تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815155629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با بازي دانيال حكيمي ، سام درخشاني و پوراندخت مهيمن «عقرب» براي حضور در جشنواره فيلم فجر كليد خورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: با بازي دانيال حكيمي ، سام درخشاني و پوراندخت مهيمن «عقرب» براي حضور در جشنواره فيلم فجر كليد خورد
تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: فيلم سينمايي «عقرب» به كارگرداني مجيد جوانمرد جمعه هشتم شهريور در لوكيشني حوالي فرمانيه كليد خورد تا براي حضور در جشنواره فجر آماده شود .
به گزارش گروه فرهنگي هنري باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" ، در اولين روزهاي فيلمبرداري دانيال حكيمي، سام درخشاني و پوراندخت مهيمن جلوي دوربين رفته‌اند و گروه براي ادامه كار از فردا راهي خيابان‌هاي تهران مي‌شود.
به زودي فرهاد قائميان نيز بازي خود را در «عقرب» آغاز خواهد كرد. بعد از گرفتن صحنه‌هاي فيلم در شهرهاي تهران، اصفهان و شيراز گروه به ارمنستان و شهر ايروان سفر مي‌كنند تا 50 درصد صحنه‌هاي باقيمانده در اين شهر فيلمبرداري شود.
«عقرب» براي تسريع در توليد به صورت HD تصويربرداري و بعد از اتمام مراحل فني به 35 تبديل مي‌شود. فيلم يك كار پليسي جاسوسي است و داستان نفوذ يك گروه ضدامنيت ملي را به ايران روايت مي‌كند.
عوامل توليد «عقرب» عبارتند از مدير فيلمبرداري و تهيه‌كننده: سيدمحسن جاهد، نويسنده فيلمنامه: فتانه يعقوبي، طراح صحنه و لباس: سارا سميعي، صدابردار: رضا اردلان، طراح گريم: مهين نويدي و مدير توليد و برنامه‌ريز: بهمن گودرزي.
«عقرب» جديدترين فيلم جوانمرد پس از 12 سال دوري از سينماي ايران است. او فيلم‌هاي سينمايي "مار"، "دستمزد"، "تيغ آفتاب"، "قافله"، "عروسي خون" و "در سرزميني ديگر" را در كارنامه دارد./120
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 523]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن