تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812902419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه فرهنگي‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه فرهنگي‌


جواد خدادادي‌در غربت درگذشت‌

جواد خدادادي، بازيگر نقش ابوذر در سريال امام علي(ع) در حاليكه قصد داشت پس از سال‌ها، دوباره به عرصه هنر بازگردد، در بيمارستاني در شهر دورتموند آلمان درگذشت.

به گزارش فارس، خدادادي كه يادآور خاطرات سريال ، در دهه 60 بود، 8 سال پيش براي مداواي بيماري همسرش به آلمان رفته بود و پس از اينكه بهار امسال به ايران بازگشت، خود دچار بيماري قلبي شد و به خاطر پيشرفت عارضه قلبي در آلمان درگذشت.

كنسرت گروه شمس در 4 شهر آمريكا

گروه شمس با حضور خانواده پورناظري‌ها، را در چند شهر آمريكا سرخواهند داد.

به گزارش خبرنگار ما، به گفته تهمورس پورناظري، اين برنامه كه برگزيده كارهاي كنسرت سال گذشته براي گراميداشت مولاناست، از 15 مهر تا 5 آبان در شهرهاي واشنگتن، نيويورك، سانفرانسيسكو و لس‌آنجلس، برگزار خواهد شد.‌

بنابراين گزارش، در اين كنسرت گروه شمس را هنرمنداني از تركيه، فرانسه و انگليس همراهي مي‌كنند.برنامه گروه شمس در شهر سانفرانسيسكو در مركز بزرگ فرهنگي شهر با عنوان و در شهر نيويورك در سالن مقبر لينكلن سنتر، برگزار خواهد شد.‌

آغاز ثبت‌نام پذيرفته شدگان كارشناسي ارشد از 11 شهريور

معاون سازمان سنجش آموزش كشور از پذيرش 36 هزار و 814 داوطلب كنكور كارشناسي ارشد خبر داد.

دكتر حسين توكلي در گفتگو با مهر افزود: از 138 كد رشته امتحاني، فهرست اسامي قبول شدگان در 130 كد رشته امتحاني در سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني ‌‌www.sanjesh.org منتشر مي‌شود.

وي درباره شمار پذيرفته شدگان اظهار داشت: در اين كد رشته‌ها، 36 هزار و 814 نفر پذيرفته شده‌اند كه بايد بر اساس برنامه‌ زماني از 11 تا 13 شهريور ماه براي ثبت‌نام به دانشگاه و موسسه آموزش عالي مربوطه مراجعه كنند.

ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان‌كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد ‌

ثبت‌نام از پذيرفته‌شدگان آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي از 16 تا 18 شهريورماه در واحدهاي دانشگاهي انجام مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي، پذيرفته شدگان در هنگام ثبت‌نام بايد اصل مدرك كارشناسي يا گواهي موقت، اصل شناسنامه و دو برگ فتوكپي خوانا از تمام صفحات، اصل كارت ملي و يك برگ فتوكپي از آن، 6 قطعه عكس و مدركي كه وضعيت نظام وظيفه برادران را مشخص كند همراه داشته باشند.

پذيرفته شدگان آزمون كتبي كارگرداني نمايش لازم است براي آزمون عملي روزهاي شنبه 16 شهريور (خواهران) و يكشنبه 17 شهريور (برادران) به دانشكده هنر و معماري واحد تهران مركزي واقع در خيابان انقلاب چهارراه فلسطين مراجعه كنند.

‌كنسرت اركستر فيلارمونيك ايرانيان در تهران‌

اركستر فيلارمونيك ايرانيان به رهبري آرش گوران، 6 شهريورماه ساعت 18، در سالن رودكي كنسرت خواهد داشت.

به گزارش فارس، قطعاتي از ادوارد گريگ، راخمانينف، آلبينوني و آرش گوران را به ياد هنرمند نوجوان از دست رفته اين اركستر؛ عليرضا آزادي اجرا مي‌كنند.

آموزش زبان اسپانيايي در كانون زبان ايران‌

بخش اسپانيايي كانون زبان ايران با همكاري استادان دانشگاهي و بومي كشورهاي اسپانيايي زبان در گروه سني بزرگسالان راه‌اندازي شد.

علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر به نشاني الكترونيكي ‌‌WWW.KANOONZABAN.COM مراجعه كنند.‌




 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن