تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816789120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عملكرد تيم هاي ورزشي اعزامي به المپيك درمجلس بررسي مي شود يحيي زاده: مجلس نسبت به شكست تيم اعزامي به المپيك بي تفاوت نخواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: عملكرد تيم هاي ورزشي اعزامي به المپيك درمجلس بررسي مي شود يحيي زاده: مجلس نسبت به شكست تيم اعزامي به المپيك بي تفاوت نخواهد بود
عملكرد تيم هاي ورزشي اعزامي به المپيك 2008 چين هفته آينده در مجلس شوراي اسلامي بررسي مي شود.
به گزارش ايسنا، در پي درخواست نمايندگان، اعضاي فراكسيون ورزش و كميته تربيت بدني كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي و با هماهنگي سازمان تربيت بدني و كميته ملي المپيك عملكرد تيم هاي ورزشي اعزامي به مسابقات المپيك 2008 چين دوشنبه هفته آينده در محل كميسيون تلفيق مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
در اين جلسه همچنين مسوولان سازمان تربيت بدني و كميته ملي المپيك به سوالات نمايندگان مجلس پاسخ خواهند داد.
يك عضو فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به هزينه 30 ميليارد توماني تيم اعزامي ايران به المپيك پكن، نسبت به شكست تيم بي تفاوت نخواهيم بود.
حجت الاسلام سيدجلال يحيي زاده در گفت وگو با ايسنا، اظهار داشت: با توجه به افزايش بودجه در بخش ورزش و قول هاي مساعد مسوولان ورزش و تيم هاي ورزشي و فدراسيون ها، قطعا مجلس شوراي اسلامي از نتيجه كسب شده در المپيك از دولت سوال مي كند، و نتيجه گزارش تهيه شده را در اختيار مردم قرار مي دهد.
نماينده تفت و ميبد در مجلس افزود: بعد از 44 سال براي اولين بار ما كشتي گيري را در فينال كشتي در هيچ وزني نداشتيم و اين در حالي بود كه در المپيك هاي قبلي حداقل يك فيناليست داشتيم.
يحيي زاده خاطرنشان كرد: البته تعداد مدال هاي توزيع شده در اين دوره المپيك نيز 25 درصد افزايش يافته بود، چرا كه در هر وزن دو مدال برنز داشتيم.
وي تصريح كرد: ما مسوولان ورزش را به مجلس دعوت خواهيم كرد و از آنها توضيح مي خواهيم.
نماينده تفت و ميبد گفت: هر چند مجلس نمي تواند در عزل و نصب مداخله كند، اما با ارائه نتيجه گزارش به مردم و مسوولان امر، از آنان عكس العمل مي خواهد.
يحيي زاده در پايان عنوان كرد: از نظر كارشناسان بي طرف هم استفاده خواهيم كرد، چرا كه مردم هر روز از ما درخواست رسيدگي به اين قضيه را دارند.
همچنين عضو هيات رييسه فراكسيون ورزش مجلس در ارزيابي از ناكامي هاي كاروان ورزشي ايران در المپيك پكن گفت:از نظر مالي و پشتيباني، دولت و مجلس در مورد كميته ملي المپيك و دستگاه ورزش كم نگذاشت و پشتيباني بسيار خوب و قوي از ورزشكاران كرد، اما در المپيك توفيقي نداشتيم.
علي اصغر يوسف نژاد درگفت وگو با ايسنا، بابيان اين مطلب، گفت: طبيعي است انجام هر كاري اگر همراه با توفيق نباشد، بايد يك بررسي و ارزيابي مجددي در مورد آن صورت گيرد و در مجموع در مورد آن بازنگري شود. در اين راستا ورزش نيز نمي تواند مستثني از اين قاعده و امر باشد.
وي با اشاره به اين كه كساني كه قصد دارند علت شكست هاي كاروان ورزشي ايران و دلايل آن را پيگيري كنند بايد افراد بي طرف و بي نظري باشند، اظهارداشت: اين افراد نبايد مرتبط با دستگاه ورزش و دولت باشند تا بتوانند ارزيابي واقعي و منطقي از علل شكست داشته باشند. متاسفانه شنيده شده كميته ملي المپيك كميته براي بررسي اين ناكامي ها تشكيل داديم كه البته آن ها نمي توانند مبنا قرار بگيرد. البته آنها نيز مي توانند در درون سازمان خود اين كار را انجام دهند.
اين عضو هيات رييسه فراكسيون ورزش با تاييد اين كه مسئولان كميته ملي المپيك به عنوان يكي از مقصران ناكامي هاي المپيك نمي توانند علل اين قضيه را در قالب كميته اي پيگيري كنند، گفت: آن ها اصل نيستند. به نظر مي رسد اصل افكار عمومي، جامعه ورزشي و وسايل ارتباط جمعي، مجلس شوراي اسلامي و دستگاه هايي كه از ديد مردم دستگاه هاي معتمدي هستند، مي باشند. آنها بايد اين مساله را مورد بررسي قرار دهند و راهنمايي كنند تا قضيه دوباره تكرار نشود. وي ادامه داد: متاسفانه در سال هاي گذشته و دوره هاي قبل براي موارد مختلف كميته بررسي علل شكست تشكيل شده از جمله در مورد شكست هاي تيم ملي فوتبال ايران در سال هاي قبل، ولي آن كميته نتوانسته مبنا قرار گيرد. يوسف نژاد تصريح كرد: مهم اين است كه از حاشيه پردازي، كلي گويي و برخورد افراطي و برخوردهايي كه نشان مي دهد تسويه حساب شخصي و برخوردهاي خارج از بحث كارشناسي مطرح است، پرهيز كنيم و واقع بينانه به درد ورزش برسيم و آن را براي دوره هاي آينده مبنا قرار دهيم. عضو هيات رييسه فراكسيون ورزش مجلس افزود: در اين مورد همه افرادي كه با اين قضيه در ارتباط بودند بايد به عنوان يك محل مراجع براي بحث كارشناسي با آن ها مصاحبه و مذاكره شود از جمله ورزشكاران، مربيان، سرپرستان، مسوولان ورزش و مسوولين كميته ملي المپيك و كساني كه به هر حال پشتيباني كردند، زيرا بايد به مردم پاسخ منطقي دهيم. وي تصريح كرد: حداقل چيزي كه مردم احتياج دارند اين است كه عذرخواهي همراه با استعفا برخي از مسوولين براي التيام بخشيدن به نگراني هايي كه در مورد ورزش به وجود آمده را شاهد باشند. نكته مهم تر اين كه تك طلاي هادي ساعي كه ناشي از توان فردي و استثنايي بودن وي در ورزش تكواندو است نبايد دليلي شود براي اين كه ما به ضعف ها و مشكلات ورزش نپردازيم. اين نماينده مجلس تاكيد كرد: در واقع ضعف و مشكلات ورزش و اعزام و حضور ما در المپيك نبايد پشت تك مدال طلاي هادي ساعي پنهان شود و بعد در مراحل بعدي خود را بروز دهد. اتفاقا با توجه به واقعيت هايي كه وجود دارد ما مي توانيم ورزش را تحليل و تجزيه كنيم و در اين راه حتما بايد يك بررسي و ريشه يابي موثري انجام گيرد تا بتوانيم واقعا براي يك بار هم كه شده بعد از سال ها تكرار اين باخت ها و ناكامي ها براي مردم پاسخ روشن و مستدل داشته باشيم. نماينده ساري افزود: يكي از جاهايي كه مي تواند اين كار را بدون نظر و صادقانه و تنها براي مصالح ورزش و براي حركت موثر در ورزش انجام دهد، مجلس شوراي اسلامي و فراكسيون ورزش مجلس است كه در اين مورد هم اقداماتي انجام مي گيرد و با اعضاي هيات رييسه در اين زمينه صحبت شده و قرار است بعد از اين كه مجلس در هفته آينده شروع به كار كرد موضوع علل ناكامي در دستور كار فراكسيون ورزش قرار گيرد.
وي از مطبوعات، دستگاه ها، رسانه ها و كارشناسان و كساني كه در امر ورزش دستي دارند خواست بررسي كارشناسانه و بي طرفانه و واقع بينانه اي از واقعيت هاي موجود در ورزش ارائه دهند و واقعا راهكار ارائه داده و بگويند چگونه مي توان اين ورزش را در مسير اصلي و منطقي خود قرار دهيم.
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن