تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813151757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفی رسمی نسل جدید اکسپریا مینی از سوی سونی اریکسون + مشخصات فنی


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: سونی اریکسون عضو تازه ای به خانواده اسمارت فون های Xperia اضافه کرد. Xperia Mini جدید تحت سیستم عامل اندروید نسخه نان زنجبیلی (۲.۳) با صفحه مولتی تاچ ۳ اینچی ضد خش ارائه خواهد شد. این گوشی با داشتن موتور براویا اختصاصی سونی تصاویر واقعی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

بنا بر گزارس نارنجی، به نقل از پایگاه انگجت، از دیگر امکانات این همراه کوچک می توان به پردازنده یک گیگاهرتزی، دسترسی به اندروید مارکت، امکان شخصی سازی صفحه نمایش و بهبود ۳۰ درصدی عمر باتری اشاره کرد. البته این گوشی توانسته عنوان کوچکترین اسمارت فون دنیا با قابلت ضبط ویدیوی 720p اچ دی را هم از آن خود کند. این گوشی از ماه آگوست در چهار رنگ مختلف به بازار عرضه می گردد.

Xperia Mini Pro جدید سونی اریکسون هم پردازنده یک گیگاهرتزی، صفحه نمایش ۳ اینچی و باتری بهبود یافته ۱۲۰۰ میلی آمپری دارد. اما تفاوت آن با مینی در دوربین جلویی و صفحه کلید کامل QWERTY است که باعث محبوبیت X10 Mini Pro شده بود. برای جزئیات بیشتر هنوز باید منتظر مراسم آغاز فروش این گوشی باشیم. اما می دانیم که این گوشی احتمالا در سه ماهه پایانی امسال در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن