تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815182033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو سازمان نظام صنفي رايانه‌يي كشور: سهم ايران از بازار IT با وجود پتانسيل‌ كافي كم است حضور شركت‌هاي ضعيف ايراني از اعتبارمان در بازار ICT مي‌كاهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عضو سازمان نظام صنفي رايانه‌يي كشور: سهم ايران از بازار IT با وجود پتانسيل‌ كافي كم است حضور شركت‌هاي ضعيف ايراني از اعتبارمان در بازار ICT مي‌كاهد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات

سهم ايران از بازار فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات از پتانسيلي كه انتظار آن مي‌رود كم‌تر است، علاوه بر اين رسيدن به جايگاهي بهتر نزديك به نظر نمي‌رسد زيرا ايجاد زيرساخت‌هاي مورد نياز نيازمند صرف زمان بسيار است.

هادي وزيرزاده - نايب رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌يي استان كرمان - در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رعايت حقوق توليدكنندگان را در ميزان حجم واردات و صادرات موثر دانست و ادامه داد: اگر شركت‌هاي مستعد موفق به حضور در بازار رقابت نشوند، شركت‌هاي ضعيف وارد حوزه مي‌شوند و اين امر نتيجه‌اي جز كاهش اعتبار ايران در بازار ICT ندارد و اين سطح اعتبار، سهم ايران را از اين بازار كاهش خواهد داد.

وي در خصوص موقعيت جغرافيايي ايران گفت: ايران در منطقه‌اي با همسايگاني متفاوت از نظر پتانسيل‌هاي حوزه‌ي ICT قرار دارد؛ كشورهايي كه حتي با وجود جنگ و اختلافات داخلي هم از نظر فن‌آروي اطلاعات و ارتباطات عقب مانده نيستند.

وزيرزاده با ابراز اميدواري زياد از تاثير فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات در سطح فعلي در گسترش و توسعه دولت الكترونيكي اظهار كرد: اگر از تمام ظرفيت موجود فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات كشور استفاده كنيم مي‌توانيم پايداري و استحكام دولت الكترونيك را موجب شويم.

او دولت الكترونيك را قابل بهره‌برداري تمام اقشار جامعه دانست و تصريح كرد: ‌پيروي نكردن از يك الگوي خاص امري است كه پياده‌سازي دولت الكترونيكي ما را به تاخير مي‌اندازد. سكون در اين خصوص باعث توقف در عرصه‌اي مي‌شود كه دنيا هر لحظه در آن پيشرفت مي‌كند.

وزيرزاده در پايان ابراز اميدواري كرد: با يك زيرساخت اطلاعاتي با ديتاي فراوان و با تجميع تمام بخش‌هاي فعال اما پراكنده مي‌توانيم بانك اطلاعاتي ايجاد كنيم كه مرجعي براي تمام اطلاعات مورد نياز شهروندان دولت الكترونيكي است.

انتهاي پيام
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن