تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816927199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - قطبي هم به داوري اعتراض كرد


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: ورزش - قطبي هم به داوري اعتراض كرد
ورزش - قطبي هم به داوري اعتراض كرد

برنده‌ها
پرويز مظلومي
مظلومي در هفته چهارم بزرگ‌ترين مانع و رقيب موجود براي حضور روي نيمكت آبي فصل قبل را كنار زد تا همچنان به روند رو به ‌رشد كه با صعود صباباتري به ليگ برتر شروع شد، در تيم (ب) قوام يافت، در ابومسلم تجلي پيدا كرد و حالا در مس به اثبات مي‌رسد، ادامه دهد. نشستن مس روي پله چهارم كار چندان راحتي نيست اما فوتبال ايران بايد به اين شگفتي‌ها از جانب مظلومي عادت كند، مردي كه از فرط خوشحالي پس از برد، تلفن همراهش را به دوستان سپرد و سوژه اصلي جشن پيروزي كانون هواداران باشگاه شد.
برق شيراز
آنها تا همين چند فصل پيش و به مدد مديريت ناصواب خليل صالحي و طي حضور امثال محمد احمدزاده و زلاتكو ايوانكوويچ روي نيمكت تا يك قدمي سقوط هم پيش رفتند اما دگرديسي‌اي كه با حضور ياوري شروع و حالا با ادامه آن توسط محمد عباسي به بلوغ رسيده است صدر جدول را برايشان به ارمغان آورده است.آن‌ها مرداني دارند كه «سر پيري» تازه يادشان افتاده مي‌توان «معركه» گرفت.
اكبر ميثاقيان
ميثاقيان پيش از بازي اين هفته دو فصل پيش آخرين حضورش را در مشهد تجربه كرد؛ روزي كه ابومسلم با حضور او روي نيمكت توانست پرسپوليس پرمدعاي مصطفي دنيزلي را شكست دهد. اما اين بار قضيه فرق مي‌كرد، حالا ميثاقيان روي نيمكت استقلال اهواز حضور داشت و بايستي مقابل ابومسلم نتيجه مي‌گرفت؛ اتفاقي كه افتاد تا ثابت كند اكبر اوتي به جز پرسپوليس راه بردن تيم ازلي- ابدي خودش را خوب بلد است.
پيرليت بارسكي
اقداماتي كه در اواسط هفته گذشته و پيش از بازي مقابل راه‌آهن به دستور صريح او انجام شد، مي‌توانست عواقب وحشتناكي برايش به همراه داشته باشد، اما اعجوبه آلماني نشان داد تا چه حد ايجاد رفرم در يك محيط به شدت «دايي»زده جواب مي‌دهد. اخراج محترمانه رضا فروزاني و جواد منافي، عتاب به سوگلي‌هاي علي دايي زمينه‌ساز كودتاي ليت بارسكي شد كه بدون خونريزي نتيجه داد و سايپا را به پيروزي رساند.
ذوب‌آهن
تيمي كه پس از عبور از دوران خودكوچك‌بيني با رسول كربكندي و جوزدگي با زوران جورجويچ حالا تحت سيطره زوج مجيد صالح و منصور ابراهيم‌زاده به شدت مدرن و سيستماتيك بازي مي‌كند و در اين راه برايش جدال با پرسپوليس در آزادي تفاوتي با بازي خانگي مقابل مس ندارد. آرايش گاس هيدنيگي 1-4-1-4 و بهره‌بردن از بازيكناني با تعادل و انعطاف بالا باعث شده تا ذوب‌آهن را به عنوان يكي از تيم‌هايي به حساب بياوريم كه فوتبال برايش نه تفنن كه خودزدگي است.
بازنده‌ها
امير قلعه‌نويي
سال‌ها قبل مي‌شد ادعاهايش را با توجه به بازي‌هاي زيباي استقلال، قرار داشتن هميشگي آبي‌ها در كورس قهرماني و آن بازگشت به بازي‌هاي خارق‌العاده پس از 90دقيقه باور كرد اما حالا وقتي دم از قهرماني بي‌شك تيمش مي‌زند فقط مي‌توان خنديد و قهقهه زد. اما حالا قلعه‌نويي و تيمش در برزخي به نام عدم نتيجه‌گيري گير افتاده‌اند و با داشتن كليد خروج از آن علاقه‌اي به اين كار ندارند؛ وقتي يكي مثل اميد طيري مي‌شود كاسه داغ‌تر از آش چرا استقلال بايد ببرد؟
مجيد جلالي
حاشيه‌هايي از قبيل جواب خداداد را دادن و ناگهان خود را خيلي دست بالا گرفتن جواب داد و اهوازي‌ها در خانه مغلوب تيمي شدند كه در 24 هفته اخير فقط دو بار توانسته پيروز شود و طي 37 هفته اخير فقط يك بار در خانه حريفان با تمام امتيازات از زمين بيرون آمده است. جلالي پس از دو هفته وارد سياهه بازنده‌ها شد تا زنگ خطر شهيد قندي شدن فولاد به صدا دربيايد.
فيروز كريمي
ناكامي فصل گذشته با استقلال ادامه دارد و صبا پس از چهار هفته هنوز نتوانسته صاحب پيروزي شود، گويا كريمي فقط براي استقلال اهواز ساخته شده است و اصولا در تيم‌هاي غني از نظر مالي و بازيكن نمي‌تواند راه به جايي ببرد و در بعد نتيجه گرفتن موفق نشان دهد. شكست مقابل ابومسلم با بهانه عدم حضور ملي‌پوشان توجيه شد اما اين هفته كه همه آنها بودند بايد دست به دامن چه موضوعي شد؟
محمدحسن انصاري‌فرد
آقاي مديرعامل خواست با يك ترفند مديريتي حساب‌شده نقش خودش را در نتيجه گرفتن متبلور‌تر كند، پس براي خودش حكم مديريت فني صادر كرد تا بلافاصله راه‌آهن ببازد. تجربه ثابت كرده هرگاه انصاري‌فرد خواسته از جايگاه خود به عنوان مديرعامل قدري بالاتر برود لطمات جبران‌ناپذيري به تيم وارد شده است، مثل افتضاحات پرسپوليس در زمان او از نظر مالي كه گريبان تيم قطبي را گرفت و حالا مديريت فني باخت در راه‌آهن.
خط دفاع پرسپوليس
در اواخر بازي با ذوب‌آهن به راحتي مي‌شد بين مدافعان پرسپوليس ايستاد و هر كاري را انجام داد. فاصله وحشتناك بين نبي‌الله باقري‌ها و مجتبي شيري در چپ به علاوه به ياد گذشته افتادن سپهر حيدري مي‌توانست پرسپوليس قطبي را به ته دره بفرستد اما بخت با آنها يار بود كه وحيد امرايي و حسن اشجاري عجله داشتند.
علي حقدودست
در دقيقه 6+90 خطاي پنالتي انجام بدهي تيمت با همين يك گل بازي را واگذار كند و تازه بخواهي عيارت را به مربي حريف هم ثابت كني؛ اين همه المان براي قرار گرفتن در سياهه ناكامان و بازنده‌ها كافي است؟
ركوردها
1 - مهدي رحمتي براي دومين بازي پياپي دروازه‌اش را مقابل استقلال بسته نگه داشت تا به آمار شك‌برانگيز 270 دقيقه حضور مقابل تيم سابق و دريافت فقط يك گل برسد. از طرف ديگر رحمتي تا به حال سه بار در كرمان درون دروازه ايستاده يك بار براي استقلال و دو بار براي مس كرمان و در تمام اين 270 دقيقه حتي يك گل هم نخورد.
2 - از 21 اسفندماه سال گذشته كه در آزادي مقابل استقلال با نتيجه 4 بر 2 شكست خوردند تا به حال بدون امتياز هيچ زميني را ترك نكرده‌اند و اين موضوع ثابت مي‌كند كه تفكر نباختن در برق جا افتاده است چه با حضور محمود ياوري و چه حالا زير نظر محمد عباسي.
چهره‌ها
متمايزترين چهره هفته مسعود عنايت است. رئيس كميته داوران از منسوخ شدن موضوع اعتراض به سيستم داوري و داوران در فوتبال جهان مي‌گويد. اما از 25 امتيازي كه در اين هفته بين تيم‌هاي ليگ برتري تقسيم شد در 18 امتياز آن اشتباهات داوري نقش اول را ايفا مي‌كرد؛ از پنالتي‌هاي مسلمي كه براي پيكان و پرسپوليس گرفته نشد تا گل آفسايد سپاهان از دو موقعيت گل مسلمي كه راه‌آهني‌ها داشتند اما به اشتباه آفسايد اعلام شد تا داوري سوال‌برانگيز پراشتباه هدايت ممبيني در كرمان و سعيد بخشي‌زاده در تهران. عنايت فصل قبل مدعي بود كه همه مربيان بايد از قطبي اصول حرفه‌اي‌گري را ياد بگيرند اما آش داوري آنقدر شور بود كه صداي قطبي هم بالاخره درآمد.
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن