تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817148560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش كامل برنا از ميزگرد شكست كشتي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گزارش كامل برنا از ميزگرد شكست كشتي
چهارشنبه شب و غروب جمعه شبكه سوم سيما در دو نوبت ميزبان مسئولين و مربيان تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي اعزامي به پكن بود كه آن ها نيز به طور يكجانبه اي از پذيرش مسئوليت ها خودداري كرده و به فرافكني پرداختند. نكته عجيب اين دو قسمت غيبت پيشكسوتان و يا خبرنگاران و كارشناسان بود.


سرويس ورزشي برنا

در قسمت اول محمدرضا يزداني خرم به اتفاق محمود معزي پور و محمد دليريان حضور داشتند.

معزي پور در توجيه شكست ها به جواد خياباني گفت:شما انتظار داريد ميثم مصطفي جوكار بر سايتي‌اف غلبه كند؟اين در حالي است كه جوكار در المپيك مغلوب "كريل ترزيف" بي نام ونشان از بلغارستان شده بود،نه سايتي يف! ضمناً سرويس ورزشي برنا، بارها نسبت به كاهش وزن هاي مكرر جوكار در تورنمنت هاي بي حساب و كتابي كه اعزامش مي كردند، هشدار داده بود.

دليريان هم كه برافروخته و عصبي شده بود در حين صحبت كردن چند بار محكم به سينه اش كوبيد كه در اين بين مجري برنامه به او گفت:مواظب ميكروفوني كه به لباس شما وصل كرده ايم، باشيد! دليريان با صراحت گفت:سوريان مقابل حريف روس خود ترسيده بود، اما در قسمت دوم برنامه با 180 درجه تغيير عقيده گفت: سوريان باخت،زيرا خواست خدا اين بود! متاسفانه اين روزها عده اي از مسئولين كشتي دائماً ناكامي هاي خود را با اين جمله كه كار خدا بوده توجيه مي كنند و در توجيه ناكامي ها، نام پروردگار يكتا را مرتباً براي فرار از مسئوليت به زبان مي آورند كه موجب رنجيده خاطر شدن ملت شريف ايران نيز شده است. دليريان نگفت كه آيا خواست خدا بود كه شخص دليريان با تصميم گيري هاي غلط خودش،صرفاً به مسافرت هاي خارجي اعزام شود و ادامه آن تصميمات غلط، باعث شد ما در اوزان 74 و 60 كيلوگرم از كسب سهميه بازبمانيم!

در اين برنامه تقريباً به هيچ يك از سوالات خياباني پاسخ دقيقي داده نشد و معزي پور كه استاد طفره رفتن در پاسخگويي است، مباحث خارج از بحث از جمله نكات روحي و رواني را مطرح كرد؛در حالي كه روانشناس تيم ملي كشتي آزاد به صراحت عنوان مي كند كه دقيقاً در حساس ترين لحظه ها در روزهاي پاياني اردو و همچنين بعد از وزن كشي، معزي پور به وي اجازه برقراي ارتباط با كشتي گيران را نداده است.

در برنامه روز جمعه معزي پور و دليريان مجدداً حضور داشتند كه جاي سوال داشت، زيرا اين دو نفر در برنامه قبلي نيز حرف خاصي براي گفتن نداشتند. ضمناً با حضور سيم خواه، بهمن ميرزايي و فردين معصومي، استوديو شلوغ شده بود و علي‌رغم تسلط جواد خياباني، به دليل يكدست بودن ميهمانان، امكان بررسي منصفانه شكست در تنگنا قرار گرفته بود.

آمارهاي اشتباه فراواني از جانب ميهمانان برنامه ارائه شد.به طور مثال معزي پور گفت: يوسف عبدالسلاموف پارسال در مسابقات جهاني اوت شده بود.در حالي كه اين كشتي گير سال گذشته نيز روي سكوي دوم ايستاده بود. يا در جاي ديگري ميهمانان به جاي پاسخگويي نسبت به ناكامي خودشان، به طرز عجيبي كه ربطي به روال آن لحظه برنامه نداشت، در صدد حمايت از رييس فدراسيون كشتي برآمدند و گفتند در روسيه و ساير كشورهاي صاحب كشتي مديران فدراسيون ها ثبات دارند،اما در ايران دائماً روساي فدراسيون هاي كشتي تغيير مي كنند. البته اين ميهمانان، به روي خودشان نياوردند كه رييس فدراسيون روسيه "ميخائيل مامياشويلي" است و چند برابر كل ميهمانان حاضر در برنامه، مدال و افتخار كسب كرده است و يا رييس فدراسيون بلغارستان"والنتين يوردانف" است و رييس فدراسيون اوكراين هم "البروس تديف" و قياس اين ستاره هاي پر فروغ تاريخ كشتي با فردي كه پيشينه اي در كشتي نداشته،كاملاً قياس مع الفارق است.

رضا سيم خواه در پاسخ به سوالات خياباني مباحثي را طرح كرد كه بيشتر براي فرار از پاسخ به سوال بود و ارتباطي به موضوع نداشت. به همين خاطر خياباني با صراحت به او گفت:عذر مي خواهم آقاي سيم خواه، شما داريد مغلطه مي كنيد.

سيم خواه كه عصباني شده بود گفت: آقاي مهدي رستم پور مگر چند سالش است كه درباره كشتي صحبت مي كند؟ ايشان تا چند سال قبل، عكس كشتي گيرها را جمع مي كرده است. بلافاصله جواد خياباني گفت: آقاي سيم خواه، شما "مارتين اسكورسيزي"كارگردان معروف آمريكايي را مي شناسيد؟ ايشان هم عكس ستارگان سينما را جمع آوري مي كرد،اما امروز از بزرگان سينماي دنياست. ضمناً مگر در دانش مهدي رستم پور ترديدي وجود دارد؟!

سيم خواه بحث مجله دنياي كشتي به سردبيري رستم پور را پيش كشيد كه مثل بقيه اظهاراتش ارتباطي با موضوع نداشت و سپس به خياباني گفت: شما حرف آقاي رستم پور را باور مي كنيد،ولي حرف مرا باور نمي كنيد! اما جواد خياباني ضمن تذكر جدي به او براي عدم توهين به اشخاص، خواستار پاسخگويي مستقيم به سوالات شد.

سپس محمد طلايي روي خط آمد و گفت: معزي پور و صنعتكاران بودند كه نام مرا خط زدند. معزي پور گفت: مهدي تقوي مي خواست فقط خودم كنارش باشم! بلافاصله خياباني گفت: اما مهدي تقوي گفته اگر قهرمان مي شدم مدالم را مي آوردم مي انداختم دور گردن محمد طلايي. فردين معصومي نيز گفت: من هم مثل كليه اعضاي تيم، در نامه اي كه براي فدراسيون نوشتيم خواستار حضور محمد طلايي بوديم،اما متاسفانه اين امر صورت نپذيرفت.

محمد طلايي در ادامه گفت: همه جاي دنيا روزهاي آخر اردو اقدام به برانگيختگي روحي اعضاي تيم ملي مي كنند، اما اين آقايان برعكس عمل نموده و شوك منفي به تيم وارد كردند.

سرانجام دومين قسمت نيز به پايان رسيد و در مجموع حدود 200 دقيقه برنامه در بهترين ساعات از پربيننده ترين شبكه، در اختيار شكست خوردگان پكن قرار گرفت. در حالي كه به نظر مي رسيد اين افراد براي حضور در قسمت سوم و چهارم برنامه و ادامه توجيهات و شانه خالي كردن از فاجعه اي كه رقم زده اند، آمادگي دارند!

ديشب در برنامه ورزش از نگاه دو نيز محمدعلي صنعتكاران گفت: محمد طلايي خودش ناز كرد و رفت! صنعتكاران با همان ادبيات نامناسب كه مورد اعتراض خانواده كشتي است، در ادامه گفت: بين جوانان جهان و المپيك، خيلي فرق معامله است!!!
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن