تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813266400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون بنياد شهيد: تيرهاي زهرآلود فرهنگي قلب ايثارگران را به رنج آورده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون بنياد شهيد: تيرهاي زهرآلود فرهنگي قلب ايثارگران را به رنج آورده است
داخلي. سياسي. همايش.

معاون توسعه مديريت و امور مجلس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور گفت: تيرهاي زهرآلود فرهنگي در جامعه قلب ايثار گران را به رنج و درد آورده است.

"حسين صالح زاده" ، پنجشنبه در چهارمين همايش معاونان اداري، مالي و برنامه‌ريزي بنياد شهيد كشور در همدان افزود: انقلاب از مرزهاي كشور فراتر رفته است اما اكنون نظام از انحرافهاي فرهنگي و مسايل رايج غيراخلاقي در جامعه ضربه مي‌خورد.

وي تصريح كرد: اين مساله با كمالات و خصوصيات انساني يك جامعه اسلامي و ارزشي سازگار نيست.

وي تاكيد كرد: فضاي فرهنگي فعلي جامعه اجازه نمي‌دهد تا فرهنگ ايثار و شهادت به شكل شايسته‌اي در جامعه ترويج شود و اين موضوع يك ضربه فرهنگي بزرگ براي نظام است كه مقام معظم رهبري نيز نسبت به آن انتقاد دارد.

وي گفت: همه در پيشگاه خدا و ائمه اظهار (ع) مسوولند و نبايد كاري كرد كه شرمنده آنها شويم.

وي ادامه داد: ما كه به اصول، اعتقادات ديني و ارزشهاي اسلامي و آرمان هاي نظام معتقديم بايد حافظ خون شهدا مي‌باشيم.

رييس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران همدان نيز گفت: اين سازمان زير نظر مستقيم مقام معظم رهبري و مقام ولايت است و پيگيري امور چشم و چراغ اين نظام اسلامي (ايثارگران) را بر عهده دارد.

امير خجسته افزود: ساماندهي ‪ ۱۲۸‬گلزار شهداي شهري و روستايي ، اشتغال فرزندان ايثارگران و مسكن آنان، احداث مجتمع بزرگ فرهنگي، ورزشي و توان بخشي ايثارگران از اقدامهاي بنياد شهيد استان بوده است.

وي اضافه كرد: همچنين اتوماسيون اداري و ارتباط غيرحضوري براي رسيدگي به مشكلات ايثارگران (هاتف) از ديگر اقدامهاي موفق اين سازمان است.

همچنين مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي همدان گفت: هم‌اكنون بيش از دو هزار شبكه ماهواره‌اي در حال پخش برنامه‌هاي مبتذل و غيراخلاقي در جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام سيدآقا حسيني افزود: از اين تعداد شبكه ماهواره‌اي ‪ ۴۹۴‬شبكه ، ‪۲۴‬ساعته مظاهر ابتذال فرهنگ غرب را براي تخريب فرهنگ و تفكر جوانان ايران اسلامي پخش مي‌كنند كه لازم است در برابر اين هجمه فرهنگي اقدامهاي موثري در خنثي كردن آنها بكار گرفت.

همايش معاونان اداري مالي و برنامه‌ريزي سازمان‌هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران استانهاي سراسر كشور به مدت سه روز با هدف تبادل نظر و آشنايي با راهكارهاي جديد در همدان در حال برگزاري است.ك/‪۲‬
 پنجشنبه 7 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن