تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815269967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارسال پيامک سر کلاس درس با احساس گناه توام است


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: نتايج يك پژوهش نشان داد:
ارسال پيامک سر کلاس درس با احساس گناه توام است



محققان در بررسي‌هاي خود دريافتند حداقل 65 درصد دانشجويان در يک کلاس از ارسال پيامک استفاده مي‌کنند که اين کار با ايجاد احساس گناه در آن‌ها توام است.

به گزارش سرويس پژوهشي ايسنا، منطقه علوم پزشکي تهران، دكتر چاک مارتين با بررسي هزار و 43 دانشجو از دانشگاه همپشاير در ايالت ماساچوست امريكا دريافت نيمي از دانشجويان در خصوص پيامک دادن سر کلاس احساس گناه مي‌کنند و اين در حالي است که حدود 65 درصد آنها حداقل يک بار در يک کلاس از پيامک استفاده مي‌کنند.

در اين مطالعه مشخص شد زنان و دانشجويان شاغل بيشترين پيامک را ارسال کرده‌اند. به طور کلي 49 درصد از دانشجويان اظهار كردند زماني که در کلاس هستند و پيامک ارسال مي‌کنند، اجازه اين کار را نداشته و احساس گناه مي‌کنند.

همچنين51 درصد افراد مورد بررسي معتقد بودند که اجازه نداشتن براي استفاده از تلفن همراه در کلاس موجب مي‌شود آنها در بسياري مواقع از انجام اين کار منصرف شوند.

پيامک دادن هميشه ممنوع نيست و حدود نيمي از دانشجويان اظهار كردند اين قانون تنها در نيمي از کلاس‌هاي آنها برقرار است.

در اين باره يکي از محققان گفت: اين نتايج موجب تعجب نيست، بلکه عامل تعجب آور اجازه دادن به دانشجويان در خصوص استفاده از تلفن همراه سر کلاس است.

محققان دريافتند: در حالي که احساس گناه يکي از اثرات جانبي پيامک دادن سر کلاس است، اما اين عامل دانشجويان را از انجام آن در كلاس باز نداشته است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن