تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813261013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سه طرح ورزشي و زيست محيطي در خواف و تربت حيدريه به بهره‌برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سه طرح ورزشي و زيست محيطي در خواف و تربت حيدريه به بهره‌برداري رسيد
داخلي. اقتصادي. هفته. دولت
يك طرح ورزشي و دو طرح زيست محيطي روز دوشنبه همزمان با سومين روز از هفته دولت در شهرستان‌هاي تربت حيدريه و خواف در استان خراسان رضوي مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

به گزارش خبرنگاران ايرنا، طرح ورزشي بهره‌برداري شده دو سالن ورزشي پسرانه و دخترانه در تربت حيدريه و از مصوبات سفر استاني رييس جمهوري به خراسان رضوي بود.

به گفته رييس اداره تربيت بدني تربت حيدريه براي ساخت اين دو سالن پنج ميليارد ريال و براي تجهيز آنها نيز ‪ ۴۰۰‬ميليون ريال از محل اعتبارات سفر استاني رييس جمهوري هزينه شد.

محمد رضا شيخ زاده افزود:تجهيزات خريداري شده اين امكان را فراهم كرد در اين دو سالن ورزشي چند منظوره ورزشكاران دختر و پسر بتوانند براي بيشتر رشته‌ها ورزشي تمرين كنند.

فرماندار تربت حيدريه نيز به خبرنگار ايرنا گفت:با بهره‌برداري از اين دو سالن ورزشي در مجموع تاكنون ‪ ۱۴‬پروژه از ‪ ۲۳‬پروژه مصوب سفر رييس جمهوري به اين شهرستان مورد بهره برداري قرار گرفته است.

همچنين امروز دو طرح زيست محيطي در شهرستان خواف واقع در جنوب خراسان رضوي گلنگ زني و بهره‌برداري شد.

مديركل حفاظت محيط زيست خراسان رضوي به خبرنگار ايرنا گفت:طرحي كه كلنگ زني شد،فاز دوم طرح تكثير و زاد آوري گونه جانوري جبير است كه فاز اول آن پارسال آغاز شده بود و نتايج خوبي به همراه داشت.

مهندس حسين آقاميري افزود:محدوده اجراي اين طرح در منطقه سلامي و بين ‪۲۰‬ تا ‪ ۳۰‬هكتار است كه جهت آزادسازي جبيرها آماده‌سازي خواهد شد.

او با بيان اينكه براي اجراي فاز اول اين طرح معادل ‪ ۲۲‬ميليون ريال و در فاز دوم نيز معادل همين مبلغ اعتبار از محل اعتبارات ملي در نظر گرفته شده است،گفت: تكثير جبير از جمله طرح‌هايي است كه در ساير شهرستانها از جمله سبزوار با هدف افزايش شمار آن و حمايت از آن با موفقيت انجام گرفته است.

آقاميري افزود:طرح ديگر بهره‌برداري از هفت هزار نهال غرس شده واقع در سد سلامي با هدف توسعه پوشش گياه در جهت حفظ استقامت خاك بود.

او گفت:اين طرح با صرف يكصد ميليون ريال هزينه از سوي بخش خصوصي به بهره برداري رسيده است.ك/‪۳‬
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن