تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817219759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تازه ها
محمد قوچاني همچنان سردبير روزنامه « اعتماد ملي » است
مسئول دفتر دبير كل حزب اعتماد ملي با ارسال نامه اي از تداوم سردبيري محمد قوچاني در روزنامه اعتماد ملي خبر داد. در اين نامه كه فرايند انتخاب سردبير جديد روزنامه اعتماد ملي در آن تشريح شده آمده است : آقاي محمد قوچاني به پيشنهاد شوراي سياست گذاري روزنامه طي حكمي از سوي حجت الاسلام مهدي كروبي دبيركل حزب اعتماد ملي به عنوان سردبير روزنامه اعتماد ملي منصوب و مشغول به كار شدند و در حال حاضر نيز تحت همين عنوان مسوليت تحريريه اين روزنامه را بر عهده دارند. گفتني است خبرگزاري ايرنا به نقل از يكي از اعضاي حزب اعتماد ملي از تعليق حكم سردبيري محمد قوچاني و فعاليت وي صرفا در حوزه مديريت تحريريه روزنامه اعتماد ملي خبر داده بود.
حسن روحاني : تصميمي براي نامزد شدن در انتخابات ندارم
حسن روحاني گفت كه هنوز تصميمي براي نامزد شدن در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري نگرفته است . دكتر حسن روحاني در حاشيه نشست مجلس خبرگان در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه گفته مي شود شما يكي از كانديداهاي رياست جمهوري آينده هستيد با تاكيد بر اينكه تصميمي در اين زمينه نگرفته است گفت : اين روزها زمان گمانه زني است و مسايل مطرح شده در حد همين گمانه زني ها است . وي در پاسخ به سئوال ديگري مبني بر اينكه آيا با شما در اين زمينه رايزني شده است گفت : فعلا من تصميمي در اين خصوص ندارم اما برخي بحث هايي را مطرح كرده اند.
ادعاهاي تكراري مقامات اسرائيلي عليه ايران
وزير دفاع اسرائيل ادعا كرد ايران هسته اي را نخواهد پذيرفت . به گزارش خبرگزاري آلمان « ايهود باراك » در ديدار « كاندوليزا رايس » وزير امور خارجه آمريكا كه هم اكنون در منطقه بسربرد اعلام كرد ايران هسته اي را نخواهد پذيرفت و اسرائيل در برخورد با اين مساله هيچ راهكاري را بعيد نمي داند. گزارشها از نشست باراك و رايس حكايت از آن دارد كه وزير دفاع اسرائيل از آمريكا خواسته است اعمال تحريمها ضد تهران را ادامه دهد.
اعتماد ملي رسما كروبي را كانديداي خود اعلام كرد
شوراي مركزي حزب اعتماد ملي به اتفاق آرا حجت الاسلام كروبي را به عنوان كانديداي اين حزب در انتخابات رياست جمهوري انتخاب كرد . به گزارش پايگاه رسمي حزب اعتماد ملي پس از انجام بيش از 10 ساعت بحث و تبادل نظر در 3 جلسه شوراي مركزي و اتاق فكر حزب اعتماد ملي به اتفاق آرا آقاي كروبي به عنوان كانديداي حزب اعتماد ملي در انتخابات رياست جمهوري انتخاب و از وي دعوت به عمل آمد در اين عرصه حضور يابد. گرامي مقدم با اشاره به اينكه مصوبه نهايي شوراي مركزي به آقاي كروبي ابلاغ شد ادامه داد : با توجه به اينكه دستور جلسه شوراي مركزي در سه هفته اخير بحث پيرامون انتخابات رياست جمهوري بود كروبي در اين جلسات شركت نمي كرد. بنابراين مصوبه شوراي مركزي به اطلاع وي رسيد. وي ادامه داد : پذيرش حضور در انتخابات رياست جمهوري منوط به نظر قطعي آقاي كروبي است كه هنوز اعلام نشده است و او پس از بررسي هاي لازم نظر خود را در هفته هاي آينده اعلام خواهد كرد.
عضو موسسه مطالعات سياسي آمريكا :
تنها ايران است كه مي تواند سلطه منطقه اي آمريكا را تغيير دهد
عضو موسسه مطالعات سياسي آمريكا گفت : تنها كشوري كه مي تواند سلطه منطقه اي آمريكا را به چالش بكشاند ايران است . « فيليس بنيس » عضو موسسه مطالعات سياسي آمريكا و نويسنده كتاب « درك بحران ايران و آمريكا » در خصوص روابط ايران و آمريكا بعد از پايان دوره زمامداري بوش گفت : تنش هاي ايران و آمريكا در اصل به دوران قبل از رياست جمهوري بوش برمي گردد و روشن است كه اين تنش ها بعد از آن كه وي از قدرت كنار رفت نيز ادامه خواهند يافت . تنش استراتژيك غ طولاني مدت با ايران بستگي به تصميم آمريكا براي در كنترل داشتن سراسر منطقه خاورميانه از جمله كنترل نفت حفظ يك شبكه از پايگاههاي نظامي و تسلط بر دولتهاي منطقه دارد. وي افزود : بعد از تهاجم و اشغال عراق تنها كشوري كه مي تواند اين سلطه منطقه اي را به چالش بكشاند ايران است و بدون توجه به آنكه چه كسي در انتخابات پيروز شود اين واقعيت تغيير نمي كند.
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن