تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816869308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با تلاش مامورن پليس آگاهي 6 عضو باند سامورايي‌ها به زانو درآمدند


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: با تلاش مامورن پليس آگاهي 6 عضو باند سامورايي‌ها به زانو درآمدند
با جمع‌بندي اطلاعات ارايه شده از سوي سه متهم دستگير شده، دستور قضايي در اين ارتباط صادر شد و در مرحله بعدي سه عضو ديگر اين باند از جمله فرهاد سامورايي نيز دستگير شدند.
آفتاب: 6عضو باند موسوم به سامورايي‌ها كه از چندي پيش تحت تعقيب قرار داشتند در اقدام ضربتي پليس به زانو درآمدند.

به گزارش خبرنگار سرويس اجتماعي آفتاب، پرونده اين متهمان زماني در دستور كار پليس آگاهي قرارگرفت كه تعدادي از مالباختگان از سوي اين متهمان مجروح شده بودند.

بازپرس قندي‌زاده در شعبه 8 بازرسي دادسراي جنايي در اين باره به خبرنگار اجتماعي آفتاب گفت: «به دنبال شكايت‌هاي مردي در ارتباط با زورگيري با تهديد چاقو و قمه‌ در نقاط مختلف تهران با دستور قضايي در اين خصوص موضوع به پليس آگاهي تهران ارجاع شد».

بازپرس جنايي اضافه كرد:‌ «تحقيقات اوليه پليس حاكي از آن بود كه زورگيري‌ها در مناطق حاشيه‌يي تهران روي داده است. به طوري كه زورگير‌ها پس از سواركردن مسافر درميانه راه اقدام به سرقت اموال مردم كرده و سپس با مجروح كردن مسافران آنها را از خودرو بيرون انداخته و متواري مي‌شدند».

چهره‌نگاري
قندي‌زاده تصريح كرد:‌ «با شكايت‌هاي متعدد مردمي و چهره‌نگاري از سارقان و در اختيار قرارگرفتن مشخصات 2 دستگاه خودرو متعلق به سارقان زورگير، يك تيم از مامورن پليس آگاهي با كنترل محل‌ها‌يي كه بيشترين سرقت‌ها صورت گرفته بود، با مشاهده يكي از خودروهايي كه با سه سرنشين به صورت مشكوك تردد مي‌كرد، اين خودرو را به صورت غيرمحسوس تحت كنترل قرار داد».

درگيري با سارقان
بازپرس دادسراي جنايي افزود: «دقايقي پس از تحت كنترل قرارگرفتن اين خودرو، هنگامي كه سرنشينان خودرو مبادرت به سواركردن يك مسافر كردند، پس از طي مسافتي با حمله به مرد مسافر و ضرب و جرح وي، او را از خودرو بيرون انداختند كه بلافاصله با سد شدن راه فرار سارقان در يك اقدام ضربتي هر سه سرنشين خودرو دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند».

با تحقيق از سه متهم دستگير شده آنها اعتراف كردند از زندانيان سابقه‌دار هستند كه به صورت 6 نفره پس از آزادي از زندان با استفاده از خودروهايي كه در اختيار داشتند در پوشش حمل مسافر اقدام به سرقت از مردم مي‌كرده‌اند.

به دنبال اين اعترافات معلوم شد سركرده اين باند فرهاد معروف به سامورايي نام دارد كه به دليل سوابق متعدد كيفري از جمله شرارت تمامي اعضاي باند اموال سرقتي را دراختيار وي قرار مي‌دادند.

باند متلاشي شد
بازپرس جنايي اظهار كرد: «با جمع‌بندي اطلاعات ارايه شده از سوي سه متهم دستگير شده، دستور قضايي در اين ارتباط صادر شد و در مرحله بعدي سه عضو ديگر اين باند از جمله فرهاد سامورايي نيز دستگير شدند».

با آغاز مرحله دوم تحقيقات و اعتراف اين متهمان به ده‌ها فقره سرقت و زورگيري، محل سرقت‌ها شناسايي شدو تعدادي از مالباختگان نيز پس از حضور در دادسراي جنايي متهمان را مورد شناسايي قرار دادند.

قندي‌زاده در ادامه گفت: «‌با شناسايي تعدادي از مالباختگان در مرحله بعدي در بازرسي از 2 مخفيگاه اعضاي اين باند مقاديري اموال و اسناد و مدارك متعلق به مالباختگان كشف و ضبط شد كه تحقيق از متهمان همچنان ادامه دارد».

توجه به هشدارها
بازپرس جنايي با هشدار به مردم از آنها درخواست كرد تا به توصيه و هشدارهاي پليسي، قضايي توجه كنند و از سوار شدن به خودروهاي شخصي و فاقد مجوز قانوني براي حمل مسافر جداً‌ خودداري كنند. وي اضافه كرد: «تحقيقات بعدي حاكي از آن است كه اين متهمان پول‌هاي مسروقه را صرف خريد موادمخدر صنعتي (شيشه) كرده بودند و تعدادي از مالباختگان نيز پس از مقاومت به شدت مجروح و مدتي را در بيمارستان بستري بوده‌اند كه اگر به هشدارها توجه مي‌كردند قطعاً‌ دچار لطمات اينچنيني نمي‌شدند. پس توصيه‌ها و هشدارها را جدي بگيريد».
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن