تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816673029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کرمهای مفید


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: http://www.parsiteb.com/images/normall/کرمها.jpg تیتر : کرمهای مفید
خلاصه : امروزه انواع و اقسام كرمهاي تقويتي و مرطوب كننده در بازار وجود دارد كه شما مي توانيد كرم مورد نظرتان را از ميان آن ها پيدا كنيد .
متن کل خبر : امروزه انواع و اقسام كرمهاي تقويتي و مرطوب كننده در بازار وجود دارد كه شما مي توانيد كرم مورد نظرتان را از ميان آن ها پيدا كنيد . اما اگر در مورد برخي مواد طبيعي مفيد پوست اطلاعاتي داشته باشيد مي توانيد با مصرف آن ها بدون صرف هزينه اي زياد تازگي و طراوت پوستتان را حفظ كنيد . اما اگر نمي خواهيد به خودتان زحمت بدهيد و كرم هاي دست سازي از مواد طبيعي بسازيد مي توانيد به جاي برخي كرم هاي گران قيمت از كرم هاي مشابه ارزان تري كه با همان كيفيت مواد اوليه ساخته شده اند استفاده كنيد چرا كه معمولاً كرم ها و محصولات تقويتي و حفاظتي پوست از تعدادي مواد اوليه مشخص و محدود ساخته مي شوند . به هر حال در صورت تمايل مي توانيد مواد مفيد و كم هزينه اي را كه در زير توضيح داده مي شود براي تقويت و شادابي پوست خود مورد استفاده قرار دهيد :
ليمويي را قاچ بزنيد و قاچ هاي آن را بر روي محل لك هاي قديمي براي ده دقيقه به صورت مستقيم قرار دهيد و سپس محل را با آب گرم بشوييد .
هر روز اين عمر را تكرار كنيد تا اينكه بالاخره لك ها روشن روشن تر و در نتيجه ناپديد شوند .
به جاي استفاده از كرم هاي برطرف كننده ي جوش كه گاهي هم لك هايي بر جاي مي گذارند مي توانيد يك گلوله پنبه يا پارچه نخي را در آب نمك داغ فرو كنيد و آن را بر روي لك يا جوش براي 3 تا چهار دقيقه نگه داريد ، بدين ترتيب قسمت سفيد رنگ دردناك و زشت جوش از بين خواهد شد .
از تركيب آب يك ليمو با نسبت دو به يك نمك و روغن زيتون مي توانيد خميري بدست آوريد كه به كمك آن پوست صورت خود را نرم و براق كنيد . اين خمير را روي پوست صورت و بدن خود بماليد و سپس در زير دوش آن را روي بدن خود ماساژ دهيد و پس از مدتي آب بكشيد . در آخر بدنتان را خشك كنيد و يك مرطوب كننده ي خوب روي پوستتان بماليد .
چند حبه انگور را به دو نيم كنيد و آن را آرام روي تمام پوست صورت و گردن خود بماليد .
و اجازه دهيد كه آن براي حداقل 20دقيقه روي سطح پوستتان بماند و سپس با آب ولرم بشوييد و خشك كنيد . هر روز اين كار را تكرار كنيد و بدين ترتيب چروك صورتتان كمتر خواهد شد .
قبل از خواب كمي روغن كرچك بدون بو به دور چشمان بماليد و صبح پس از شستن چشمهايتان ، دور آن ها را مرطوب كنيد .
اگر مي خواهيد مانع از براقيت زياد صورت و يا چربي آن شويد ، خوب است كه با كمك يك ابر يا قلم موي آرايشي آبليمو روي تمام سطح صورت خود بماليد يا شب ها قبل از خواب انجام دهيد چرا كه اسيدسيتريك موجود در آب موجب قرمزي و التهاب موقت صورت مي شود . آبليمو كه داراي خواص سفت كنندگي و ضدعفوكنندگي است مي تواند عرق اضافي و براقيت ناخواسته ي صورت كه ناشي از رطوبت و شرجي بودن زياد خواست را از بين ببرد .
گهگاه 10قطره آبليمو را داخل نصف فنجان آب بريزيد و يك گلوله پنبه يا پارچه اي نخي را در اين محلول فرو بريد و بر روي پوست تميز خود بماليد و آن را از روي پوست خود نشوييد .
براي از بين بردن چروك و تيرگي دور چشم خوب است يك يا دو قطره عسل را با دو يا سه قطره آبليموي تازه مخلوط كنيد و آن را براي حداقل 15دقيقه يا نيم ساعت روي پوست اطراف چشم خود باقي بگذاريد .
براي از بين بردن پوست پوست هاي روي لب خوب است كه يك مسواك نو خريداري كنيد و يكي دو قطره وازلين روي آن بريزيد و آن را روي لبهايتان بماليد . اين كار را چندين بار تكرار كنيد تا پوست مرده روي لب از بين برود و سپس با آب گرم لب هايتان را بشوييد .
يك قاشق پر از عسل را بر روي كف دستتانتان بريزيد و سه يا چهار شكر داخل آن بريزيد و آن را براي چند دقيقه اي خوب روي دستانتان ماساژ دهيد . سپس دستتان را آب بكشيد و كمي كرم به دست هايتان بزنيد و به اين ترتيب دستانتان بسيار نرم و لطيف مي شود .
دو قاشق غذاخوري از وازلين را با محتويات داخل يك كپسول ويتامين E قاطي كنيد و آن را روي كل ساق وران پاهايتان بماليد و سپس يك شلوار نخي تنگ به پا كنيد و به رختخواب برويد و صبح هنگام پاهايتان را بشوييد .
يك يا چند پيمانه شيرخشك در آب داخل وان حمام بريزيد و مدتي در آن بمانيد . اسيد لاكتيك موجود در شير موجب برطرف شدن پوست پوست هاي مرده و خشك و در نتيجه صاف و نرم شدن پوست مي شود . اين روش براي نوزادان نيز مناسب است .
يك پيمانه عسل را با نصف پيمانه آب پرتغال مخلوط كنيد و آن را بر روي مناطق چرب و روغني روي پوست بماليد و پس از 5دقيقه پوست خود را بشوييد . عسل لك و بعضي جوش ها را درمان مي كند و از بين مي برد و آ پرتغال نيز روغن اضافي پوست كه گاه موجب ايجاد جوش مي شود را از بين مي برد .
براي تهيه يك ماسك شوينده و پاك كننده ي بسيار خوب و قوي مي توانيد چهار قاشق غذاخوري از ماست ساده را با دو قاشق غذاخوري از پوست رنده شده ي پرتغال مخلوط كنيد و سپس آن را به مدت 3دقيقه بر روي پوست خود بماليد و باقي بگذاريد .
به جاي شيرپاكن مي توانيد كمي روغن بادام يا كجد بر روي پوست خود با تكه اي پنبه بماليد . اين روغن حتي ريمل ضدآب را نيز پاك مي كنند .
وازلين نيز يك پاك كننده ي مناسب مواد آرايشي است و همچنين مي تواند به عنوان يك كرم مرطوب كننده نيز استفاده شود . قبل از خواب خوب است كه كمي وازلين بهداشتي روي صورت خود بماليد و آن را براي 10دقيقه قبل از پاك كردن بر روي صورت خود باقي بگذاريد . پوست صورت شما ممكن است كمي براق به نظر برسد اما واقعاً نرم و لطيف خواهد شد .
از شير سرد هم مي توان به عنوان يك شيرپاكن استفاده كرد و مواد آرايشي را با آن از روي صورت پاك كرد .
اگر پوست چربي داريد كه جوش مي زند هر روز مقداري مساوي از آب گرم و سركه سيب را با هم قاطي كنيد و آن را براي مدتي روي صورت خود بماليد و اجازه دهيد كه خشك شود . اين كار موجب حفظ تعادل PH طبيعي پوست مي شود .
سپس آن را با آب گرم از روي پوست خود بشوييد . ماست يك ماده پوسته پوسته كننده است و پوست پرتغال هم مي تواند كثيفي و روغن اضافي پوست را از بين ببرد .
به منظور از بين بردن تيرگي و تغيير رنگ صورت گرفته در قسمت آرنج مي توانيد ، يك ليمو را به دو نيم تقسيم كنيد و براي 10دقيقه سر هر دو آرنج را در قسمت قاچ خورده ي ليمو فشار دهيد . اسيد موجود در ليمو لكه هاي تيره رنگ روي پوست آن قسمت را مي شويد و از بين مي برد .
براي از بين بردن تكه هاي خشكي روي پوست و نرم كردن آن مي توانيد كمي روغن گياهي روي محل مورد نظر بماليد . روغن گياهي مملو از ويتامين هاست كه چربي مورد نياز پوست را دوباره تأمين كنيد و اين ماده ي بي بو محافظ خوبي براي پوست محسوب مي شود .
پس از انجام آرايش براي افزايش ثبات آن مي توانيد كمي آب معدني به صورت خود بپاشيد و اجازه دهيد كه خشك شود و به اين ترتيب آرايش براي مدت طولاني تري روي پوست شما باقي خواهند ماند .
به منظور تقويت و لايه برداري از پوست ، خشكي هاي پوست و شادي و طراوت بخشيد به پوست خسته مي توانيد يك فنجان نمك دريايي را با مقدار كافي آب گرم مخلوط كنيد و خمير به دست آمده را به كمك يك تكه پارچه بر روي سطح بدن خود بماليد . البته مراقب قسمتهايي از پاو ران كه چربي زير پوست دارند باشيد .
پس از مدتي بدن خود را در زير دوش آب گرم بشوييد و سپس با كرم مرطوب كنيد .
خانم ها به مرور زمان كه مسن تر مي شوند در زير پوست ران و كفل آن ها چربي جمع مي شود و به هيچ وجه به آساني نمي توان از شر اين چربي ها خلاص شد اما مي توان با ورزش و انجام برخي ماساژها تا حدي آن ها را كمتر كرد . ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه قبل از استحمام روي هر يك از ران هاي خود را با وردنه حدود سه دقيقه ماساژ دهيد و البته قسمت هاي زير هر ران را نيز براي همين مدت مالش دهيد . اين كار موجب مي شود كه ظاهر ناهموار و چاله چوله دار پاها كمي زيباتر شود .






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن