تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815574637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كلاهبرداري با دادن وعده ازدواج


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كلاهبرداري با دادن وعده ازدواج
فردي كه با فريب دختر جوان و دادن وعده ازدواج از وي كلاهبرداري كرده بود، پس از دستگيري با صدور قرار قانوني صبح امروز(نهم شهريور) روانه زندان شد.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از دادسراي ناحيه 11 وليعصر، رقيه_د با مراجعه به دادسرا و طرح شكايتي گفت: چندي پيش با جواني آشنا شدم كه پس از ابراز علاقه فراوان به من وعده ازدواج داد و پس از جلب اعتمادم از من خواست كل موجودي خود را از بانك خارج كرده و به وي بدهم تا با آن كار كرده و ماهيانه 250 هزار تومان به من بدهد.

وي افزود: پس از اينكه پول را به وي دادم يك فقره سفته بدون اسم و امضا به من داد و پس از آن متواري شد به همين منظور براي طرح شكايت از وي كه با اغفال و فريب تمامي دارايي ام كه مبلغ هشت ميليون تومان بود از دستم درآورد به دادسرا آمدم.

بنابراين گزارش، پس از ثبت شكايت شاكي تحقيقات در اين زمينه آغاز شد كه پس از انجام بررسي هاي لازم متهم از طريق چهره نگاري شناسايي شد و چون وي كه داراي چند فقره سابقه كيفري بود، به دستور مقام قضايي حكم جلبش صادر شد.

اين گزارش مي افزايد: با تلاش مأموران سرانجام متهم با هويت سينا_الف در محل سكونتش دستگير و براي اخذ توضيحات به دادسرا فرستاده شد.

گفتني است، متهم در بازجويي هاي صورت گرفته به جرمش مبني بر اغفال و كلاهبرداري اعتراف و با صدور قرار قانوني راهي زندان شد./ني
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن