تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814704378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
حدادي به آلمان مي رود
احسان حدادي به منظور شركت در مرحله نهايي گلدن ليگ اروپا و دريافت جايزه اش طي چند روز آينده عازم كشور آلمان مي شود. احسان حدادي قهرمان پرتاب ديسك ايران و آسيا بعد از پايان يافتن مسابقات المپيك 2008 چين چند روزي را به استراحت پرداخته و قرار است براي حضور در مرحله نهايي گلدن ليگ اروپا عازم كشور آلمان شود. حدادي كه تمرين خود را با انجام حركات نرمشي در تهران آغاز كرده ظرف چند روز آينده تهران را به مقصد اين كشور ترك مي كند تا در آخرين مرحله گلدن ليگ اروپا شركت كرده و در مراسم اهداي جوايز اين دوره از رقابتها حضور يابد. پرتابگر ديسك كشورمان در بين شركت كنندگان در اين دوره از مسابقات گلدن ليگ اروپا در صدر جدول رده بندي قرار گرفته است.

تكواندو به تفكرات تازه و جوان نياز دارد
بهزاد خداداد گفت: در مقايسه با پتانسيل موجود، تيم ملي تكواندو در المپيك پكن مي توانست بهتر از المپيك آتن نتيجه بگيرد اما، نتيجه به دست آمده در مقايسه با كارنامه كل كاروان ايران خوب بود. ملي پوش وزن دوم تكواندو ايران اظهاركرد: تكواندو پس از سالها نياز به تفكرات تازه وجوان دارد. به مديري كه بتواند تحول ايجاد كند. در مدت هشت سال گذشته تاكنون، پولادگر انديشه هاي خود را در فدراسيون جاري كرده است و با وجود احترام به وي، اما يك مدير بايد دلسوز باشد.

بازگشت افشارزاده به كميته ملي المپيك
پس از ناكامي كاروان ورزشي ايران در المپيك پكن بازار اخبار و شايعات مبني بر تغيير و تحولات در راس ورزش كشور داغ شده است. در حالي كه مسئولان ارشد ورزش كشور اين روزها سكوت اختيار كرده اند، اخبار فراواني پيرامون تغيير و تحولات احتمالي در برخي بخش هاي ورزش كشور به گوش مي رسد.يكي از آن اخبار كه اين روزها دهان به دهان نقل مي شود، كناره گيري علي كفاشيان از دبيري كميته ملي المپيك و حضور تمام وقت وي در راس فدراسيون فوتبال است. اما خبر جالب تري كه هنوز رسما تائيد نشده، به بازگشت قريب الوقوع بهرام افشارزاده رياست فدراسيون وزنه برداري به كميته ملي المپيك بر مي گردد.افشارزاده پيش از تصدي پست رياست فدراسيون وزنه برداري، به عنوان دبير كميته ملي المپيك در زمان رياست مصطفي هاشمي طبا فعاليت مي كرد.

كشتي پهلواني بايد به زورخانه برگردد
رئيس فدراسيون ورزشهاي باستاني و زورخانه اي كشور گفت: كشتي پهلواني بايد هرچه زودتر به زورخانه برگردد. سردار عليرضا صفارزاده، در مجمع عمومي هيئت ورزشهاي باستاني و زورخانه اي گلستان افزود: متاسفانه فنون كشتي پهلواني كم شده و به دنبال قانونمند كردن آن هستيم. وي از طراحي تشك اين كشتي خبر داد و گفت: ورزشهاي پهلواني و زورخانه اي بايد احيا و ساماندهي شوند و احياي زورخانه ها و گسترش ورزشهاي باستاني در كشور از رسالتهاي ديني و ملي ما است.

«عسگري» امتيازآورترين دوچرخه سوارآسيايي
تازه ترين رده بندي امتيازآورترين دوچرخه سواران حاضر در تورهاي آسيايي اعلام شد. در تازه ترين رده بندي امتيازآورترين دوچرخه سواران حاضر در تورهاي آسيايي كه از سوي اتحاديه بين المللي دوچرخه سواران (uci) اعلام شد به مانند ماه گذشته پنج ركابزن ايران در صدر قرار دارند. در اين رده بندي حسين عسگري از تيم پتروشيمي تبريز صدرنشين است. قادر ميزباني هم تيمي وي در مكان دوم قرار دارد. مهدي سهرابي سوم است. احد كاظمي از پتروشيمي تبريز مكان چهارم و حسين ناطقي مكان پنجم را به خود اختصاص داده اند. در قسمت تيم هاي ملي، ايران صدرنشين است. در قسمت تيم ملي زير 23 سال نيز ايران درصدر قرار دارد. در رده بندي تيم هاي باشگاهي تيم پتروشيمي تبريز صدرنشين است.

نام فدراسيون بولينگ و بيليارد تغيير كرد
دبير فدراسيون بولينگ و بيليارد از تغيير نام اين فدراسيون خبر داد. كريم زاده در حاشيه برگزاري مسابقات بولينگ و بيليارد قهرماني كشور در اين مورد گفت: پس از تحقيقات زياد و كسب اجازه از مراجع مختلف و مرتبط نام فدراسيون بولينگ و بيليارد به فدراسيون بولينگ و كيواسپورت تغيير يافت. دبير فدراسيون بولينگ و كيواسپورت از ميزباني كشورمان براي 3 رقابت بزرگ آسيايي در جزيره كيش خبر داد و گفت: اين مسابقات تا پايان سال جاري برگزار مي شوند واز هم اكنون تيم هاي متعددي از كشورهاي مختلف آسيا براي حضور در اين رقابتها اعلام آمادگي كرده اند.

كاروان ايران با 73 ورزشكار راهي پكن مي شود
كاروان ورزشي ايران با 73 ورزشكار پارالمپيك 2008 پكن شركت مي كند. در حالي كه قرار بود 74 ورزشكار ايراني در قالب 9 رشته ورزشي براي شركت در پارالمپيك 2008 راهي پكن شوند، يك ملي پوش از جمع اين نفرات كنار گذاشته شد. هوشنگ خسرواني عضو تيم فوتبال 7 نفره به دليل آسيب ديدگي قادر به همراهي اين تيم در پكن نيست. از سوي ديگر حسن عبدالمالكي عضو تيم ملي گلبال نيز به دليل مصدوميت از سفر به پكن بازماند و به جاي وي محمد سرنجي در تركيب اين تيم قرار گرفت.

كشتي ايران از مربي خارجي استفاده خواهد كرد
مدير تيم هاي ملي كشتي آزاد گفت: استفاده از مربي خارجي براي كشتي قطعي است. محمدعلي صنعتكاران در رابطه با نتيجه ضعيف تيم ملي در المپيك اظهار داشت: اتفاقي است كه افتاده و از اين پس بايد به فكر اين باشيم كه در مورد آينده به جمع بندي برسيم. بايد ببينيم نقاط ضعف و قوت تيم كجاست و درصدد رفع مشكلات باشيم. صنعتكاران كه علاوه بر مديريت تيم هاي ملي كشتي، پست نايب رئيسي فدراسيون را نيز بر عهده دارد در خصوص ادامه همكاري اش با كشتي خاطر نشان ساخت: آدم زودرنجي هستم. مي ترسم خبرنگاران اذيتم كنند. اگر چنين اتفاقي بيفتد، كناره گيري خواهم كرد.

تهران به مقام قهرماني واترپلو نوجوانان ايران رسيد
تيم تهران به مقام قهرماني پنجمين دوره مسابقات واترپلو قهرماني نوجوانان زير 14 سال ايران كه در شهرستان بندرانزلي جريان داشت، دست يافت. ديدارهاي رده بندي و فينال اين مسابقه ها، روز چهارشنبه در استخر اداره تربيت بدني شهرستان بندرانزلي برگزار شد كه تيم تهران در ديدار فينال با برتري 14 بر 6 مقابل تيم خوزستان با اقتدار بر سكوي قهرماني ايستاد. تيم تهران در ديدارهاي مقدماتي و نيمه نهايي با تفاضل گل بالا حريفان خود را شكست داد و با شايستگي به عنوان قهرماني نوجوانان ايران دست يافت. در ديدار رده بندي اين رقابتها نيز تيم زنجان با نتيجه 4 بر 2 مقابل آذربايجان شرقي به پيروزي رسيد و به مقام سوم دست يافت.

امتياز يك تيم فوتبال دسته دومي به كهگيلويه و بويراحمد واگذار شد
مديركل تربيت بدني كهگيلويه و بويراحمد گفت: امتياز يك تيم دسته دومي فوتبال از سوي فدراسيون فوتبال و سازمان تربيت بدني به اين استان داده شد. "حمزه داميده" افزود: اين امر با حمايت هاي همه جانبه رئيس سازمان تربيت بدني، پيگيري يكساله مسئولان ورزش استان كهگيلويه و بويراحمد و همكاري جدي شهرداري و شوراي اسلامي شهر ياسوج محقق شد. وي اظهار داشت: اين تيم فصل آينده با نام شهرداري ياسوج در ليگ دسته دوم باشگاه هاي كشور شركت مي كند. داميده گفت: اين تيم نقش بسزايي در توسعه و پيشرفت روز افزون ورزش و به ويژه فوتبال استان كهگيلويه و بويراحمد خواهد داشت.

قطبي باز هم راهي امارات شد
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس امروز در ادامه سفرهايش به دبي، ايران را ترك مي كند. هفته پنجم ليگ برتر به دليل حساسيت ديدارهاي تيم ملي در مرحله مقدماتي جام جهاني 2010، از سوي سازمان ليگ لغو شد تا تيم هاي درگير در مسابقات، چند روزي را به استراحت بپردازند. افشين قطبي در فصل جديد و در ماه هاي گذشته چند بار به امارات سفر كرده و با توجه به تعطيلي ليگ برتر، راهي دبي مي شود و دوشنبه هفته آينده به ايران برمي گردد.

دايي در صورت ناكامي بايد از ايران برود
يكي از كارشناسان فوتبال گفت: در صورتي كه علي دايي نتواند تيم ملي را به جام جهاني ببرد بايد از ايران برود و در خارج زندگي كند. جلال چراغپور اظهار داشت: تمامي مسابقات ليگ، بودجه هايي كه در فوتبال صرف مي شود و حضور بازيكنان و مربيان خارجي در ليگ و رفت و آمدها به خاطر اين است كه تيم ملي قدرتمندي داشته باشيم و اين تيم ملي هر زماني به دست يك شخصي سپرده مي شود و اين بار نوبت علي دايي است. چراغپور در باره اينكه اصل بر اين است كه كارشناسان پيش از حذف تيم ملي هشدار دهند و انتقاد كنند وگرنه پس از باخت هر شخصي مي تواند انتقاد كند، گفت: دايي اگر نتواند تيم ملي را به جام جهاني ببرد ديگر در ايران يك تيم باشگاهي را هم به او نمي دهند و او بايد ايران را ترك كند و در خارج زندگي كند، زيرا تمام پل هاي پشت سرش را خراب كرده است تا بتواند با تيم ملي موفق شود و به جام جهاني برسد.

كعبي در كميته انضباطي
بازيكن تيم ملي فوتبال ايران براي دريافت مطالبهاش از باشگاه پرسپوليس به كميته انضباطي احضار شد. جلسه رسيدگي مطالبه وجه حسين كعبي از باشگاه روز شنبه مورخ 87/6/9 راس ساعت 00:16 در كميته انضباطي برگزار مي شود. بر همين اساس مديرعامل يا نماينده تام الاختيار پرسپوليس بايد در اين نشست حضور داشته باشد. گفتني است كعبي مبلغي معادل 35 ميليون تومان از پرسپوليس طلب دارد و سكه هاي پاداش قهرماني را نيز به اين باشگاه بخشيده است.

روزهاي خوب استقلال از راه مي رسد
سياوش اكبرپور با اشاره به تعطيلي رقابت هاي ليگ برتر گفت: «اين تعطيلي به نفع استقلال شد تا كادرفني نقاط ضعف را برطرف كند و از لحاظ بدني هم به شرايط ايده آل برسيم.» مهاجم استقلال با بيان اين مطلب اظهار داشت: «تيم ما از لحاظ بدني عقب است در ضمن فكر مي كنم كه اين تعطيلي فرصت مناسبي است تا نتايج 4 هفته اول را فراموش كنيم و با روحيه اي بالا به مصاف برق شيراز برويم. به نظر من بازيكنان بايد بزرگ فكر كنند چراكه ما اهداف بزرگي در سر داريم.» اكبرپور تاكيد كرد: «اين درست كه نتايج استقلال در حد انتظار نبوده ولي تا پايان ليگ هنوز 30 هفته باقي مانده و مطمئن باشيد كه روزهاي خوب استقلال هم از راه مي رسد. در حال حاضر اصلا نمي توان در مورد شخصيت فني تيم ها حرف زد و بهتر است كه چند هفته ديگر صبر كنيد.»

هميشه سختي ها را دوست داشتم
سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز گفت: اگر كسي كاري به كارم نداشته باشد، آينده ام در استقلال اهواز، مشابه مربيان پيشين نمي شود. اكبر ميثاقيان افزود: متاسفانه استقلال شروع خوبي در ليگ برتر نداشت كه علت اصلي آن نبود بازيكنان كافي و عدم تمرينات بدنسازي مناسب بود كه اميدوارم بتوانيم از اين تعطيلي در جهت تكميل بازيكنان و همچنين انجام برنامه هاي تمريني بدنسازي مستمر، به خوبي استفاده كنيم. ميثاقيان همچنين گفت: من آدمي هستم كه هر كجا بروم عاشق آنجا مي شوم و كسي را هم اذيت نمي كنم; به خوبي مي دانم كه شرايط كار در تيم استقلال با مشكلاتي كه دارد سخت است و البته هميشه سختي ها را دوست داشتم. سعي مي كنم تا زماني كه اينجا كار مي كنم، سرم را به زير انداخته و كارم را انجام دهم و تا زماني كه كسي كاري به كارم نداشته باشد، مشكلي براي من بوجود نخواهد آمد و آينده ام در اين تيم مثل مربيان پيشين نمي شود.

هدايتي هفته آينده به هدفش مي رسد
اخبار و گزارش هاي رسيده از باشگاه پرسپوليس حاكي از آن است كه "حسين هدايتي" عضو متمول هيات مديره اين باشگاه در آستانه رسيدن به هدف خود مبني بر خريد بخشي از سهام پرسپوليس قرار دارد. حسين هدايتي عضو هيات مديره پرسپوليس كه اخيرا در مصاحبه اي صراحتا گفته است كه با شرط خريد امتياز باشگاه پرسپوليس عضويت در هيات مديره آن را پذيرفته است،به زودي به خواسته اش مي رسد. از باشگاه پرسپوليس خبر مي رسد كه سازمان تربيت بدني در راستاي خصوصي سازي در ورزش و اجراي اصل 44 قانون اساسي با فروش بخشي از امتياز باشگاه پرسپوليس به حسين هدايتي موافقت كرده است،اما هنوز مشخص نشده كه 49 درصد سهام اين باشگاه به وي واگذار مي شود يا 51 درصد آن.

زمان تكليف دايي را مشخص مي كند
مدافع سابق تيم ملي كشورمان در خصوص حذف مهدي مهدوي كيا و چند بازيكن ديگر از ليست تيم ملي گفت: اينكه دايي، مهدوي كيا و كاظميان را به تيم ملي دعوت نكرده سليقه شخصي وي است ولي به شخصه معتقدم امثال مهدوي كيا آينده سازان جوان هاي تيم ملي هستند. مهدي پاشازاده افزود: اينكه دايي گفته مهدوي كيا از لحاظ تكتيكي در تيم ملي جايي ندارد نظر و سليقه ايشان بوده ولي صرف نظر از بازيكناني با تجربه مثل مهدوي كيا جاي سئوال است، چون هميشه تجربه بازيكنان قديمي بوده كه جوان ها را براي سال هاي آينده پخته و كار كشته مي كند. پاشازاده در مورد احتمال موفقيت تيم ملي با دايي گفت: فقط و فقط آينده است كه موفقيت و يا ناكامي دايي را نشان مي دهد و فكر مي كنم بايد صبر كرد.

با انتشار مطالب غيرواقع به شدت برخورد مي كنيم
مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس تهران اعلام كرد: با انتشار مطالب غيرواقع از زبان مسئولان اين باشگاه به شدت برخورد مي كنيم. "داريوش مصطفوي" گفت: گاهي برخي از رسانه ها كه اهداف خاصي را دنبال مي كنند، در پي انتشار مطالب غيرواقع هستند. وي تصريح كرد: باشگاه پرسپوليس در زماني كه اصل اصلاع رساني به صورت صحيح انجام شود، هميشه از آنها تعريف و تقدير مي كند اما برخي ها به دنبال حاشيه سازي هستند. مصطفوي خاطرنشان كرد: اما در زمانهايي كه مسائل غيرواقع از دهان مسئولان باشگاه پرسپوليس منتشر شود، ما با آن به شدت برخورد مي كنيم.

بازگشت ستاره شبه جزيره
مهاجم سرشناس فوتبال عربستان كه مصدوميت اخير را پشت سر گذاشته و براي ديدار با ايران در مرحله انتخاب رقابت هاي جام جهاني آماده مي شود. ياسر قحطاني كه بهترين گل زن سال هاي اخير فوتبال عربستان به شمار مي رود دو ماه پيش دچار مصدوميت شديدي شد و گفته مي شد قطعا بازي با ايران را از دست داده است. پزشكان اين تيم اميدوارند قحطاني براي حضور در بازي با ايران آماده شود.

آخرين حمله براي خريد داويد ويا
باشگاه رئال مادريد مي كوشد با پيشنهاد نجومي خود مهاجم ملي پوش والنسيا را به خدمت بگيرد. رئال مادريد كه حاضر شده بود براي خريد داويد ويا رقم 47 ميليون پوندي خود را به مرز 51 ميليون پوند افزايش دهد، از پيشنهادي جديد خبر داد; پيشنهادي كه مقامات والنسيا را به شدت وسوسه كرده و شايد در اين مورد كنار بيايند. اين تيم حاضر است دو بازيكن جوان و به واقع تاثيرگذار خود را به نام هاي هيگواين و دلارد در اختيار والنسيا بگذارد و مبلغ 45 ميليون پوند نيز پرداخت كند. ويا بارها تاكيد كرده كه خيال ترك والنسيا را ندارد.

احتمال بازگشت توني به فيورنتينا
باشگاه فيورنتينا علاقمند است تا مهاجم سابق خود را بار ديگر به خدمت بگيرد. آندرا ولا، رئيس باشگاه فيورنتينا با رد اين شايعه كه باشگاهش براي بازگرداندن مهاجمكنوني بايرن به توني پيشنهادي نداده است، اظهار داشت: در چند وقت گذشته مطالب زيادي در مطبوعات ايتاليا چاپ شده، مبني بر اينكه با توني تماس داشتم و از او خواسته ام به فيورنتينا برگردد. وي عنوان كرد: يك بخش از اين اخبار درست است. اينكه با او حرف زدم; ولي به او فقط گفتم هر وقت قراردادش به اتمام رسيد، به فيورنتينا برگردد. اينجا خانه او است.

رونالدينيو هنوز يك بارسايي است
وب سايت رسمي مهاجم برزيلي آ.ث ميلان ايتاليا، همچنان مالك خود را يك بارسلونايي مي داند. رونالدينيو گائوچو، بازيكن سابق بارسلونا در وب سايت رسمي خود همچنان بازيكن بارسلونا است و تيتر اول اين سايت تغييري نكرده است. باشگاه آ.ث ميلان ايتاليا تا كنون چند بار به اين بازيكن بايت تغيير تيتر اول سايتش هشدار داده است; اما وي خيال تغيير اين تيتر را ندارد و مي خواهد به احترام هواداران بارسا، در وب سايتش همچنان يك بارسايي بماند.
 پنجشنبه 7 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1077]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن