تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816719128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دادستان كل كشور در 30 امين سال ربايش امام موسي صدر تأكيد كرد : ضرورت پيگيري قاطع قضائي پرونده امام موسي صدر


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دادستان كل كشور در 30 امين سال ربايش امام موسي صدر تأكيد كرد : ضرورت پيگيري قاطع قضائي پرونده امام موسي صدر


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: دادستان كل كشور در 30 امين سال ربايش امام موسي صدر بر ضرورت پيگيري قاطع قضائي پرونده امام موسي صدر تأكيد كرد .

به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"دادستان كل كشور در مراسم 30 امين سال ربايش امام موسي صدر كه در تالار ابن سيناي دانشگاه تهران و با حضور شماري از مسوولين لشكري و كشوري برگزار شد طي سخناني با بيان اينكه امام موسي صدر داراي تباري درخشان و نام آور بوده و خود فقيهي انديشمند و مصلحي انقلابي بوده تصريح كرد: شخصيت ممتاز امام موسي صدر تركيبي از علم و فرزانگي و نقطه تلاقي حوزه و دانشگاه و نماد يك مسلمان انقلابي متعهد و آزادانديش و عدالتخواه را به ذهن متبادر مي سازد .
آيت الله دري نجف آبادي با اشاره به مختصات شخصيتي امام موسي صدر و شهيدان بهشتي، مطهري و محمدباقر صدر، اين افراد را چهره هايي تأثيرگذار و فعال در عرصه حوزه و دانشگاه و جريان ساز و متفكر و آزادانديش دانسته و در تشريح مؤلفه هاي فكري و مشي اعتقادي ايشان گفت: غيرت ديني و عشق به خدمت و دغدغه عزت اسلام و مسلمانان در سايه شناخت آگاهانه، مصالح و منافع جهان اسلام، دشمن شناسي و اشراف به جريانات انحرافي و دوري از افراط و تفريط، اعتقاد راسخ به اينكه اسلام فقاهت پاسخگوي مقتضاي زمان و نيازهاي عصري و نسلي است ـ فكر تشكيلاتي مبتني بر مديريت و سازماندهي و برنامه ريزي و هدف گذاري از جمله ويژگيهاي منظومه فكري اين افراد است.
وي به اقدامات امام موسي صدر در لبنان اشاره كرده و گفت: احياي اسلام و توجه به ابعاد نوراني اسلام در خطه لبنان، ايجاد تشكيلات منسجم و با قوت تأسيس مجلس اعلاي شيعيان لبنان ـ ايجاد حركت امل ـ تربيت نيرو و كادرسازي جزو مهمترين برنامه هاي امام موسي صدر بود .
وي امام موسي صدر را نماد وحدت ـ عزّت و اقتدار و يكپارچگي لبنان سربلند دانست و گفت: امام موسي صدر به عزت و پيشرفت لبنان و همه مسلمانان مي انديشيد، با اقدام و اهتمام امام موسي صدر، لبنان ديروز با لبنان امروز قابل مقايسه نيست؛ جنگ 33 روزه و مقاومت دژ پولادين حزب الله در برابر استكبار جهاني و اسرائيل غاصب خود جلوه اي از اقدامات اين مصلح انقلابي است .
دري نجف آبادي به تلاش و تكاپوي امام موسي صدر در گستره جهان اسلام اشاره كرد و گفت: مسافرتهاي وسيع اين مرد بزرگ براي حمايت از حريم و كيان جهان اسلام و ايستادگي در برابر اسرائيل وكلمات آتشين ايشان در تهييج و تشويق مقاومت، درس صلابت و ايستادگي به همه ما مي آموزد و امروز نوبت ماست تا چون شهيد صدر در عراق ـ امام خميني در ايران و امام موسي صدر در لبنان فعالانه و متعهدانه وارد عرصه شده و مايه عزت و اعتلاي جهان اسلام باشيم .
وي ضمن تشكر و قدرداني از حركت امل و حزب الله لبنان و بيت صدر اظهار داشت: پيگيري مسأله امام موسي صدر يك مسأله جدي و مهم است كه نه تنها براي لبنان و ايران و عراق بلكه براي هر مسلمان و آزاديخواهان جهان واجد اهميت وافري است .
وي در ادامه افزود: مجامع بين المللي و دولت ليبي در اين زمينه بايد پاسخگو باشند و ما اميدواريم دولت ليبي براي حل اين مسأله مساعدت مجدانه اي مبذول دارد. سازمان ها و NGO ها براي حل هر چه سريعتر اين مسأله به ميدان بيايند و بدانند مسأله امام موسي صدر معطوف به دولت جمهوري اسلامي ايران نيست و بلكه مسأله همه آزاديخواهان عالم است .
وي افزود: بايد افكار عمومي 5/1 ميليارد مسلمانان جهان روشن شود و تاريخ از واقعيات مسأله امام موسي صدر آگاه شود كه اين به صلاح همه است.
دادستان كل كشور گفت: امروز بارمسووليت پيگيري سرنوشت امام موسي صدر بر دوش ماست و اميدواريم جوانان ما اين انسانهاي با عظمت و چهره هاي ممتاز اسوه هاي كمال و كلمه هاي طيبه و حسنات روزگار بهتر آشنا شده و بدانند كه قدر و منزلت مردان تاريخ را تاريخ نمايان مي سازد /02/120
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 385]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن