تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817071546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مطلبی در مورد روابط ناموفق زن و شوهر


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: - رابطه اي که در آن شما و همسرتان از تفاهم جزيي برخورداريد. آيا تا به حال شيفته کسي شده ايد که به جز در يک زمينه که از ارتباط واقعاً خوبي با او برخوردار بوديد، هيچ چيز مشترک ديگري بين شما وجود نداشته باشد. اين نوع رابطه فريبنده است مخصوصاً هنگامي که همان يک زمينه اي که در آن از تفاهم برخورداريد، براي شما اهميت زيادي داشته باشد. و به راحتي آن را با پيوندي عاشقانه اشتباه بگيريد. به شما دو نفر مسئوليت داده مي شود که در محل کار روي پروژه واحدي با هم کار کنيد. اين پروژه ايجاب مي کند که ساعت هاي طولاني، کار تيمي انجام دهيد و در اواسط پروژه احساس مي کنيد که به يکديگر علاقمند شده ايد. پروژه پايان مي پذيرد. و شما با اين حقيقت روبرو مي شويد که خارج از زمينه کاري مشترکتان عقايد مشترکي نداشته ايد.

خطري که در اين رابطه با «تفاهم جزيي» وجود دارد، شيفتگي و مجذوبيت بيش از حد شما به آن زمينه مشترک واحد است، به طوري که از توجه به باقي قسمت هاي رابطه تان باز بمانيد. از خود سؤال کنيم:
- زمينه تفاهم جزيي مان به کنار، واقعاً راجع به خود اين شخص چقدر مي دانيم؟
- نيازها و خواسته هايم از او کدامند (بعنوان همسر) و آيا اين شخص برآورده کننده آن نياز ها است؟

فراموش نکنيد هيچ چيز بالاتر و مهيج تر از عشقي ثابت، همبستگي و بادوام نيست.

2- رابطه اي که در آن همسرتان را از روي سرکشي و عصيان انتخاب مي کنيد.
- پدر و مادر شما هميشه روي نظم و ترتيب در خانه تأکيد داشته و بسيار مقرراتي هستند در حالي که تمام موردهاي ازدواج شما تنبل و شلخته اند.
- شما از لحاظ مذهبي در خانواده اي بسيار سخت بار آمده ايد در حالي که تمامي کساني که شما انتخاب مي کنيد، بي بند و بار هستند.

برخي افراد همسر خود را نه بر اساس تناسب بلکه بر اساس عدم تناسب با خانواده انتخاب مي کنند. هميشه يک نوع خاص از افراد «نامقبول» را آنهم به کرات انتخاب مي کنند و در روابطي باقي مي مانند که چندان هم ارضاء کننده نيستند، تا که بدين وسيله با آنچه که پدر و مادر مي گفتند، عناد ورزيده باشند.

اگر متوجه شده ايد که الگوي انتخابي تان کساني هستند که نه تنها شما را ارضاء نمي کند بلکه موجبات عصبانيت خانواده تان را نيز فراهم مي کنند، اين احتمال وجود دارد که از روابط خود به منظور شورش و دهن کجي به خانواده تان استفاده مي کنيد. اگر ارضاي نيازهاي خودت به هر طريق به معني تحقيق بخشيدن به آرزوهاي پدر و مادرت نباشد، تلاش خواهي کرد تا «خودمختاري» و «استقلال شخصي» خود را هر چند به روشي ناسالم به همگان اعلام کني.

راه حل: شما مي بايست بتوانيد بين نيازتان به استقلال و تماميت فردي و عدم تمايلتان به ازدواجي که تصادفاً منطبق برخواست پدر و مادرتان باشد، تمايز قايل شده و سپس اين دو را با يکديگر آشتي دهيد.

3- رابطه اي که در آن همسرتان را به عنوان عکس العملي در قبال همسر قبلي خود انتخاب کرده ايد.
رابطه اي را با کسي به هم مي زنيم و سپس به دنبال شخصي مي گرديم که نه تنها متفاوت باشد بلکه در تضاد کامل با او بوده و دقيقاً «نقطه مقابل» او باشد. اين گرايش به تغيير ناگهاني از يک موضع به موضعي افراطي و کاملاً متضاد زاييده نوعي روش ابتدايي برقراري ارتباط با ضمير ناخودآگاه است. مسئله اي نيست اگر به دنبال ويژگي هايي باشيم که همسر قبلي مان فاقد آن بوده. اين کاملاً طبيعي است که اولويت ذهني ما به هنگام انتخاب همسر چيزهايي باشد که از ناحيه آنها در همسر قبلي رضايت نداشته ايم. اشتباه در آن است که چشم خود را به روي ساير ويژگي هاي مهم که بايد در ليست آرزوها باشد ببنديم و فقط به دنبال ويژگي هايي باشيم که رابطه قبلي فاقد آن بوده است.

راه حل: اگر از انتخابي فوق العاده مأيوس کننده بيرون آمده ايد، به هنگام انتخاب کسي که نقطه مقابل همسر قبلي تان است، دو چندان محتاط و مراقب باشيد. تمامي ويژگي هايي که در زوج خود به دنبالش هستيد، در نظر داشته باشيد و به دنبال رابطه اي باشيد که متعادل باشد.

4- رابطه اي که در آن همسر شما دردسترستان نيست.
اولين انتظاري که از همسرتان مي رود اين است که: او دردسترستان باشد. دردسترس بودن يعني آنکه هدفي براي ازدواج با غير شما نداشته باشد، با هيچ کس ديگري نباشد، متأهل نباشد، نامزد نداشته باشد، تنها و تماماً مال شما باشد.

معمولاً افرادي با اعتماد به نفس پايين، با احساس ترک شدگي در کودکي و افرادي که از صميميت مي ترسند، از اين روابط استقبال مي کنند. هنگامي که با کسي درگير مي شويد که با شخص ديگري رابطه دارد، در واقع «پس مانده هاي» آن شخص را قبول کرده ايد. استحقاق شما به مراتب بيش از اين است! روابطي سالم و آکنده از عشق است که در آن همسر خود را نه از آن رو که دلتان براي او مي سوزد يا مي خواهيد که او از شما مواظبت کند يا عاشق پتانسيل هاي او شده ايد بلکه از آن رو دوست داريد که نيازهاي روحي شما را ارضاء مي کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 333]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن