تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815399518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گوناگون


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: گوناگون
يوسفي به كميته انضباطي احضار شد
كميته انضباطي فدراسيون فوتبال به منظور مشخص شدن وضعيت محسن يوسفي، هافبك فصل گذشته تيم فوتبال استقلال تهران هفته آينده تشكيل جلسه مي دهد.
وي پس از عقد قرارداد با باشگاه پاس همدان، بدون اطلاع و هماهنگي با مسؤولان اين باشگاه همداني، در باشگاه صباباتري قم حضور يافته و اقدام به عقد قرارداد با اين باشگاه كرد.

4 تيم ليگ برتري جريمه شدند
كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، تيمهاي ذوب آهن اصفهان، مس كرمان، پاس همدان و پگاه گيلان را به دليل تأخير در ورود به زمين مسابقه به پرداخت جريمه نقدي از 6 تا 9 ميليون ريال محكوم كرد.

هفته پنجم ليگ برتر لغو شد
پس از تصميم كادر فني تيم ملي فوتبال به منظور حفظ بازيكنان باشگاهي در اردوي تيم ملي و همچنين اعتراض برخي از باشگاههاي ليگ برتري، هفته پنجم رقابتهاي ليگ برترفوتبال كشور لغو شد.

دو كامروني در استقلال
دو بازيكن آفريقايي در پست هافبك و فوروارد درتمرين استقلال حضور يافتند.
امير قلعه نويي، سرمربي استقلال هنوز در مورد جذب اين بازيكنان اظهارنظر خاصي نكرده و هرگونه اعلام نظر در مورد آنها را به انجام چند جلسه تمرين بيشتر منوط كرده است.

امروز ساعت 19 ؛ ايران- آذربايجان
ديدار تداركاتي تيمهاي ملي فوتبال ايران و جمهوري آذربايجان ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود.

آقاي گل يورو 2004 مقابل پرسپوليس!
ميلان باروش، مهاجم نامدار تيم ملي جمهوري چك و آقاي گل رقابتهاي يورو 2004، با قراردادي 5 ساله به عضويت تيم گالاتاسراي تركيه پيوست تا در ديدار دوستانه اين تيم مقابل پرسپوليس بازي كند.

رضائيان خداحافظي كرد
هيأت امناي باشگاه فولاد خوزستان سه شنبه با تشكيل جلسه اي از زحمات هفت ساله مسعود رضاييان به عنوان مديرعامل باشگاه تقدير و سيف ا... دهكردي را به عنوان مديرعامل جديد معرفي كردند.

با حكم شوراي كنترل دوپينگ ؛
پرونده مولايي براي هميشه مختومه اعلام شد
شوراي كنترل دوپينگ فدراسيون فوتبال، پرونده علي مولايي، بازيكن دوپينگي فوتبال كشورمان را مختومه اعلام كرد.
احمد هاشميان، رئيس كميته پزشكي فدراسيون فوتبال ضمن بيان اين خبر اظهار داشت: هيچ يك از اظهارات و مستندات مطرح شده از قدرت لازم و كافي براي متهم كردن و صدور رأي در مورد يك فرد يا افراد خاص برخوردار نبود و علي مولايي طبق حكم اعلام شده تا دو سال از حضور در تمام ميادين داخلي و خارجي محروم خواهد بود.

توكليان: كادر فني و فدراسيون بايد پاسخگوي اين نتايج باشند
امير توكليان گفت: كادر فني و مسؤولان فدراسيون كشتي بايد پاسخگوي نتايج كشتي گيران در پكن باشند.
مربي سابق تيم ملي كشتي آزاد اظهار داشت: نتايج كشتي گيران در المپيك هم در آزاد و هم در فرنگي بسيار بد بود، اين در حالي است كه به نظر من تيم كشتي فرنگي اعزام شده به پكن بهترين تيم تاريخ كشور بود و كادر فني و فدراسيون كشتي بايد پاسخگوي اين نتايج باشند.
وي ادامه داد: زماني كه در باكو شكست خورديم و تيم نايب قهرمان جهان، هفتم دنيا شد، بايد گروهي از كارشناسان خبره كشتي را دعوت كرده و نتايج كشتي گيران را بررسي مي كرديم تا اين نتايج بدتر از باكو را در پكن كسب نكنيم.
مربي سابق تيم ملي كشتي آزاد با بيان اينكه تيم ملي كشتي در حال حاضر تيم بدي نيست، يادآور شد: در اين تيم پنج مدال آور جهاني حضور داشتند، ولي به نظرم هيچ كدام از كشتي گيران در حد توان خود ظاهر نشدند، اين تيم 8 ماه در اختيار كادر فني بوده، ولي واقعاً چقدر كشتي آنها پيشرفت كرده است؟

سرمربي تيم ملي جودو: شفاف سازي مي كنم چون آويزان جودو نيستم
محمدرضا حاج يوسف زاده، سرمربي تيم ملي جودو با بيان اينكه كشف و پرورش استعدادها بايد اولويت اول فدراسيون محسوب شود، تصريح كرد: به عنوان يك مربي حرفه اي، نتايج عملكرد خود را همواره پذيرفته ام و بسيار علاقه مند به شفاف سازي هستم، زيرا خود را يك مربي آويزان به فدراسيون نمي دانم. از سويي خشونت در كلام و يا خشونت فيزيكي و عقده گشايي برخي در اين شرايط درست نيست و نبايد افراد بيرون گود مانده به اين شكل با تيم ملي جودو و كادر فني برخورد كنند.
وي تأكيد كرد: حداقل به چهار سال زمان براي بازسازي تيم ملي و جايگزيني نفرات باتجربه نيازمنديم. حتي بحث اين است كه آيا تيم را به جام جهاني اعزام كنيم يا خير. بايد قيد مدال آوري كاذب را زد و بهترين بذر را پاشيد تا بهترين نتيجه را حداقل در چهار سال به دست آوريم.

دبيركل فدراسيون جهاني تكواندو:
ساعي نمونه اي واقعي از روح تكواندو است
«جين سوك يانگ» گفت: ساعي با آنكه در كشوري كه مهد تكواندو نيست زندگي مي كند، موفق به كسب مدالهاي زيادي شده است.
دبير كل فدراسيون جهاني تكواندو در گفتگو با شبكه خبر با تبريك به مسؤولان و مردم ايران به سبب قهرماني هادي ساعي در المپيك پكن درباره او گفت: هادي ساعي يك نمونه واقعي از روح تكواندو است، زيرا وي در المپيك 2000 سيدني مدال برنز، در المپيك 2004 آتن مدال طلا را به دست آورد و امسال نيز در المپيك پكن، دوباره مقام خود را تكرار كرد.
«جين سوك يانگ» تصريح كرد: ساعي به جهانيان نشان داد كه تكواندوي واقعي چيست و تكواندوكاري كه با اين ورزش هماهنگي كامل پيدا مي كند، چگونه به مقامات بالا مي رسد. آنچه هادي ساعي به نمايش گذاشت، اوج هنر رزمي تكواندو است.
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن