تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816159379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كالاهاي ماه مبارك رمضان در ‪ ۵۰‬بازار ميوه و تره بار تهران عرضه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كالاهاي ماه مبارك رمضان در ‪ ۵۰‬بازار ميوه و تره بار تهران عرضه مي‌شود
اجتماعي. رمضان. ميادين ميوه
مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري تهران در خصوص آخرين وضعيت عرضه مايحتاج عمومي مردم در ماه رمضان از عرضه انبوه كالاها در ‪۵۰‬ ميدان ميوه و تره بار تهران از هفته جاري خبر داد.

حسين صفايي روز يكشنبه در نشست خبري با خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار ايرنا با اشاره به توافق شهرداري تهران و وزارت جهاد كشاورزي براي در اختيار گذاشتن برخي غرف ميادين ميوه براي عرضه كالاهاي ماه رمضان تصريح كرد: طبق توافقات صورت گرفته با اين وزارتخانه از هفته جاري و به مناسبت ماه مبارك رمضان ‪ ۷۵۰‬تن گوشت قرمز، ‪ ۳۶۰۰‬تن گوشت مرغ، ‪ ۲۵۰‬تن خرما، ‪۶۰۰‬ تن قند و شكر و ‪ ۲۰۰‬تن زولبيا و باميه به تدريج در ميادين ميوه و تره بار عرضه مي‌شود.

وي در خصوص نرخ اين محصولات تاكيد كرد: اين محصولات كمتر از قيمت بازار عرضه خواهد شد تا مشكلات شهروندان را در زمينه تامين كالاهاي مورد نياز در ماه مبارك رمضان كاهش دهد.

وي با بيان اينكه شهرداري تهران امكان عرضه كالاها در ‪ ۱۱۰‬نقطه از شهر تهران را دارد تاكيد كرد: نظر وزارت بازرگاني براي عرضه انبوه كالاها در سه نقطه از شهر تهران بود كه با توجه به محدوديت امكانات در نقاط پيش بيني شده امكان عرضه كالاها در اين نقاط وجود نداشت.

صفايي با اشاره به تغيير ساعت كار ميادين در ماه رمضان گفت: ميادين به گونه‌اي در ماه رمضان فعاليت خواهند كرد كه شهروندان در مراجعه به اين اماكن مشكل خاصي نداشته باشند.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري تهران با اشاره به مراجعه روزانه حداقل ‪ ۳۰۰‬هزار نفر به ميادين ميوه و تره بار شهر تهران ادامه داد: اين ميزان در برخي ايام سال به بيش از ‪ ۵۰۰‬هزار نفر در روز مي‌رسد.

وي به برنامه‌هاي شهرداري براي توسعه بازارهاي ميوه و تره بار در پايتخت اشاره و تاكيد كرد: در هفته جاري هفت بازار ميوه و تره بار در مناطق يك، هشت، ‪ ۱۷ ، ۱۵ ،۱۴‬و ‪ ۲۱‬تهران به بهره برداري خواهد رسيد كه شمار بازارهاي ميوه و تره بار تهران را به ‪ ۱۱۰‬بازار مي‌رساند.

به گفته وي بازارهاي ميوه و تره بار تهران تا پايان سال به تعداد نواحي شهر تهران يعني ‪ ۱۲۲‬بازار خواهد رسيد تا شهروندان با كمترين طي مسافت امكان دسترسي به ميادين را داشته باشند.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري تهران همچنين به جمع آوري ‪ ۴۷‬كانكس عرضه ميوه طي يكسال گذشته از سطح شهر تهران اشاره و خاطرنشان كرد: اين كانكس‌ها در نقاطي از شهر واقع شده بودند كه مشكلاتي را براي شهروندان ايجاد مي‌كرد.

وي در خصوص كمبود برخي محصولات كشاورزي در ميادين ميوه و تره بار و نيز كاهش عرضه مرغ گرم در ميادين گفت: خشكسالي و افزايش قيمت محصولات از جمله دلايل كاهش عرضه برخي محصولات در روزهاي اخير در ميادين است كه اميدواريم با تمهيدات وزارت بازگاني بر طرف شود.
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن