تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818963462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محاصره منافقين پس از پنج سال اردوگاه اشرف تحت كنترل نيروهاي عراقي قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: محاصره منافقين پس از پنج سال اردوگاه اشرف تحت كنترل نيروهاي عراقي قرار گرفت
پس از گذشت پنج سال از حضور نيروهاي آمريكايي در عراق و حفاظت از اردوگاه اشرف و منافقين، چهارشنبه شب با تلاش و فشار دولت عراق كنترل اين اردوگاه به دست ارتش درآمد.
به گزارش شبكه تلويزيوني الفرات عراق، ژنرال محمد العسكري، سخنگوي وزارت دفاع عراق با بيان اين مطلب گفت: اين اردوگاه در حال حاضر با پشتيباني يك گردان از نيروهاي ارتش عراق، محاصره شده و ارتش عراق برگرداگرد آن يك حصار امنيتي ايجاد كرده است.
دولت عراق در پي درخواست هاي مردم اين كشور و براساس مفاد قانون اساسي اين كشور كمتر از 2 ماه قبل از آمريكايي ها خواسته بود اداره اردوگاه اشرف را در اختيار عراقي ها قرار دهند، اين امر پس از فشارهاي دولت عراق بر آمريكا شب گذشته اتفاق افتاد.
اردوگاه اشرف در استان ديالي، و در 45 كيلومتري بغداد قرار دارد و صدام آن را به پاس خدمات فراوان مسعود رجوي، سركرده باند منافقين به آنها هديه داده بود.
در همين حال؛ مجري شبكه عراقي ماهواره اي الفرات در گفت وگو با فارس تصريح كرد كه براي خروج منافقين از عراق يك عزم ملي وجود دارد.
«حسن كريم» مجري اين شبكه ماهواره اي ايران را دوست و برادر عراق خواند و گفت: بسياري حتي در سطح بين المللي سعي مي كنند رابطه ميان دو كشور را منفي جلوه دهند اما نقاط مشترك زياد ميان دو كشور روابط را عميق تر خواهد كرد.
مجري شبكه الفرات با محكوم كردن جنايت هاي منافقين در عراق خاطرنشان كرد: مردم عراق براي خروج منافقين از عراق به حكومت فشار مي آورند و رسانه ها نيز برنامه هاي زيادي در اين خصوص به نمايش درآورده اند و علاوه بر اين نويسندگان نيز قلم هايشان در محكوم كردن منافقين به حركت افتاده است بنابراين مي توان اينگونه برداشت كرد كه هم اكنون براي خروج منافقين يك عزم ملي وجود دارد و حكومت عراق نيز به دنبال همين مسئله است.
وي با بيان اينكه منافقين در زمان حكومت بعث از زندان ابوغريب حمايت و در آنجا جنايت مي كردند، گفت: در زمان انتفاضه شعبانيه نيز منافقين به قلع و قمع مردم و به عنوان دستان جنايتكار بعث عمل مي كردند.
مدير شبكه الفرات همچنين حمايت آمريكا از منافقين را به خاطر دشمني آنان با جمهوري اسلامي ايران دانست و افزود: آمريكا از منافقين به عنوان يك اهرم فشار بر عليه ايران استفاده مي كند.
وي گفت: ايران حق دارد خروج چنين گروهك تروريستي را مطالبه كند.
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن