تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815166731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار
واردات اولين محموله 110 تني گوشت قرمز از هندوستان
رئيس سازمان دامپزشكي كشور خبر داد: اولين محموله وارداتي گوشت قرمز منجمد از هندوستان در سال جاري با وزن 110 تن از گمرك ترخيص و به بازارهاي داخلي عرضه مي شود. مجتبي نوروزي در گفت وگو با ايسنا، با اشاره به اينكه طي سال هاي گذشته مقادير زيادي گوشت قرمز از هندوستان وارد شده است، اظهار كرد: گوشت قرمز منجمد شده از كشورهاي برزيل، مغولستان و بلاروس همچنان وارد مي شود و اخيرا مجوز واردات هزار تن گوشت قرمز گرم از كشور برزيل صادر شده است.

رونمايي شش محصول جديد ايران خودرو
گروه صنعتي ايران خودرو در نمايشگاه بينالمللي خودرو مشهد چند مدل جديد از محصولات خود را رونمايي و به مشتريان معرفي مي كند. در روزهاي نخست نمايشگاه بين المللي خودرو مشهد كه عصر امروز آغاز به كار مي كند مدل هاي جديدي از محصولات ايران خودرو از جمله سمند جوانان، سمند اتوويلچر، پژو روآ سال، پژو 407، پارس اتوماتيك و نيز ون آر90 را رونمايي و معرفي خواهدشد. همچنين در اين نمايشگاه مديران و مقام هاي مسئول ايران خودرو در بخش هاي مختلف رضايت مشتري، فروش و خدمات پس از فروش، كيفيت، توليد و تحقيقات پاسخگوي پرسش هاي مشتريان و علاقه مندان به محصولات اين گروه صنعتي خواهندبود. در نمايشگاه خودرو مشهد انواع محصولات پژو405، پژو پارس، وانت باردو، پژو روآ، 206 اس.دي، سمند ال ايكس، پژو 206 و خودرو سوزوكي از طريق نمايندگي هاي مجاز حاضر در نمايشگاه با شرايط ويژه به مشتريان عرضه مي شود.

طلا ارزان شد
بهاي طلا در بازارهاي جهاني كاهش يافت. به گزارش ايسنا، گمانه زني ها در خصوص اينكه افزايش 5/2 درصدي طلا در طول هفته گذشته ديگر به اتمام رسيده است، تقاضا براي طلا و نقره به عنوان يك دارايي امن را كاهش داد و همين امر منجر به كاهش بهاي اين فلزات گران قيمت شد. در بازار مبادلات كالاي نيويورك (نايمكس) طلا براي تحويل در ماه دسامبر كاهش قيمت هفت دلار و 80 سنتي يا 0/9 درصدي يافت و هر اونس آن با بهايي معادل 825 دلار و 70 سنت معامله شد. اين فلز از 11 تا 15 جولاي امسال كاهش قيمت 18 درصدي را شاهد بود. در همين حال نقره نيز براي تحويل در ماه دسامبر 11/1 سنت يا 0/8 درصد كاهش قيمت يافت و به 13/479 دلار رسيد.

كاهش قيمت تخم مرغ در ماه رمضان
مدير عامل اتحاديه سراسري مرغ تخم گذار ميهن با بيان اينكه قيمت تخم مرغ در دي ماه سال جاري افزايش بي سابقه اي خواهد داشت، گفت: امسال نسبت به سال هاي گذشته بازار تخم مرغ دچار نوسانات زيادي است كه عمده ترين عامل اين نوسانات، بالا رفتن قيمت نهاده هاي مرغداري بوده است. نبي پور در گفت وگو با ايلنا افزود: عدم پرداخت يارانه و تسهيلات بانكي نيز باعث شد كه توليدكنندگان در سال جاري توليد تخم مرغ خود را به مقدار قابل ملاحظه اي كاهش دهند كه نمود شديد اين كمبود در دي ماه خواهد بود.مديرعامل اتحاديه سراسري مرغ تخم گذار با بيان اينكه توليدكنندگان از حمايت مستقيم و غيرمستقيم دولت برخوردار نيستند، اظهارداشت: پايين بودن نرخ بيمه و بالا بودن ميزان خطرپذيري در اين حرفه نيز يكي ديگر از عوامل كاهش جوجه ريزي در واحدهاي تخم گذاري است.وي از احتمال كاهش قيمت تخم مرغ در ماه رمضان خبر داد و تصريح كرد: به طور طبيعي طي ماه رمضان از ميزان تقاضاي تخم مرغ كاسته خواهد شد و همين امر باعث كاهش قيمت تخم مرغ در اين ماه مي شود.نبي پور با بيان اينكه قيمت تخم مرغ در دي ماه سال جاري با افزايش بي سابقه اي روبرو مي شود، تصريح كرد: به دلايل گفته شده، در دي ماه،پيش بيني مي شود قيمت تخم مرغ به ازاي هركيلو در درب مرغداري تا مرز 1800 تومان به فروش برسد و بازار بايد خود را براي اين افزايش قيمت آماده كند.

وجود 12 ميليون تن ظرفيت خالي در بنادر
رئيس سازمان بنادر و دريانوردي از وجود 12 ميليون تن ظرفيت خالي در بنادر شمالي و جنوبي كشور خبر داد.علي طاهري در گفتگو با مهر گفت: وجود 12 ميليون تن ظرفيت خالي در بنادر مستلزم برنامه ريزي براي استفاده از اين توان بالقوه در بنادر شمالي و جنوبي كشور است.رئيس سازمان بنادر و دريانوردي افزود: برنامه كلان وزارت راه و ترابري افزايش درآمد ترانزيتي كشور است كه اجراي اين برنامه در حوزه بنادر و كشتيراني با توجه به وجود ظرفيت لازم در بنادر، مستلزم برنامه ريزي و تسهيل قوانين و مقررات موجود است.وي ادامه داد: برنامه ظرفيت سازي بنادر كشور رسيدن به 127 ميليون تن بود كه در سال گذشته به 137 ميليون تن ظرفيت دست يافتيم.

بهره برداري از 10 پروژه عمراني در كيش
بهره برداري و آغاز عمليات اجرايي ده پروژه عمراني با حضور محمود صلاحي مشاور رئيس جمهور در امور مناطق آزاد و همچنين مديران عامل شش منطقه آزاد در جزيره كيش انجام مي شود.به گزارش اداره كل امور فرهنگي و روابط عمومي سازمان منطقه آزاد كيش، آعاز عمليات اجرايي اسكله 12 هزار تني بندر تجاري، شروع احداث ترمينال مسافري شماره دو بندرگاه كيش، آغاز عمليات اجرايي احداث آب شيرين كن تقطيري از نوع MED به ظرفيت چهار هزار متر مكعب، بهره برداري از شبكه آب و فاضلاب و برق فازهاي F2 و A2 ميرمهنا، افتتاح ساختمان و ايستگاه آتش نشاني ميرمهنا، آغاز عمليات اجرايي منبع ذخيره و تامين آب جزيره به ظرفيت هزار و 200 متر مكعب، افتتاح و بهره برداري از سينما لبخند، آغاز عمليات اجرايي مجموعه ساحلي پلاژ بانوان، كلنگ زني خط شبكه اصلي فاضلاب منطقه شمال غرب به طول 35 كيلومتر و كلنگ زني احداث آب شيرين كن ده هزار متر مكعبي به روش RO از جمله طرح ها و پروژه هايي است كه به مناسبت هفته دولت انجام مي شود. هدف از اجراي طرح هاي مذكور، بسترسازي و توسعه تاسيسات زيربنايي به منظور جذب هر چه بيشتر سرمايه گذاري داخلي و خارجي و ارائه خدمات و تسهيلات هر چه بيشتر براي ساكنان، مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است.

اعزام نماينده وزارتخانه ها جهت دريافت بن هاي ويژه ماه رمضان
ستادبسيج اقتصادي اعلام كرد تا وزارتخانه ها نماينده خود را جهت دريافت بنهاي ويژه ماه مبارك رمضان اعزام كنند.به گزارش روابط عمومي وزارت بازرگاني درراستاي اجراي مصوبه هيات محترم وزيران در خصوص توزيع كالاهاي اساسي براي 6/5 ميليون نفر از كاركنان دولت، كليه وزارتخانه ها و دستگاههاي مشمول دريافت بن كه نسبت به تسويه حساب بنهاي دريافتي نوبت اول اقدام نمودند، نماينده خود را جهت دريافت بنهاي ويژه ماه مبارك رمضان به اين ستاد اعزام كنند.

سومين دوره مسابقات بازيهاي رايانه اي
سومين دوره مسابقات بازيهاي رايانه اي آغاز به كار كرد.اين بازيها كه براي سومين بار طي سال گذشته و امسال برگزار ميشود با شعار برتري هوشمندانه در نبردي رويايي، سوم شهريور افتتاح شد. در اين مراسم، گيمرهايي از سراسر ايران و در تمام رده هاي سني حضور داشتند. كه رقابت شركت كننده اي 7 ساله در كنار مردي ميانسال از موارد جالب در برگزاري اين دوره از مسابقات محسوب مي شود.همچنين حضور گيمرهاي مطرحي از جمله گروهFG Clan از اصفهان، در روز اول مسابقات از جمله مواردي است كه گرماي خاصي را به رقابتها خواهد بخشيده است.گفتني است اين مسابقات كه 4 روز به طول خواهد انجاميد شامل دو بازي فيفا 2008 و واركرافت است كه در بازي فيفا سقف ثبت نام 400 نفر در نظر گرفته شده كه بالغ بر 630 نفر درخواست براي رقابت در اين بازي ثبت گرديده و همينطور سقف ثبت نام براي بازي واكرافت 128 نفر ميباشد كه با استقبال 150 نفره روبرو شده است.
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن