنهایی لوازم الکترونیک قابل حمل را دگرگون کند. به این مشخصات توجه کنید: دارای فناوری نانو، ساخته‌ شده از مواد شفاف و قابل انعطاف، مجهز به حسگرهای نانو که با دریافت و مقایسه اطلاعات محیط می‌توانند تغییرات ناگهانی جوی را هشدار دهند. Morph همان‌طور که از اسمش پیداست (به ‌معنای واژک) می‌تواند تغییر شکل بدهد. به گفته‌ کمپانی الهام گرفتن از خاصیت ارتجاعی تار عنکبوت و به کار بردن قوانین حاکم بر آن به Morph امکان می‌دهد که با زوایای دستان کاربر سازگار شود و انجام وظیفه کند.
همراه منعطف

[تصویر: Image_5.jpg]

گوشی لمسی Bend in Touch را طراح اکراینی‌اش اندی کورو وِتس روی کاغذ آورده است. این تلفن یک صفحه‌نمایش Pop-out دارد که فضای نمایش گوشی را تقریباً دو برابر می‌کند. می‌توان هم‌زمان یکی از صفحه‌ها را به اینترنت اختصاص داد و دیگری را به نمایش ویدئویی. Bend in Tuch دوربین و فلش بازشونده نیز دارد. به ‌هرحال این گوشی نیز مثل سایر تولیدات بلوک شرق کمی تا قسمتی یوغور است.
یک روح در دو جسم

[تصویر: Image_9.jpg]

نتیجه‌ همکاری NTT Docomo و فوجیتسو ایده‌ای نسبتاً عاقلانه به نام Keitai است. نمایشگر لمسی Keitai از طریق بلوتوث با صفحه‌کلید در ارتباط است. اتصالات آهن‌ربائی تکه‌های تلفن را در کنار هم نگه می‌دارد. با فرض این‌که میکروفن و بلندگو روی صفحه‌کلید باشد، کاربر می‌تواند در حین مکالمه شماره‌ تماس را در معرض دید عموم قرار بدهد. یا ندهد! امتیاز دیگر این وسیله این است که کاربر می‌تواند در حین مکالمه از سرویس e-mail هم استفاده کند.
سنگِ رودخانه

[تصویر: Image_10.jpg]

بیایید روراست باشیم. دوباره به عکس نگاه کنید. شاید برای رعایت حال فوجیتسو به این گوشی بگوییم «سنگ صبور»، ولی به نظر من دقیقاً شبیه یک جاصابونی شیشه‌ای است که برای قشنگی شماره‌دار شده است. البته این قابلیت را دارد که دوستان اهل فن آن را با زیرسیگاری اشتباه نگیرند. این گوشی سابقه حضور در نمایشگاه بازرگانی CEATEC 2009 را نیز دارد. صفحه‌کلید کامل، مدیاپلیر و جست‌وجوگر Web از جمله امکانات آن است. البته هنوز معلوم نشده با چه فناوری‌ای نیروی مورد نیاز این گوشی تأمین می‌شود. شاید اپل امتیاز این مهم را از آن خود کند.
بشقاب مکالمات: پیشنهاد سرآشپز

[تصویر: Image_11.jpg]

آینده گوشی پرزرق‌وبرق Radia واقعاً یک اثر درخشان هنری است. تنها مشکل آن نداشتن مشتری است! ابعاد صفحه‌ قشنگ و نسبتاً کوچک این بشقاب هم مناسب وب‌گردی و فیلم‌بازی نیست. البته به درد شماره گرفتن، مکالمه، پزدادن و این‌جور کارهای سخت می‌خورد ولی توقع بیشتری نداشته باشید. در ضمن ... زیرسیگاری هم نیست!
آرایش مولکولی همراه

[تصویر: Image_13.jpg]

می‌گویند: Tjep Design، تلفن همراه O2 را با الهام از زیباشناسی ملکول اکسیژن طراحی کرده است. پیداست که ایده طراح نابغه Jep Design قابل تولید هست ولی الهام‌بخش هیچ‌کدام از گوشی‌های آینده نمی‌تواند باشد.
گوشی موزی

[تصویر: Image_15.jpg]

الهام‌گرفته از گوی هاکی. حیمی لورنس این گوشی را برای کسانی طراحی کرده که از آن چیزی به‌غیر از تلفن نمی‌خواهند. در کشویی دوتکه از صفحه لمسی کوچک آن محافظت می‌کند. ایده‌ای قشنگ و بدون حاشیه.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن