تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820438621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صادرات نفت اوپک از مسیر دریا افزایش می‌یابد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: شانا _ گروه بین الملل: به پیش بینی موسسه اویل موومنتس، صادرات نفت اوپک از مسیر دریا در چهار هفته منتهی به 31 اردیبهشت، 100 هزار بشکه در روز افزایش می یابد.


به گزارش پایگاه اینترنتی بلومبرگ از لندن، اویل موومنتس، موسسه انگلیسی رصدکننده حمل و نقل نفت احتمال داد: صادرات نفت سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به استثنای آنگولا و اکوادور از مسیر دریا، در چهار هفته منتهی به 21 مه (31 اردیبهشت) در مقایسه با چهار هفته منتهی به 23 آوریل (سوم اردیبهشت) 100 هزار بشکه در روز (0.4 درصد) افزایش یابد.

بر پایه پیش بینی این موسسه، صادرات نفت این 10 عضو اوپک در چهار هفته منتهی به 21 مه به 22 میلیون و 710 هزار بشکه در روز افزایش می یابد؛ در حالی که این رقم در چهار هفته منتهی به 23 آوریل 22 میلیون و 610 هزار بشکه در روز بوده است.

روی ماسون، موسس اویل موومنتس گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و از سرگیری فعالیت پالایشگاه ها پس از عملیات تعمیرات و نگهداری تقاضای جهانی نفت خام در حال افزایش است.

بر اساس اطلاعات اویل موومنتس، محموله های ارسالی از خاورمیانه، از جمله محموله های ارسالی از کشورهای خارج از اوپک همچون عمان و یمن، بدون تغییر نسبت به دوره یک ماهه پیشین در 31 اردیبهشت به 17 میلیون و 410 هزار بشکه در روز می رسد .

مجموع این محموله ها در یک ماه منتهی به 21 مه با 2.4 درصد کاهش نسبت به رقم 478 میلیون و 760 هزار بشکه در 23 آوریل، به 467 میلیون و 380 هزار بشکه می رسد.

اعضای اوپک که بیش از یک سوم نفت خام جهان را تولید می کنند، 20 آذر ماه گذشته در یکصد و پنجاه و هشتمین نشست فوق العاده خود در کیتو اکوادور برای هفتمین بار پیاپی تصمیم گرفتند سهمیه های تولید را در همان سطح 24 میلیون و 845 هزار بشکه در روز تثبیت کنند.

نشست آینده اعضای اوپک خرداد امسال در مقر دائم این سازمان، در وین اتریش برگزار خواهد شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن