تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816249558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پاسخ شركت ارتباطات سيار به درج يك مطلب در حيات‌نو


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: پاسخ شركت ارتباطات سيار به درج يك مطلب در حيات‌نو
در پى انتشار مطلبى با عنوان «ارائه نرم‌افزار پيامك فارسى راه يا راه حل» در تاريخ 5/5/87، شماره 1529، در اين صفحه، شركت ارتباطات سيار جوابيه‌اى را در پاسخ به اين مطلب ارسال كرده كه در ذيل مى‌آيد:

با سلام

در پاسخ به مطلب مندرج در آن روزنامه با عنوان «ارائه نرم‌افزار پيامك فارسى راه يا راه حل» (مورخ 5/5/87، شماره 1529، صفحه 7) به آگاهى مى‌رساند:

نرم‌افزار پيامك فارسى همانگونه كه بارها ذكر شده است، يك سرويس ارزش افزوده است و ارتباطى به تغيير تعرفه‌ها ندارد. به‌رغم اين موضوع نويسنده مطلب سعى كرده تا با هر روش ممكن، اين دو مبحث را به هم ربط داده و نتايجى را كه خواستار آن است از آن استخراج نمايد. در اين مطلب نويسنده عدم همخوانى حروف با صفحه كليد اكثر گوشى‌هاى تلفن همراه را از اشكالات اساسى نرم‌افزار پيام فارسى عنوان كرده است، در حاليكه اگر ايشان به بخش تنظيمات برنامه مراجعه مى‌كردند مى‌توانستند گزينه انتخاب صفحه كليد را مشاهده نمايند كه اين قابليت را به كاربران مى‌دهد كه برنامه را با انواع صفحه‌ كليدهاى گوشى‌ها تطبيق دهند و اتفاقا اين ويژگى يكى از نقاط قوت نرم افزار پيامك فارسى مى‌باشد. نويسنده در اين مطلب ذكر مى‌كند كه كاربر براى استفاده از اين نرم‌افزار بايد به دنبال آن فايل‌هاى بازى و اينستال بگردد. حال سوال اينجاست كه وقتى برنامه‌اى بر روى گوشى (و حتى كامپيوتر) نصب گردد، به جز در قسمت مربوطه، در چه جاى ديگرى مى‌تواند ظاهر شود؟ البته در بسيارى از گوشى‌ها، مى‌توان ميانبرى به برنامه‌هاى نصب شده ايجاد كرد و به راحتى با فشردن يك دكمه به برنامه دسترسى پيدا كرد. نويسنده مطلب براى اينكه بتواند بر حجم انتقادى خود بيفزايد، تمامى امكاناتى كه در ويرايش‌هاى جديد ( قبل از انتشار مطلب) وجود دارند را نيز ناديده انگاشته و از نبود آنها گله كرده است و جالب اينجاست كه حتى خود نيز در اين موارد از افعال ماضى بهره برده است. به عنوان نمونه مى‌توان به جمله «از ايرادات اساسى ديگر اين نرم افزار عدم ارتباط با دفترچه تلفن گوشى تلفن همراه بود» اشاره نمود. عدم دسترسى به دفترچه تلفن، درج شكلك‌ها در پيام، ويرايش پيام‌هاى آماده و ده‌ها ويژگى ديگر، نمونه‌هايى از مواردى هستند كه در برنامه وجود دارند ولى نويسنده به ناحق آنها را ناديده گرفته است. عدم ارسال پيامك به سيم‌كارت‌هاى غيرفعال همراه اول از نقطه‌ضعف‌هاى برنامه برشمرده شده است. در حالى‌كه بارها اعلام شده است كه اين موارد دليل فنى نداشته و به دليل سياست‌گذارى‌هاى كلان همراه اول مى‌باشد. عدم آشنايى نويسنده با حوزه نرم‌افزار باعث شده است كه ارائه نسخه‌هاى جديد از برنامه ارا به عنوان يك نقطه ضعف قلمداد كنند، در حاليكه از ويژگى‌هاى يك نرم افزار موفق آن است كه نسخه‌هاى جديدترى از نرم‌افزار با امكانات بيش‌تر و ذكر نقطه نظرات كاربران به صورت مداوم ارائه شود. جا دارد كه نويسنده محترم قبل از ارائه يك نقد، با حوزه مورد نظر آشنايى كامل پيدا نموده و به جاى غرض‌ورزي، نقد خود را به صورت علمى و منطقى ارائه نمايد. نقدى كه انتهاى آن، ابتداى خود را نقض كند يا جملات آن با هم هماهنگى نداشته باشد، شايسته انتشار در يك رسانه عمومى نيست.

عباسعلى ابوالفضلي

مديركل روابط‌عمومى و بين‌الملل
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن