تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816904522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي اصل 44 قانون اساسي؛ راهكار حل همه مشكلات‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اجراي اصل 44 قانون اساسي؛ راهكار حل همه مشكلات‌
سرويس شهرستانها: همزمان با آغاز هفته دولت،‌ رئيس جمهوري و هيات همراه در ادامه سفرهاي دور دوم، به استان مركزي رفتند و ضمن ديدار با مردم شهرهاي مختلف استان چندين طرح عمراني را نيز افتتاح كردند كه گزارش آن در پي از نظر خوانندگان گرامي مي‌گذرد:‌

وزير بازرگاني گفت: هدفمند كردن يارانه‌ها گامي اساسي در جهت استفاده عادلانه از ثروت ملي در بين قشرهاي مختلف جامعه است.ميركاظمي در جلسه شوراي اداري محلات افزود: با توجه به تزريق ريالي پول نفت كه موجب تورم فزاينده شده است، راهي جز هدفمند كردن يارانه‌ها وجود ندارد.‌

وي، عملكرد نامناسب نظام ارزي را يكي از عوامل تاثيرگذار در ايجاد تورم عنوان كرد و ادامه داد: ‌به‌دليل ثابت نگه داشتن قيمت دلار با توجه به كاهش قيمت آن در بازارهاي جهاني، كالاي وارداتي گرانتر خريداري مي‌شود.وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ديدار با فعالان قرآني و مسئولان كانونهاي فرهنگي مساجد استان مركزي در اراك گفت: دولت نهم هرچه توفيق در عرصه‌هاي مختلف كسب كرده است، به بركت توجه به قرآن است.وي افزود: بودجه قرآني در آغاز دولت نهم 640ميليون تومان بوده كه اين رقم امسال به 150ميليارد ريال افزايش يافته است.دكتر صفارهرندي گفت: همچنين بودجه كانونهاي فرهنگي در سال جاري به 17 ميليارد ريال افزايش يافته است.

وي گفت: دولت نهم در سال جاري براي تقويت ظرفيت مساجد و ساخت خانه‌هاي عالم يكصد ميليارد تومان اختصاص داده كه اين رقم در سي سال گذشته بي‌سابقه است.

تصويب 1011 طرح در سفرهاي استاني‌

وزير نفت در جلسه شوراي اداري شهرستان شازند گفت: سفرهاي هيات دولت تاكنون 1011 مصوبه داشته است كه نشان از عزم جدي دولت در حل مشكلات كشور دارد.

نوذري، افزود: آشنايي تصميم‌سازان كشوري با مشكلات محرومترين مناطق كشور و ايجاد همبستگي بيشتر بدنه دولت از بركات سفرهاي استاني است.وي گفت: مشكل اشتغال خانواده ايثارگران و شهدا به عنوان قشري كه بر گردن نظام و انقلاب حق دارند بايد در اين شهرستان حل شود.

پذيرش 30 درصد جوانان تا 24 سال در دانشگاهها

وزير علوم تحقيقات و فناوري در نشست با اعضاي شوراي دانشگاه، مديران، اعضاي هيات علمي و كاركنان دانشگاه اراك گفت: پيش‌بيني مي‌شود تا پايان برنامه چهارم توسعه، 30 درصد جوانان 18 تا 24 سال در دانشگاه‌ها پذيرش شوند.وي بيان كرد: اين رقم امسال به سه ميليون و 500هزار نفر رسيده است كه در حال حاضر با اين رقم پيش از اتمام برنامه به هدف رسيده‌ايم.

دكتر زاهدي يكي از موفقيتهاي اين وزارتخانه را اينترنتي شدن ثبت نام كنكور و انتخاب رشته عنوان كرد و افزود: سال آينده كارتهاي ورود به جلسه نيز اينترنتي خواهد شد.وي ادامه داد: اختصاص 40 درصد ظرفيت دانشگاه‌ها به تحصيلات تكميلي از برنامه‌هاي كلان اين وزارتخانه در برنامه پنجم توسعه است.

بازديد وزير دادگستري از ندامتگاه مركزي اراك‌

وزير دادگستري و جمعي از مسئولان حوزه قضايي كشور در حاشيه سفر دولت به استان مركزي از ندامتگاه مركزي اراك ديدن كردند.اردوگاه حرفه‌آموزي و كاردرماني، مجتمع فرهنگي و آموزشي، امور مددكاري شهيد باهنر، بند نسوان، مجتمع كشت و صنعت و استخر پرورش ماهي از جمله بخشهايي بود كه از آنها بازديد شد.

وزير دادگستري در حاشيه بازديد از ندامتگاه مركزي اراك گفت: توجه به حرفه‌آموزي در زندانها پس از آزادي علاوه بر توسعه اجتماعي و اقتصادي، كاهش آسيب بازگشت به زندان را به همراه دارد.

كاهش بيكاري و توسعه عوامل اشتغال‌

وزير كار و امور اجتماعي گفت: مهمترين سياست براي كاهش بيكاري و اشتغال در جامعه، توسعه عوامل اشتغال و كار است.

جهرمي در جمع نمايندگان كارفرمايان، كارگران و اعضاي شوراي اسلامي كار استان افزود: بسياري از امور بايد به بخش خصوصي واگذار شود، اما واگذاري شركتها بدون در نظر گرفتن برنامه‌ها، طرح‌هاي افزايش كارايي و حفظ اشتغال نبايد صورت گيرد.

بهره‌برداري از باند برگشت محور توره - اراك‌

باند برگشت محور ارتباطي توره به اراك با حضور وزير راه و ترابري به بهره‌برداري رسيد.اين محور ارتباطي به طول 16 كيلومتر در مدت پنج‌سال با صرف 60 ميليارد ريال ساخته شده است.

وزير راه و ترابري در جريان بهره‌برداري از اين طرح گفت:‌ از 6 هزار كيلومتر راه در دست اجرا در كشور 70 درصد آن بزرگراه است.

ايران به دنبال توليد بمب اتمي نيست‌

وزير كشور گفت: ايران، براساس موازين شرعي و معيارهاي حقوق بشر اسلامي به دنبال توليد سلاحهاي كشتارجمعي و بمب اتمي نيست.كردان در جمع مردم خنداب افزود: تداوم رهبري امام(ره) توسط مقام معظم رهبري موجب پيشگامي و پيشتازي احكام اسلام و انقلاب اسلامي شده است.جعفري، فرماندار خنداب نيز گفت: بخش خنداب در دي ماه سال گذشته با مصوبه هيات دولت به شهرستان ارتقا يافت كه اين مهم هديه دولت نهم به مردم اين منطقه است.

كاهش آلودگي هوا با توسعه حمل و نقل عمومي‌

وزير صنايع و معادن گفت: توسعه حمل و نقل عمومي مهمترين راه كاهش آلودگي هواي شهر اراك است.

محرابيان در جلسه شوراي اداري اراك، افزود: افزايش تعداد خودروهاي گازسوز و نيز اجراي طرح ترافيكي در سطح شهر مي‌تواند بازويي قدرتمند در پاكسازي هواي شهر اراك باشد.

وي ادامه داد: فيلتراسيون كردن كارخانه آلومينيوم اراك نيز گامي مهم در اين راستاست كه به كار كارشناسي و تحقيق بيشتري نياز دارد.‌

تاكيد بر انتقال مديريت سياسي به مديريت اقتصادي‌

وزير امور اقتصادي و دارايي بر انتقال مديريت سياسي به سمت مديريت اقتصادي براي توسعه كشور تاكيد كرد.

حسيني در جلسه شوراي اداري شهرستان خمين افزود: با ملاقاتهاي مردمي و مسئولان شهرستان و بررسي معضلات و مسايل عنوان شده راهكار همه مشكلات اجراي اصل 44 قانون اساسي است.

توزيع ثروت و عدالت‌محوري‌

معاون توسعه، مديريت و سرمايه انساني رئيس‌جمهوري گفت: تلاش دولت نهم در راستاي توزيع ثروت و عدالت‌محوري است.

عزيزي در جمع مردم، مسئولان و خانواده ايثارگران و شهداي آشتيان افزود: طرح صندوق مهررضا، توزيع سهام عدالت، تلاش براي گسترش خصوصي‌سازي و اجرايي شدن اصل 44 قانون اساسي از برنامه‌هاي دولت در رسيدگي به امور مردم و توزيع ثروت است.




 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن