تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816495071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اخبار كوتاه اقتصادي
10 مهر آغاز صادرات گاز ايران به ارمنستان
سرپرست مديريت مهندسي و رئيس نظارت بر عمليات صادرات گاز شركت ملي صادرات گاز ايران گفت : در آخرين مذاكرات ايران و ارمنستان قرار شد صادرات گاز ايران به اين كشور از اول اكتبر (10 مهر) آغاز شود . رسول سلماني در گفت و گو با شانا اظهار داشت : هفته گذشته ايران و ارمنستان موانع و مشكلات پروژه صادرات گاز ايران به ارمنستان را بررسي كردند و اين كشور اعلام كرد كه از 10 مهر آمادگي دريافت گاز و صادرات برق به ايران را دارد. سرپرست مديريت مهندسي و رئيس نظارت برعمليات صادرات گاز شركت ملي صادرت گاز ايران ادامه داد : در اين مذاكرات ارمنستان اعلام كرد كه خط لوله دريافت گاز ايران آماده بهره برداري است و قرار شد معادل صادرات برق ارمنستان به ايران بر اساس قرارداد دو كشور به اين كشور گاز صادر كنيم . به گفته سلماني صادرات گاز ايران به ارمنستان 1 1 ميليارد متر مكعب در سال خواهد بود اما در اين مرحله ارمنستان ميزان گاز كمتري دريافت مي كند وگاز تحويلي به آنها به تدريج افزايش مي يابد . وي ادامه داد : همچنين ايران سالانه 3 3 ميليارد كيلو وات ساعت برق از ارمنستان وارد مي كند .
ايران از واردات زغال سنگ بي نياز شد
بهره برداري از معدن ذغال سنگ و كارخانه ذغال شويي همكار فردا توسط وزير صنايع و معادن در شهرستان راور كرمان آغاز مي گردد. به گزارش روابط عمومي شركت تهيه و توليد مواد معدني ايران با افتتاح اين معدن و كارخانه كشور از واردات ذغال سنگ بي نياز خواهد شد . اين معدن با ذخيره اكتشافي حدود 33 7 ميليون تن تا عمق 1400 متر شناسايي گرديده و بر اساس طراحي انجام شده مدت زمان استخراج ذغال سنگ اين معدن معادل 22 سال در نظر گرفته شده است . به منظور استخراج مكانيزه اين معدن طرح پايه استخراج مكانيزه توسط مشاور و با همكاري كارشناسان اوكرايني تهيه گرديده كه در دست اجرا مي باشد.
برگزاري همايش نهادهاي مالي در بازار سرمايه
امروز سازمان بورس و اوراق بهادار نخستين همايش نهادهاي مالي را با هدف معرفي نقش و جايگاه اين نهادها در بازار سرمايه برگزار مي كند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه اين همايش با موضوع صندوق هاي سرمايه گذاري مشترك و با حضور مسئولان مديران و كارشناسان بازار سرمايه در مجتمع منظومه خرد (واقع در خيابان ولنجك بالاتر از دانشگاه شهيد بهشتي بعد از مسجد النبي ) برگزار خواهد شد. در اين همايش رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره صندوق هاي سرمايه گذاري سخنراني خواهد كرد.
ايران دومين صادر كننده نفت خام به چين
ايران بعد از عربستان سعودي در ماه گذشته ميلادي (ژوئيه ) بيشرين نفت خام را به چين صادر كرد. به گزارش شانا بر اساس آخرين اطلاعات اداره كل گمرك چين كويت به عنوان هفتمين صادر كننده بزرگ نفت به چين در ماه گذشته ميلادي (ژوئيه ) شناخته شد. كويت 545 هزار تن نفت خام معادل چهاردرصد مجموع واردات نفت خام چين به اين كشور صادر كرده است . بنابر اين گزارش صادرات نفت خام عربستان سعودي به چين در ماه ژوئيه گذشته دو ميليون و 600 هزار تن ايران دو ميليون و 400 هزار تن و آنگولا يك ميليون و 800 هزار تن بوده است كه به ترتيب اين كشورها در جايگاه اول تا سوم صادركنندگان نفت خام به چين قرار دارند .
افزايش 20 درصدي ترانزيت كشور تا پايان سال
رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور از برنامه افزايش 20 درصدي ترانزيت كشور تا پايان سال خبر داد . محمد بخارايي گفت : در 4 ماهه نخست امسال با تعامل بين واحدهاي اجرايي گمرك وزارت بازرگاني و ساير بخشهاي متولي ميزان ترانزيت كشور 7 6 درصد افزايش يافته است كه پيش بيني مي شود اين رقم تا پايان سال به 20 درصد افزايش يابد . رئيس سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي كشور افزود : همسايگي با 7 كشور از طريق خشكي دسترسي به مرزهاي آبي و پايان مناقشات افغانستان باعث رونق ترانزيت در مرزهاي ايران شده است . وي ادامه داد : در بخش ترانزيت بين المللي چون مبدا و مقصد بار خارج از ايران است سياستهاي داخلي نقش جدي در افزايش حجم بار ندارد اما با بسترسازي و تنظيم مقررات و قوانين مي توان بهره برداري بيشتري از شرايط جغرافيايي موجود انجام داد.
بانكها 2 5 برابر منابع خود تسهيلات دادند
مديرعامل بانك ملي گفت : بانكها بين 1 5 تا 2 5 برابر منابع خود تسهيلات پرداخت كردند . علي صدقي در پاسخ به اين پرسش كه چه گامهايي براي رفع نياز توليد كنندگان به تسهيلات سرمايه در گردش برداشته شد افزود : اين يك واقعيت است كه توليد كنندگان با مشكل سرمايه در گردش براي توليد مواجه هستند و حق با آنهاست . ولي بانكها همه با محدوديت منابع روبرو هستند و بيش از اين نمي توانند تسهيلات پرداخت كنند . به گزارش فارس و به گفته مديرعامل بانك ملي ايران بانكها درحال حاضر به طور ميانگين 1 5 تا 2 5 برابر منابع خود تسهيلات پرداخت كرده اند .
رشد شاخص بهره وري نيروي كار در شركت هاي سازمان گسترش
رشد شاخص بهره وري نيروي كار در شركت هاي سازمان گسترش پنج برابر بيشتر از بخش صنعت و معدن كشور است . رئيس هيات عامل سازمان گسترش و نوسازي در مراسم افتتاح سومين همايش ملي كايزن گفت : بر اساس اطلاعات بانك مركزي بهره وري نيروي كار در مجموعه شركت هاي سازمان در سال 1385 معادل 14 هزار و 760 دلار بر نفر در حالي كه بهره وري نيروي كار در بخش صنعت و معدن كشور در همين سال دو هزار و 843 دلار بر نفر بوده است . به عبارتي بهره وري نيروي كار در سازمان گسترش بيش از 500 درصد بيشتر از ميانگين بخش صنعت و معدن در كشور است و اين ميزان در سال جاري رشد قابل توجهي داشته است . احمد قلعه باني بهره وري را تنها مختص نيروي انساني ندانست و خاطرنشان كرد : بهره وري همه عوامل توليد مانند دانش فني تجهيزات انرژي و سرمايه بايد مورد توجه قرار گيرد.
گشايش هفتمين نمايشگاه بين المللي دام و طيور و صنايع وابسته
هفتمين نمايشگاه بين المللي دام و طيور و صنايع وابسته به در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران گشايش يافت . در اين نمايشگاه كه تا نهم شهريور ماه جاري داير است بيش از 240 شركت كننده داخلي و خارجي از كشورهاي چين تركيه اسپانيا ايتاليا آلمان هلند استراليا مصر بريتانيا دانمارك مالزي آمريكا كره جنوبي بلژيك و برزيل محصولات و توانمندي هاي خود را در بخش دام و طيور و صنايع وابسته در 8 هزار متر مربع فضاي نمايشگاهي عرضه كرده اند .
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن