تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816752219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي پروين: مشكل من و هدايتي حل و فصل شد در يك جلسه مطبوعاتي همه حرفهايم را مي زنم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: علي پروين: مشكل من و هدايتي حل و فصل شد در يك جلسه مطبوعاتي همه حرفهايم را مي زنم
علي پروين قائم مقام سابق باشگاه استيل آذين در مورد خريد بخشي از سهام باشگاه پيام مشهد گفت: من فقط يك بار با صلاحي به صورت تلفني صحبت كردم و هيچ حرفي در مورد خريد سهام اين باشگاه انجام نشد.
پروين كه اين روزها مي كشد كمتر مصاحبه كند و در ميادين ورزشي ظاهر نشود در گفتگو با باشگاه خبرگاران در خصوص خريد سهام باشگاه پيام مشهد بعضي از بازيكنان اين تيم و رقابت هاي ليگ برتر به گفتگو پرداخت كه در زير مي خوانيد:

بحث خريد قسمتي از سهام باشگاه پيام مشهد باعث به وجود آمدن حرف و حديث هايي شد كه البته بهتر است همه چيز را از زبان شما بشنويم.

من هيچ وقت قصد نداشتم كه سهام باشگاه پيام مشهد را بخريم، من فقط يك بار به صورت تلفني به آقاي صلاحي مديرعامل اين باشگاه صحبت كردم. ايشان به من پيشنهاد حضور در مشهد را داد و من هم ضمن تشكر اين پيشنهاد را نپذيرفتم.

چرا پيشنهاد پيام را قبول نكرديد؟

من احترام خيلي زيادي براي باشگاه پيام، مردم مشهد و بازيكنان اين باشگاه قائل هستم. زندگي كردن در شهر امام رضا(ع) را هم خيلي دوست دارم ولي در حال حاضر شرايط را ندارم چون از فوتبال زده شده ام اگر قرار باشد به مشهد بروم فقط براي زيارت مي روم. بعد از اتفاقات استيل آذين ديگر حال و حوصله فوتبال ندارم و دوست دارم كنار خانواده ام استراحت كنم.

البته در مورد باشگاه پيام و بازيكنانش يك سوءتفاهم به وجود آمد كه بايد از اين طريق آن را تكذيب كنم. من احترام خيلي زيادي براي ؟ قائل هستم و هرچه باشد آنها را از پوست و استخوان خودم مي دانم. اين را بايد بگويك كه من هرگز در مورد بازيكنان پيام صحبتي نكردم و اگر نقل قولي از طرف من چاپ شده آن را تكذيب مي كنم. بازيكنان پيام شايستگي شان را با صعود به ليگ برتر نشان داده اند و من هم آنها را مثل بچه هاي فوتبال ام دوست دارم.

تكليفتان با استيل آذين و هدايتي چه شد؟

ما يك جلسه اي برگزار كرديم و در اين جلسه در مورد خيلي چيزا صحبت كرديم. هيچ مشكل بين ما وجود ندارد و همه چيز حل و فصل شد. قرار شده تا در مورد اين چيزها فعلا مصاحبه نكنيم.

يعني نمي خواهيد بگوييد كه سرانجام شما و استيل آذين چه شد؟

در يك جلسه مطبوعاتي در مورد خيلي چيزها حرف مي زنم. اين طوري خيلي بهتر است چون ديگر كسي نمي تواند به صحبت هاي من چيزي اضافه كند.

چه شد كه براي بازي راه آهن - سايپا به استاديوم رفتيد؟

مدت ها بود كه به استاديوم نرفته بودم، از طرف ديگر هم قرار بود كه محمد براي سايپا بازي كند به هر حال محمد جوان است و بايد يك جوري به او روحيه مي دادم. بازي خيلي خوبي بود و محمد هم خوب بازي كرد. خيلي ها پشت سر اين بچه حرف مي زنند و خوشحالم كه محمد با اين سن و سال كم توانسته به تيم ملي دعوت شود و براي تيم خوبي مثل سايپا بازي كند.

در مورد بازي پرسپوليس - ذوب آهن چه نظري داريد؟

من براي پرسپوليس آرزوي موفقيت مي كنم و اين تيم را خانه خودم مي دانم ولي اگر تيمي براي قهرماني به ميدان مي رود نبايد اين امتيازها را در تهران از دست بدهد.في//
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن