تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812796690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
چرا مرسوله‌ها‌ي پستي زير پوشش بيمه نيست؟

اداره پست موقع ارسال محموله‌هاي پستي براي آمريكا، اخيرا هم اروپا، روي بسته‌ها مهر مي‌زند و فرستنده مرسوله حق طلب هيچگونه غرامتي را از پست ندارد.

راستي مسئولان براي اين اقدام در روزگاري كه همه امور در سراسر دنيا زير پوشش بيمه قرار مي‌گيرد چه توجيهي دارند؟

تلفن به خط ارتباطي‌

پاسگاه سيار دوباره مستقر شود

پاسگاه نيروي انتظامي 177 خاورشهر، يك پاسگاه شماره 2 سيار داشت در منطقه اشرف‌آباد (اسلام‌آباد) كه متاسفانه اخيرا جمع شده است. از آنجا كه وجود اين پاسگاه سيار موجب اطمينان خاطر اهالي و عامل امنيت در محل بود، استدعا دارد نيروي محترم انتظامي ترتيبي بدهد كه آن را مجددا داير نمايند.

از اهالي خاورشهر

سطل‌هاي مكانيزه نصب كنند

شهرك‌‌ هماي جنوبي به سطل‌هاي مكانيزه جمع‌آوري زباله مجهز نشده است، در نتيجه محلات و معابر به وسيله گربه‌هايي كه همواره در كمين كيسه‌هاي زباله هستند، آسوده مي‌گردد.

از شهرداري منطقه 2 تهران درخواست رسيدگي دارد.

از اهالي شهرك‌

خبرهاي غيرعملي‌

ما از مسئولان مربوطه شنيديم آنها كه بيمه نيستند مي‌توانند مبلغ 2700 تومان به هر يك از شعبات تامين اجتماعي بدهند و دفترچه بگيرند، اما به هر شعبه‌اي مراجعه نموديم از چنين امر اظهار بي‌اطلاعي نمودند بنويسيد پس اين اخبار بر چه پايه‌اي منتشر مي‌گردد و چرا بايد سبب بي‌اعتمادي مردم بشود؟

تلفن به خط ارتباطي‌

ضرب سكه‌هاي درشت پول!

به طراحان ضرب سكه‌هاي 100 توماني به بالا پيشنهاد مي‌شود به جاي اسكناس‌هاي فعلي نيز سكه ضرب كنند و در ضمن يك كيسه چرمي هم به افراد بدهند تا مانند گذشته‌هاي دور، آن را به كمربندند و با آن به خريد بروند!

شهروند تهراني‌

وضعيت‌هاي استثنايي در طرح هدفمند كردن يارانه‌ها

برخي افراد در پركردن فرم اطلاعات اقتصادي خانواده‌ها وضعيت استثنايي دارند كه در فرم‌هاي اقتصادي جايي براي شرح آن نگذاشته‌اند به عنوان مثال، پسر ارشد من پس از يك ازدواج ناموفق، دوباره به تعداد عائله‌ ما اضافه شده است.در آينده معلوم نيست مورد ياد شده و مواردي از اين قبيل چگونه موردتوجه قرار مي‌گيرد؟

تلفن به خط ارتباطي‌

تعداد اتوبوس‌ها بيشتر شود

تعداد اتوبوس‌هاي مسير ميدان انقلاب - خيابان اسدآبادي كم است و زمان انتظار در ايستگاه‌هاي آن به بيش از نيم ساعت مي‌رسد.

از شركت واحد تقاضا دارد در مورد افزايش اتوبوس‌هاي اين مسير اقدام كند.

مسافر شركت واحد

مردم را از تماشاي افتتاحيه المپيك محروم كردند

در حالي كه حدود 4 ميليارد نفر از مردم جهان برنامه باشكوه افتتاحيه المپيك پكن را به مدت 5/3 ساعت تماشا كردند، شبكه 3 سيما تنها 2 دقيقه از اين برنامه فراموش‌نشدني را پخش كرد و به اين ترتيب هموطنان ما را كه ماهواره نداشتند، از تماشاي برنامه مزبور محروم ساخت. با چنين اقدامات، آيا مي‌توان انتظار داشت مردم به ماهواره‌ها تمايل نشان ندهند؟

بيننده تلويزيون‌

نيمه كاره ماندن يك طرح عمراني در خيابان پاكستان‌

شهرداري منطقه 2 حدود 3 ماه پيش طرح احداث بلوار و ميدان در خيابان پاكستان منشعب از خيابان ستارخان را آغاز كرده است كه جاي تشكر و قدرداني دارد. اما پس از مدتي پيمانكار اجراي طرح مزبور را نيمه‌كاره رها كرده‌اند و در نتيجه برخاستن خاك و گرد و غبار از حفاري‌هاي انجام شده، براي اهالي مشكلاتي ايجاد كرده است ما كلافه شديم، شهرداري كار را به سرانجام برساند.

يك خانم شهروند

يارانه نبايد به پرسشنامه پر كردن مربوط باشد

اگر بشود فرد حقوق‌بگير جزئي را صرفا با پر كردن يا پر نكردن پرسشنامه‌هايي كه متن آن ناقص است، از يارانه دولت محروم كرد، دور از عدالتي است كه همواره شعار رياست جمهوري محترم بوده است، والسلام.‌

جناتي‌

پول درشت از ارزش پول مي‌كاهد

چاپ اسكناس‌هاي درشت از نظر رواني ارزش پول ملي ما را پايين مي‌آورد. بنويسيد بانك مركزي در اين زمينه تامل بيشتري به عمل آورد، مبادا كه ورود اسكناس پنجاه هزار توماني به بازار، ارج آن را پايين بياورد.

تلفن به خط ارتباطي‌

جريمه‌ها بايد منصفانه باشد

چند روز پيش در ساعت 7 صبح هنگام پارك خودرو در ابتداي ضلع جنوبي خيابان ميرداماد، ماموري در محل حضور نداشت تا از او سئوال كنم چگونه پول پارك خودرو را به دستگاه خودپرداز بپردازم. پاركبان هم نبود، به ناچار ماشين را پارك كردم بعد از 10 دقيقه كه برگشتم هفت هزار تومان برگ جريمه روي شيشه ماشين الصاق شده بود. به دنبال مامور گشتم و متوجه شدم در كنار كوچه‌اي دور از نظر مستقر بوده است. ديگر اينكه اگر يك ماشين حتي از صبح تا عصر در محلي پارك شده باشد، مبلغ پرداختي براي پارك نبايد هفت هزار تومان جريمه باشد، بلكه جا دارد براساس ساعت پارك ماشين اين مبلغ محاسبه شود.‌

يك شهروند

ازدحام مسافران اتوبوس‌هاي ميدان تجريش - آزادي‌

اتوبوس‌هاي ريالي خط ميدان تجريش - ميدان آزادي آنقدر مسافر سوار مي‌كنند كه جاي نفس كشيدن نيست. به رانندگان آن‌ها هم كه اعتراض مي‌كنيم، برخي از رانندگان پاسخ‌هاي توهين‌آميزي به مسافران مي‌دهند كه موجب تاسف است. لطفا شركت واحد اتوبوسراني به وضعيت اتوبوس‌هاي مسير ياد شده رسيدگي كند.

محمدرضا دولت‌آبادي‌

نظارت بيشتر بر فعاليت تاكسي‌هاي خطي‌

تاكسي‌هاي خطي كه بسياري از رانندگانشان از شهرهاي اطراف به تهران مي‌آيند، به جاي آن كه در خطوط تعيين شده كار كنند، در سطح شهر پراكنده مي‌شوند و حتي بدون هيچ مانعي، در محدوده ترافيك به جابه‌جايي مسافران مي‌پردازند. از سازمان تاكسيراني و راهنمايي و رانندگي تقاضا مي‌شود بر فعاليت تاكسي‌هاي خطي، نظارت بيشتري داشته باشند.

يوسف اسكندري‌

پاسخ مسئولان‌

پاسخ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي‌در مورد امر بهداشت نانوايي‌

با احترام، پيرو درج مطلب در روزنامه مورخ 29/5/87 با عنوان : خواهشمند است دستور فرماييد به منظور پيگيري موضوع مشخصات و نشاني دقيق نانوايي مورد نظر را به اين اداره كل اعلام نمايند.

دكتر عباس زارع نژاد مدير كل روابط عمومي‌

پاسخ معاونت تبليغات و روابط عمومي ناجا

احتراما پيرونامه شماره 52/04/404/4/36 - 5/5/87 درخصوص مطلب مندرج در صفحه 13 مورخه 31/4/87 آن روزنامه تحت عنوان (مدت زمان تحويل گذرنامه طولاني شده) به اطلاع مي‌رساند: پليس گذرنامه ناجا اعلام داشته طبق اطلاع رساني به عمل آمده در سال 83 در راستاي تكريم ارباب رجوع و به منظور تسهيل و تسريع خدمات دهي، فرآيند دريافت مدرك گذرنامه به بخش نيمه خصوصي (دفاتر پليس + 10 با پراكندگي جغرافيايي) واگذار شد كه بابت دريافت مدارك از شخص متقاضي 000/30 ريال و به ازاي هر نفر همراه مبلغ 000/5 ريال اضافه دريافت مي‌گردد و گذرنامه صادره تا ده روز توسط پست پيشتاز به نشاني متقاضي ارسال مي‌گردد.

همچنين در راستاي پيشگيري از اختلافات ناشي از اعتبار 10 ساله گذرنامه‌هاي طرح قديم از نظر چهره و عدم تطابق با عكس 10 سال گذشته خصوصا در سنين نوجواني، گذرنامه‌هاي جديد با اعتبار پنج ساله و غيرقابل تمديد صادر مي‌گردد.‌

روابط عمومي ناجا




 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن