تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814993892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از ورزش استان قم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه از ورزش استان قم
خبرگزاري فارس: قهرماني تيم قم در رقابت‌هاي تير اندازي نوجوانان كشور، مصاف تيم تنيس ايران قم با تيم سيمين خبرگزاري فارس: سپاهان اصفهان در هفته ششم ليگ برتر تنيس و دعوت دو بازيكن تيم فوتسال ارم‌كيش قم به تيم ملي فوتسال از مهمترين خبرهاي كوتاه ورزش اين استان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، دومين دوره مسابقات تيراندازي قهرماني نوجوانان كمتر از 18سال كشور با رقابت 80 تيرانداز در قالب 18 تيم از سراسر كشور به ميزباني استان اصفهان برگزار شد.
در اين رقابت‌ها در بخش تيمي رشته تفنگ بادي، تيم تيراندازي نوجوانان كمتر از 18 سال استان قم با 992 امتياز بر سكوي قهرماني ايستاد و تيم‌هاي سمنان با 966 و مركزي با 951 امتياز به مقام‌هاي دوم و سوم دست يافتند.
در رقابت‌هاي بخش انفرادي نيز سپهر صفاري از چهارمحال و بختياري، امير حسين متوسل از قم و محمد صادق عباسي عنوان اول تا سوم را كسب كردند.

*هفته ششم مسابقات تنيس ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور جام خليج فارس امروز با انجام چهار مسابقه برگزار مي‌شود.
در رقابت‌هاي اين هفته كه عصر امروز برگزار مي‌شود، تيم تنيس ايران قم در اصفهان ميهمان تيم سيمين سپاهان اصفهان خواهد بود كه قضاوت اين مسابقه را سعيد سهرابي از استان تهران بر عهده دارد.
تيم تنيس ايران قم در شرايطي به مصاف حريف قدر خود مي‌رود كه از ديدارهاي گذشته خود كه سه مسابقه انجام داده است، سه باخت در كارنامه دارد.
اين دو تيم سال گذشته در ليگ دسته اول تنيس باشگاه‌هاي كشور حضور داشتند كه در پايان تيم سيمين سپاهان به مقام قهرماني دست يافت و تيم تنيس ايران قم در جايگاه دوم قرار گرفت.

*دو بازيكن تيم فوتسال ارم‌كيش قم توسط حسين شمس سرمربي تيم ملي فوتسال كشورمان براي اعزام به اسپانيا به تيم‌ملي دعوت شدند.
در ليست اعلام شده اخير، 12 بازيكن به تيم ملي دعوت شده‌اند كه در اين بين نام علي‌اصغر حسن‌زاده و مصطفي نظري دو بازيكن تيم فوتسال ارم‌كيش قم نيز به چشم مي‌خورد.
در اردو‌هاي قبل تيم ملي، مجيد لطيفي ديگر بازيكن تيم ارم‌كيش قم نيز حضور داشت اما به دليل آسيب‌ديدگي اين بازيكن به تيم ملي دعوت نشد.
تيم ملي فوتسال كشورمان يازدهم شهريور براي برگزاري دو مسابقه دستانه با تيم ملي فوتسال اسپانيا عازم اين كشور مي‌شود.
انتهاي پيام/ف
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن