تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820805754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار : ارتقاي كاشان يكي از خدمات مهم دولت نهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار : ارتقاي كاشان يكي از خدمات مهم دولت نهم است
داخلي. اجتماعي. هفته. دولت.

معاون استاندار اصفهان و فرماندار كاشان، ارتقاي اين شهرستان را يكي افتخارات دولت نهم‌و تحقق وعده‌هاي دكتر احمدي نژاد در جمع‌مردم اين شهرستان دانست و گفت: اين شهرستان درسه سال گذشته با نگاه ويژه دولت و همت مردم و مسوولان متحول شده است.

"حسينعلي حاجي" روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا، ابراز اميدواري كرد: با ابلاغ مصوبه هيات دولت و اعلام رسمي فرمانداري ويژه كاشان با حضور وزير كشور و وجود جو همدلي و همبستگي گامهاي بزرگ در ايجاد تحول در منطقه برداشته شود.

فرماندار كاشان، اجراي ‪ ۱۴۷‬مصوبه شامل طرحهاي مختلف عمراني، اقتصادي، آموزشي، فرهنگي و ورزشي را از ديگر بركات سفر سال گذشته رئيس جمهور به اين شهرستان ذكر و اضافه كرد: با تلاش دستگاههاي اجرايي تاكنون بيش از ‪۷۰‬ درصد از مصوبات اين سفر تحقق يافته است.

وي، حجم سرمايه‌گذاري دولت دراجراي اين مصوبات را بالغ‌بر سه‌هزار ميليارد ريال پيش بيني كرد و افزود: تاكنون علاوه بر بيش از ‪ ۲‬هزار ميليارد ريال براي اجراي اين طرحها،رقمي افزون بر يك هزار و ‪ ۴۰۰‬ميليارد ريال نيز در قالب تسهيلات اشتغالزايي به اين شهرستان اختصاص يافته است.

حاجي،از جمله اين طرحها را دو خطه شدن راه‌آهن كاشان- قم، ساخت درمانگاه بوعلي، احداث جاده دو طرفه كاشان - مشهد اردهال، ساخت مصلا و مجمتع بزرگ فرهنگي ،كمربند آبرساني كاشان، احداث خوابگاه‌هاي دانشجويي،طرحهاي گردشگري و ساخت نيروگاه ‪ ۵۰۰‬مگاواتي گازي عنوان كرد.

وي، در ادامه بارزترين ويژگي دولت نهم در اجراي عدالت را توجه به‌مناطق محروم روستايي عنوان كرد و گفت: شهرستان كاشان در راستاي سياستهاي دولت دكتر احمدي نژاد با اجراي طرح سفيران خدمت و كاروان مديران بعنوان طرحي خود جوش و ابتكاري پيشگام بوده است.

به گفته وي، در اجراي اين طرح مديران و مسوولان دستگاههاي اجرايي از اواخر سال ‪ ۸۴‬تاكنون هر هفته عصرهاي دوشنبه با حضور در ‪ ۹۰‬نقطه شهري و روستايي و در جمع مردم و شوراهاي اسلامي مسايل و مشكلات آنها را بررسي كرده‌اند.

معاون استاندار و فرماندار كاشان، تعداد مصوبات اين طرح را يكهزار و ‪ ۷۰۰‬مصوبه در زمينه طرحهاي مختلف عمراني و اقتصادي، فرهنگي و آموزشي، ورزشي و بويژه مساله كشاورزي و گازرساني ذكر كرد و گفت: تاكنون بيش از ‪ ۷۰‬درصد اين مصوبات با پيگيري مسوولان مربوطه اجرا شده است.

وي، اظهار داشت: از بركت دولت نهم با تلاش مسوولان و كاركنان دستگاههاي اجرايي و توجه و عنايت استان، امسال ‪ ۱۲۸‬پروژه مهم در بخشهاي عمراني و اقتصادي با اعتباري بالغ بر ‪ ۷۶۳‬ميليارد و ‪ ۶۳۴‬ميليون ريال از محل اعتبارات دولت، تسهيلات بانكي و سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در اين شهرستان آماده بهره‌برداري شده كه تعدادي از آنها افتتاح و بقيه نيز تا پايان اين هفته به بهره برداري خواهد رسيد.

به گفته وي، با بهره برداري از اين طرح‌ها قريب به ‪ ۸۵‬درصد جمعيت بيش از ‪ ۳۰۲‬هزار نفري اين شهرستان از خدمات دولت برخوردار شدند.

وي، پرداخت تسهيلات بنگاههاي كوچك اقتصادي زودبازده و بنگاههاي بزرگ اقتصادي وساير تسهيلات اشتغالزا را از ديگر خدمات دولت بويژه در سال گذشته برشمرد و اظهار داشت: شهرستان كاشان نيز توانست بخش قابل توجهي از اين تسهيلات را جذب طرحهاي اشتغالزا كند.

فرماندار كاشان بااشاره به ديگر خدمات دولت نهم بويژه در اجراي طرحهاي بزرگ صنعتي از جمله كارخانه سيمان، شركت زامياد و ديگر صنايع در دست ساخت، حل مشكل صنايع نساجي و ريسندگي و بافندگي اين شهرستان را با اختصاص تسهيلات ياداور شد.

وي اجراي طرح مسكن مهر، تشكيل صندوق مهر امام رضا (ع)، طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوار، اجراي طرحهاي وسيع مخابراتي ، ارتباطات، توسعه و گسترش مراكز دانشگاهي را از ديگر خدمات و اقدامات موفق دولت نهم در جهت اجراي عدالت و كمك به قشرهاي كم درآمد نام برد.ك/‪۳‬
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن