تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813160127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Photoshop براي تلفن‌هاي همراه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: Photoshop براي تلفن‌هاي همراه


تاليانيوز - شركت نرم‌افزاري Adobe قصد دارد نسخه سازگار با سيستم‌عامل Windows Mobile نرم‌افزار گرافيكي خود را براي كاربران تلفن‌همراه عرضه كند.
به گزارش تاليانيوز، نسخه بتاي نرم‌افزار گرافيكي جديد شركت Adobe قرار است طي ماه‌ آينده به طور رسمي در دسترس كاربران قرار بگيرد. گفتني است اين نرم‌افزار هم‌اكنون روي تعداد محدودي از گوشي‌ها اجرا مي‌شود و تنها با سيستم‌عامل Windows Mobile سازگاري دارد.
به گفته مسؤولان شركت Adobe، اين نرم‌افزار جديد در كنار سرويس گرافيكي اين شركت موسوم به Photoshop Express كه پيش از اين به كاربران تلفن‌همراه عرضه شده بود كار مي‌كند. گفتني است اين سرويس وابسته به اينترنت است و آنلاين اجرا مي‌شود. به اين ترتيب سرويس گرافيكي شركت Adobe به Photoshop.com تغيير نام مي‌يابد.
نرم‌افزار جديد سازگار با Windows Mobile شركت Adobe، امكان ويرايش و يا تغيير در تصاوير داخلي گوشي را براي كاربران فراهم نمي‌كند، بلكه كاربران با استفاده از اين نرم‌افزار مي‌توانند تصاوير گرفته شده از طريق دوربين تلفن‌همراه خود را مديريت كنند و روي پايگاه اينترنتي Photoshop.com قرار دهند.
گفته مي‌شود مسؤولان شركت Adobe در تلاشند تا در آينده نزديك، نسخه ويرايشگر تصاوير خود را براي كاربران تلفن‌همراه عرضه كنند.
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن