تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814900149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چرا كامپيوتر من بدون دليل خاموش مي‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:همکاران سیستم: چرا كامپيوتر من بدون دليل خاموش مي‌شود؟
"فيل سايدل"(Phil Sydell) كه در يكي از شهرهاي ايالت فلوريداي آمريكا زندگي مي‌كند، پرسيده است كه چرا كامپيوتر شخصي وي بدون هيچ دليل مشخصي به صورت خودكار خاموش مي‌شود. در اين اتفاق، هيچ پيغام خطايي روي صفحه نمايان نمي‌شود و كامپيوتر بار ديگر مثل هميشه روشن مي‌شود.

اگر پنجره‌ها در كامپيوتر شما به دليل نامشخص بسته شدند و كامپيوتر خاموش شد، در بيشتر مواقع ممكن است كه اين اتفاق به دليل استفاده زياد از كامپيوتر رخ داده باشد. يك كامپيوتر شخصي كه دماي CPU را نشان مي‌دهد، از گرم شدن بيش از اندازه جلوگيري كرده و دماي خود را در يك اندازه مخصوص حفظ مي‌كند(اگر كامپيوتر شما به صورت مستمر، بدون آنكه پنجره‌ها را ببندد خاموش مي‌شود، زماني كه شما بار ديگر آن را روش مي‌كنيد يك پيغام خطا را نمايان مي‌سازد. در اين شرايط شايد بهتر باشد كه منبع تامين انرژي كامپيوتر را تغيير دهيد).

شركت Alfredo Milani Comparetti به تازگي نرم‌افزار رايگاني با نام SpeedFan عرضه كرده است كه مي‌تواند دماي كامپيوتر شما را نشان دهد.

اين نرم‌افزار قادر است فن‌هاي كامپيوتر را هم تنظيم كند تا علاوه بر كاهش مصرف انرژي، از سر و صداي فن كاسته شود و درجه حرارت بالا نرود. نرم‌افزار SpeedFan قادر است كه حين كارهاي كامپيوتري، درجه حرارت CPU را به شما نشان دهد.

به هر حال، اگر شما از پارامترهاي ايمني براي CPU اطلاعي نداشته باشيد، دانستن درجه حرارت اين بخش از كامپيوتر كمكي نخواهد كرد. اگر شما اطلاعي در مورد پردازنده كامپيوتر خود نداريد، روي Start در نوار وظيفه كليك كنيد، سپس روي My Coputer كليد راست موشواره را فشار دهيد و گزينه Properties را انتخاب كنيد(براي كامپيوترهايي كه سيستم‌عامل ويندوز ويستا روي آن‌ها نصب شده است). در اينجا به بخش CPU World مراجعه كنيد تا اطلاعات مربوط به درجه حرارت CPU خود را دريابيد.
 پنجشنبه 7 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همکاران سیستم]
[مشاهده در: www.systemgroup.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 552]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن