تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820571833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پنجمين موزه مردم شناسي استان كرمانشاه افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پنجمين موزه مردم شناسي استان كرمانشاه افتتاح شد
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: همزمان با پنجمين روز از هفته دولت، صبح امروز پنجمين موزه مردم شناسي استان كرمانشاه و پارك گردشگري در شهرستان صحنه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر در كرمانشاه، رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان كرمانشاه در مراسم افتتاح اين موزه گفت: يكي از مصوبات سفر استاني هيئت دولت ايجاد موزه مردم شناسي در سطح شهرستانهاي استان بوده كه موزه شهرستان صحنه پس از شهرستانهاي پاوه، جوانرود، دالاهو و قصر شيرين به عنوان پنجمين موزه مردم شناسي استان از محل مصوبات سفر استاني گشايش يافت.

اسد الله بيرانوند افزود: در اين موزه نماي بيروني و دروني خانه روستايي، ابزار آلات سنتي و معيشتي، آلات موسيقي سنتي، وسايل حمل و نقل قديمي، محصولات باغي و كشاورزي و صنايع دستي به منظور معرفي هرچه بهتر ويژگيهاي خاص اين شهرستان به مسافران و گردشگران به نمايش گذاشته مي شود.

وي با اشاره به راه اندازي پارك گردشگري شهرستان صحنه نيز يادآور شد: اين پارك كه از طرحهاي عمراني اين سازمان در جهت ارائه خدمات رفاهي به گردشگران به بهره برداري رسيد با هدف ايجاد زير ساختهاي گردشگري در اين شهرستان احداث شد.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان كرمانشاه خاطرنشان كرد: اين سازمان با ايجاد مراكز اقامتي و پذيرايي و ساير زير ساختهاي گردشگري در شهرستان صحنه در صدد تبديل آن به يك منطقه ويژه گردشگري سلامت در سطح استان كرمانشاه است.

شهرستان صحنه در شمال غربي استان كرمانشاه و به فاصله 60 كيلومتري مركز استان واقع شده است. اين شهرستان با توجه به قرار گرفتن در مسير اصلي جاده همدان - كرمانشاه و برخورداري از شرايط مساعد آب و هوايي و وجود باغات و مناظر زيبا و بكر و نيز وجود مجموعه گردشگري و تفريحي سراب دربند و گوردخمه و ... همواره پذيراي خيل گردشگران بوده است.
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن