تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816414151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه جمهوري اسلامي// جهت اطلاع


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه جمهوري اسلامي// جهت اطلاع
خبرگزاري آريا- در ستون «جهت اطلاع» جمهوري اسلامي در شماره امروز (9 شهريور)، اخبار ويژه زير درج شده است.

اخيرا نوعي ويروس رايانه اي منتشر شده است كه هنگام نفوذ به سيستم كاربران پيام هاي مشكوك و ضد اسلامي و ضدانقلابي برروي صفحه كامپيوتر ظاهر مي شود و محتواي آن توهين به اسلام و نظام و مسئولين است . به نظر مي رسد هدف از اين اقدام تغيير عقيده جوانان و نسل جديد نسبت به نظام و انقلاب اسلامي است .

امام جمعه مشهد گفت : طرح تحول اقتصادي منجر به هرچه شود قشر آسيب پذير نبايد در آن دچار مشكل شوند. به گزارش ايسنا حجت الاسلام والمسلمين علم الهدي افزود : به من خبر رسيده در بعضي از روستاها مردم حتي نان خالي و خشك هم ندارند انشاالله طرح تحول اقتصادي به خير باشد اما گراني ارزاق خانواده هايي كه در حاشيه شهر در دخمه با حقوق كم زندگي مي كنند چه مي شود آيا امكان دارد در سفره سحري آن ها گوشت مرغ پيدا شود وي تاكيدكرد : سهم دولت در تحول اقتصادي ناچيز است و مهم اين است كه دولت كفيل و كارگزار نظام است مردم 30 سال بار انقلاب را كشيده اند و نبايد زيردست و پاي رويدادهاي جهاني پايمال شوند . وي گفت : رئيس جمهور در مسايل ديني تابه حال به درستي عمل كرده است امروز بجا است كه رئيس جمهور از نهادهاي فرهنگي بازخواست كنند و بينند سهم آن ها در تضعيف مفاسد اخلاقي چقدر است وي با بيان اينكه به جرات مي گويم بعضي از نهادهاي فرهنگي حتي در توسعه فساد هم موثر هستند تصريح كرد : پخش موزيك در پارك ها به گونه اي است كه آقا باخانواده متدين خود وارد پارك مي شوند و از طرفي صداي موزيك تحريك كننده دختر وپسر قابل تحمل نيست . امام جمعه مشهد گفت : در رستوراني وابسته به يك نهاد دولتي يك دفعه چراغ خاموش مي شود و فضاي ديسكو ايجاد مي شود و يك عده جوان به رقص مي پردازند... وي با بيان اين كه دولت نمي تواند چنين مسايلي را جمع كند بگويد تا مردم جمع كنند عنوان كرد : در اين زمينه نيروي انتظامي با كمال شهامت طرح ارتقا امنيت اجتماعي و اخلاقي را اجرا مي كند ولي دستگاه هاي فرهنگي بجاي حمايت حرف هاي تضعيف كننده مي زنند.

نشست هيات دولت به رياست رئيس جمهور روز پنجشنبه در حضور صدها نخبه جوان حاشيه هاي ويژه اي داشت . به گزارش خبرنگار شهاب نيوز در جريان اين نشست چهار ساعته كه با تبليغات بي سابقه اي پوشش يافت و به صورت زنده و مستقيم از شبكه سوم سيما پخش شد وزير آموزش و پرورش از معاون اول رئيس جمهوري وقت صحبت گرفت و پيشنهاد كرد كه براي نخبگان كشور كارت شناسايي مخصوص طراحي شود. در اين هنگام آقاي احمدي نژاد خطاب به وي گفت : « خواهش مي كنم وقت جلسه را با ايرادهاي بني اسرائيلي نگيريد. ما فعلا اصل موضوع را تصويب كنيم شما بعدا درخصوص متن آن نظر بدهيد » . وزير كار نيز زماني كه مي خواستند براي نخستين مصوبه راي گيري كنند خواست نظرات خود را بيان كند كه رئيس جمهوري به وي گفت : « آقاي جهرمي تعجب مي كنم شما و برخي همكارانتان هميشه از پيچ و خم هاي كارهاي اداري مي ناليد شما ديگر چرا » . زماني هم كه معاون علمي رئيس جمهوري شرايط نخبگان را براي استفاده از تسهيلات مسكن اعلام مي كرد رئيس جمهوري گفت : « هيچ يك از اعضاي هيات دولت با افزايش تعداد نخبگان مشمول اين بند مخالف نيستند اين محدوديت تنها تنگ نظري آقاي واعظ زاده است » كه در اين هنگام نخبگان جوان با كف زدن هاي پي درپي از اين سخن حمايت كردند.

به گزارش خبرگزاري كويت امارات عربي از ايران به دليل آنچه نقص يادداشت تفاهم امضا شده دو كشور در سال 1350 درخصوص جزاير سه گانه ابوموسي تنب بزرگ و كوچك خواند به سازمان ملل شكايت كرده است . « انورعثمان » كاردار و نماينده امارات در سازمان ملل با ارسال نامه اي به « بان كي مون » دبيركل اين سازمان از ايران شكايت كرده و اين نامه به عنوان يكي از اسناد شواري امنيت توزيع شده است . در اين نامه امارات از يك گزارش تلويزيوني ايران كه به تازگي پخش شد و در آن تصاويري از تاسيس يك دفتر نجات دريايي ايران و نيز دفتر ثبت اسامي كشتي ها و دريانوردان در جزيره ابوموسي نشان داده شده شكايت كرده است . در همين حال سخنگوي وزارت خارجه باتاكيدبر ايراني بودن جزيره ابوموسي گفت كه هرگونه سوتفاهم در مورد جزيره ابوموسي در چارچوب يادداشت تفاهم 1350 و براساس گفتگوي دوجانبه قابل حل است .

آقاي حميد رسائي نماينده مجلس شوراي اسلامي با ارسال نامه اي درباره اظهارات خود نسبت به اظهار دوستي اسفنديار رحيم مشائي با مردم اسرائيل توضيح داد : پيرو درج خبري در ستون جهت اطلاع روزنامه جمهوري اسلامي مورخ 87 6 7 ضمن تقدير از انعكاس ديدگاه هاي مختلف از اين كه خبر تنظيمي به نقل از سايت اينترنتي فردا بوده است گله مندم . متن كامل نوشته اينجانب در خبرگزاري فارس و ايسنا منتشر شده كه ارجاع به آن منابع صحيح بود چرا كه سايت فردا ضمن تقطيع متن (درحالي كه در صفحات اينترنتي محدوديتي وجود ندارد) به تحريف معنوي نوشته كوتاه اينجانب روي آورده و حتي سخن رهبر معظم را به اينجانب نسبت داده !
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن