تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815672046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

4 ( عيار )


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: 4 ( عيار )
رئيس كل گمرك ايران در دوغارون: تايباد به شهري مهاجرپذير تبديل مي شود

تايباد - خبرنگار قدس: استاندار خراسان رضوي گفت: منطقه ويژه اقتصادي دوغارون تايباد به دليل قابليتهايي كه در منطقه وجود دارد، تا دو سال ديگر راه اندازي مي شود.
محمدي زاده كه در مراسم افتتاح ساختمان اداري گمرك دوغارون سخن مي گفت، افزود: در كنار فعاليتهاي شهرك صنعتي، دو بانده كردن جاده اصلي تايباد به گمرك دوغارون، انتقال آب، گازرساني و توسعه زيرساختها از جمله كارهاي مهم در اين منطقه است.
وي گفت: بيشترين كشفيات مواد مخدر در اين منطقه صورت مي گيرد و اين كانون مهمي است كه اگر فعاليتهاي گمرك دوغارون هدفدار پيش برود، مي توان از اين جايگاه خوب استفاده كرد.
وي از راه اندازي شركت عمران و توسعه در تايباد خبرداد و گفت: اولين سهامداران اين شركت مردم شهرستان تايباد هستند.
وي همچنين از افتتاح منطقه ويژه اقتصادي گمرك دوغارون تايباد در دهه مباركه فجر خبر داد و گفت: براي تأمين نيازهاي كشور افغانستان كه مردم آن سالهاي سال زير ظلم و جور بيگانگان بوده اند، آماده هستيم.
وي گفت: با وجود اينكه بيشترين درگيريها با قاچاقچيان و اشرار در اين منطقه مرزي رخ مي دهد، امابا تلاشهاي انجام شده توسط نيروهاي هنگ مرزي، سپاه، بسيج و سربازان گمنام امام زمان(عج) شهرستان تايباد يكي از امن ترين مناطق كشور است.
وي اضافه كرد: براي سرمايه گذاري در منطقه ويژه اقتصادي گمرك دوغارون از تايباديها، سرمايه گذاران استاني و خارجي به ويژه سرمايه گذاران افغاني استقبال مي شود.
وي با بيان اينكه بايد ارتباط قانونمندي را با كشور افغانستان داشته باشيم، افزود: امسال بايد سال نتيجه دادن تلاشهاي دو ساله براي ايجاد بسترهاي توسعه اقتصادي در منطقه باشد و مسير ترانزيتي خليج فارس به دوغارون و آسياي ميانه و هند قوت گيرد.
محمدي زاده اقدامهاي سخت افزاري صورت گرفته در راستاي توسعه اقتصادي در تايباد و دوغارون را مثبت ارزيابي كرد و افزود: در زمينه نرم افزار، ساختارها اصلاح شده و نيروهاي مردمي در حال آموزش هستند، اما بايد هرچه زودتر اين اقدامها تكميل شود.
وي از ايجاد مراكز شبكه هاي بانكي، دانشگاهها، واحدهاي صنعتي، بيمه و شركتهاي حمل ونقل و تجاري خصوصي در آينده در منطقه دوغارون و تايباد خبر داد و افزود: ترجيحاً بايد از نيروهاي عمومي كارشناس براي توسعه اقتصادي و نهادينه كردن رونق تجارت در منطقه استفاده شود.
رئيس كل گمرك ايران هم در اين مراسم گفت: اختيارات لازم براي تسريع مبادلات تجاري در گمركها به ويژه گمرك دوغارون به ادارات كل استانها تفويض مي شود.
اردشير محمدي افزود: همه دستگاهها بايد براي خدمت رساني مطلوب و تسريع امور با گمرك هماهنگ شوند و خواسته هاي گمرك را اجابت كنند.
وي ايجاد سيستم تك پنجره اي و ارائه تمامي خدمات مورد نياز تجارت به صورت همزمان در گمرك دوغارون را اقدامي ارزشمند در راستاي تسريع مبادلات تجاري خواند و افزود: اگر اين خدمات علاوه بر وضعيت فعلي به صورت الكترونيكي نيز ارائه شود، سرعت انجام مبادلات تجاري چند برابر مي شود.
محمدي ابراز اميدواري كرد، توسعه گمرك دوغارون و مكانيزه كردن ارائه خدمات در آن، موجب ايجاد اشتغال و توسعه در منطقه شود.
وي افزود: در صورت تحقق اين امر تايباد و دوغارون به منطقه اي مهاجرپذير تبديل مي شود.
مدير كل گمرك دوغارون هم گفت: 80 درصد تجارت افغانستان از طريق اين گمرك صورت مي گيرد.
غلامرضا اسداللهي نماينده مردم تربت جام و تايباد در مجلس شوراي اسلامي نيز با بيان اينكه شهرستانهاي تربت جام و تايباد يكي از محرومترين مناطق كشور و استان است، خواستار احياي بازارچه مرزي، معافيت گمركي، بحث گذرمرزي و اختصاص بخشي از اعتبارات ستاد مبارزه با مواد مخدر براي توسعه شهرستان تايباد و گمرك دوغارون شد.
علي اكبر رمضاني فرماندار تايباد هم گفت: با تلاشهاي خستگي ناپذير در دولت نهم، خدمات انجام شده در شهرستان مرزي تايباد در طول 30 سال گذشته بي سابقه بوده، به طوري كه 90 درصد كارهايي كه بعد از انقلاب اسلامي در گمرك دوغارون انجام شده، در دولت نهم انجام شده است.
بنابراين گزارش، استاندار خراسان رضوي پس از بازديد از سالن ترانزيت و سايت X-ray گمرك دوغارون، سالن اداري و سالن انتظامي اين گمرك را افتتاح كرد.
محمدجواد محمدي زاده در حاشيه اين بازديدها، ايجاد سايت X-ray گمرك دوغارون با ظرفيت اسكن روزانه 300 دستگاه كاميون را بستري مناسب براي تسهيل روابط تجاري از طريق اين گمرك خواند.
وي از تجمع خدمات مورد نياز تجار در زير يك سقف و ارائه آنها به صورت متمركز در سالن ترانزيت گمرك دوغارون ابراز خرسندي كرد و افزود: اين كار مي تواند رغبت تجار و فعالان اقتصادي را براي گسترش مبادلات تجاري ميان ايران و افغانستان برانگيزد.
گمرك دوغارون سال گذشته 70 هزار تن ترانزيت داشته و در 15 كيلومتري شهر تايباد قرار گرفته است.
ساختمان اداري گمرك دوغارون با اعتبار 500 ميليون تومان و يك هزار و 117 مترمربع زيربنا از محل اعتبارات استاني از هفت ماه قبل شروع و امروز به بهره برداري رسيد.
همچنين ساختمان انتظامي گارد دوغارون در دو طبقه و به مساحت 250 مترمربع مي باشد.
در مراسم افتتاح اين دو پروژه مسؤولان محلي، نماينده مردم تايباد، ائمه جمعه تشيع و تسنن و جمعي از مسؤولان استاني و كشوري، استاندار خراسان رضوي و رئيس كل گمرك ايران را همراهي مي كردند.

به مناسبت هفته دولت آغاز شد ؛ بهره برداري از دهها پروژه عمراني در خراسان رضوي

خراسان امروز: به گزارش خبرنگاران ما همزمان با هفته دولت دهها پروژه عمراني در شهرستانهاي مختلف استان خراسان رضوي افتتاح و بهره برداري از آن آغاز شد.

خليل آباد؛ افتتاح 49 پروژه
فرماندار خليل آباد از بهره برداري 49 پروژه عمراني، كشاورزي، صنعتي، دامپروري، بهداشتي درماني، مخابراتي و آموزشي همزمان با هفته دولت در اين شهرستان خبر داد.
وي ميزان اعتبار اختصاص يافته به اين شهرستان در سال جاري را بيش از 72 ميليارد ريال ذكر كرد و افزود: اين ميزان به نسبت سال گذشته از 1/5 برابر رشد برخوردار بوده است.
هنرور با بيان اينكه در سال گذشته 114 پروژه به بهره برداري رسيده است، گفت: تمامي 10 پروژه سفر اول رئيس جمهور به شهرستان به بهره برداري رسيده است.
وي با اشاره به اينكه در سال جاري 113 پروژه به تصويب رسيده است، تعداد پروژه هاي دور دوم سفر رئيس جمهور به استان را كه براي اين شهرستان مصوب شده، هفت مورد اعلام كرد و اظهار داشت: اين پروژه ها تا كنون از 20 درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار شده كه تا پايان سال جاري اين ميزان به بيش از 45 درصد خواهد رسيد.

خواف؛ 35پروژه
سرپرست فرمانداري خواف هم به خبرنگار ما گفت: طي دو سفر رئيس جمهور به خراسان رضوي براي شهرستان خواف 38 پروژه عمراني با اعتباري بالغ بر 40 ميليارد ريال در نظر گرفته شد كه از 21 پروژه دور اول سفر هيأت دولت تا كنون 20 پروژه به بهره برداري رسيده است.
جدكاره به برنامه هاي هفته دولت در خواف اشاره كرد و گفت: در هفته دولت 35 پروژه افتتاح و يا عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد كه اعتبار اين پروژه ها 27 ميليارد ريال مي باشد.

قوچان؛ آغاز اجراي 3 پروژه در باجگيران
بخشدار باجگيران قوچان گفت:همزمان با گراميداشت هفته دولت كلنگ احداث سه طرح در اين بخش به زمين زده مي شود
عرب افزود: در اين هفته كلنگ احداث شعبه آتش نشاني روستاي امامقلي باجگيران با اعتبار اوليه 20ميليون تومان به زمين زده خواهد شد و احداث دو دهياري در روستاهاي قاچكانلو و جوزان نيز هر كدام با اعتبار اوليه 10 ميليون تومان آغاز خواهد شد.

افتتاح 199 پروژه كشاورزي در خراسان رضوي
دبيرستاد هفته دولت سازمان جهادكشاورزي خراسان رضوي از افتتاح 199 پروژه بخش كشاورزي طي هفته دولت در اين استان خبر داد.
زينلي گفت: اين پروژه ها شامل 124 پروژه آب و خاك، 63 پروژه دام و طيور، هفت پروژه باغباني و پنج پروژه صنايع روستايي و ترويج شيلات است.
وي افزود: براي اجراي اين پروژه ها بالغ بر 96 ميليارد ريال هزينه شده است و علاوه بر 6126 خانوار بهره مند از اين پروژه ها، براي 790 نفر اشتغال ايجاد شده است.

اعتراض زارعان گناباد به نصب كنتورهاي حجمي در چاههاي كشاورزي

گناباد - خبرنگار قدس: كشاورزان گناباد از نصب كنتورهاي حجمي در چاههاي كشاورزي گلايه مند هستند.
سلطاني يكي از چاه موتورداران منطقه گيسور گناباد در اين باره گفت: جدول زمان بندي آب به هيچ وجه عادلانه نيست و اين طرح هيچ منشأ قانوني ندارد.
وي افزود: جدول زمان بندي استفاده از آب با شرايط اقليمي منطقه گناباد سازگار نيست و در صورت اجراي اين طرح، كشاورزان با مشكلات فراواني مواجه خواهند شد.سلطاني افزود: با اجراي اين طرح 50 درصد آب مصرفي از چاهها كاهش مي يابد و سطح زير كشت به نصف تقليل مي يابد و اين در حالي است كه با اجراي اين طرح براي تجهيز و نوسازي اراضي بايد تسهيلات ويژه اي در اختيار كشاورزان قرار دهند.
وي گفت: كشاورزان بر اساس پروانه بهره برداري اقدام به كاشت درختان پسته نموده اند، ولي با اجراي اين طرح نيمي از باغهاي پسته بر اثر بي آبي از بين خواهد رفت و در نهايت باعث ضرر و زيان كشاورزان خواهد شد.
وي با اذعان به اينكه بايد جلوي هدر رفتن آب را گرفت و جدول تنظيمي بايد اصلاح شود، افزود: حداقل بايد با خبرگان بخش در اين باره رايزني مي شد نه اينكه در تهران اين جدول را بدون هماهنگي با كشاورزان تنظيم كنند.
يكي ديگر از كشاورزان گفت: اكثر چاههاي منطقه خرده مالكي است و با اجراي طرح زمان بندي به هيچ وجه نمي توان آب را تقسيم كرد.حسين سروري افزود: با اجراي اين طرح بايد الگوي كشت را تغيير دهيم، در صورتي كه اين منطقه با هر گونه محصولي سازگار نيست.وي عمده توليدات اين منطقه را گندم، جو، علوفه، پنبه و پسته دانست و گفت: با اجراي اين طرح سطح وسيعي از اراضي كاهش و در نتيجه بيكاري و كاهش درآمد كشاورزان را به دنبال خواهد داشت.
رئيس انجمن كشاورزان خبره شهرستان هم با اظهار گلايه از اجراي اين طرح گفت: تمام كشاورزان بر اساس پروانه بهره برداري از چاه اقدام به كاشت درخت نموده اند كه در صورت اجراي اين طرح نيمي از درختان بدون آب خواهد ماند و اين امر خسارتهاي فراواني به كشاورزان وارد مي كند.وي اجراي اين طرح را براي آيندگان سودمند ذكر كرد اما در شرايط فعلي مناسب ندانست و افزود: بايد در زمان صدور پروانه بهره برداري ميزان استفاده آب مشخص مي شد نه اينكه پس از كاشت مدت استفاده از آب را به نصف كاهش داده اند.رئيس اداره برق گناباد هم گفت: اين طرح بر اساس مصوبه هيأت دولت در جهت بهره وري بيشتر از منابع آبي مي باشد و كشاورزان بايد بر اساس جدول تنظيمي ميزان استفاده از آب را رعايت كنند.مهندس هادي انبيائي افزود: كشاورزان بايد ضمن تمديد پروانه بهره برداري بر اساس جدول الگوي كشت ساعات كاركرد چاه را رعايت كنند.مدير جهاد كشاورزي گناباد هم ضمن تأييد مشكلات مطرح شده كشاورزان بخاطر اجراي اين طرح گفت: تاكنون هيچ الگوي كشت براي استان و شهرستان تدوين نشده و اين مهم در دستور كار سازمان جهاد كشاورزي مي باشد.

توسط مبتكر جوان مشهدي صورت گرفت؛ ساخت دستگاه خوشبو كننده هواي دوستدار محيط زيست

خراسان امروز- كاهاني مقدم: براي اولين بار در كشور دستگاه خوشبوكننده هوا بدون استفاده از الكل و گازها توسط يك مبتكر جوان مشهدي ساخته شد.
محمدرضايي، سازنده اين دستگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به اينكه اين دستگاه براي انتشار رايحه از فشار هوا استفاده مي كند و نيازي به تركيبات گازي و شيميايي ندارد، بر خلاف ساير دستگاههاي موجود در بازار آلايندگي زيست محيطي ايجاد نمي كند.
وي با اشاره به مزيتهاي ديگر اين دستگاه گفت: مصرف انرژي برق اين دستگاه بي نظير و در حد يك وات مي باشد. همچنين مصرف اسانس و رايحه آن هر 25 سي سي طول دوره يك ساله را كفايت مي كند.
به گفته اين جوان 26 ساله دارا بودن امتياز گواهي آناليز بهداشتي از دانشگاه علوم پزشكي تهران و پخش رايحه بدون كوچكترين تغيير شيميايي و حفظ كامل موازين بهداشتي از ديگر مزيتهاي اين دستگاه است.
وي تحت الشعاع قرار دادن 120 مترمكعب از حيث پخش رايحه، قابليت حمل آسان (وزن سبك و حجم مناسب) و تجهيز دستگاه به حسگرهاي لمسي و سيستم كنترل از راه دور را از جمله ويژگيهاي ديگر اين دستگاه عنوان كرد.
به گفته رضايي براي ساخت دستگاه خوشبوكننده هوا حدود 20 ميليون ريال هزينه و بيش از يك سال وقت گذاشته و اميدوار است بتواند آن را در رواقها و اماكن متبركه حرم مطهر رضوي نصب كند.
اين مبتكر مشهدي در خصوص ساير فعاليتهايش اظهار داشت كه به توليد دستگاههاي الكترونيكي اشتغال دارد و پيش از اين نيز چند دستگاه ديگر ساخته است.
وي افزود: ساخت يك دستگاه آمپلي فاير با فناوري «ماس نت» كه مداري غيرقابل سوختن دارد، از جمله ابتكارات اوست، ولي چون نمي خواسته به جز مراسم مذهبي و در مساجد، تكايا و اماكن مذهبي جاي ديگري مورد استفاده قرار گيرد، از توليد انبوه آن صرف نظر كرده است.وي معتقد است انسان در هر كاري كه تلاش، پشتكار، توكل به خدا و انديشه مثبت داشته باشد، موفق خواهد بود.

بازديد سرزده استاندار از شركت آب و فاضلاب خراسان شمالي

بجنورد- خبرنگار قدس: استاندار خراسان شمالي به همراه معاونان و همكارانش به طور سرزده از روند فعاليتهاي شركت آب و فاضلاب استان بازديد كرد.
مهندس جهانبخش در اين بازديد گفت: گزينش و به كارگيري كاركنان در ادارات و سازمانها بايد متناسب با رشته تحصيلي افراد، و با برگزاري آزمون ورودي باشد.
وي از عملكرد شركت آب و فاضلاب شهري استان ابراز رضايت كرد و گفت: عملكرد اين شركت در خصوص رفع سريع مشكلات ارباب رجوع و حضور كمتر مردم نماد عملكرد موفقيت آميز اين شركت در طرح تكريم ارباب رجوع مي باشد.
وي از مهمترين عوامل مؤثر در موفقيت سازمانها براي نيل به اهداف موردنظر را برخورداري از نيروي انساني توانمند و كارآمد عنوان كرد و گفت: ارزشمندترين منابع هر سازمان برخورداري از نيروي انساني توانمند آن سازمان است.
مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان نيز در اين بازديد به تشريح روند فعاليتهاي كاركنان شركت پرداخت و گفت: كاركنان اين شركت با حداقل امكانات براي تسريع در روند كارها و رفاه حال مردم استان به صورت شبانه روزي در حال فعاليت مي باشند.
وي اضافه كرد: تأمين آب شرب سالم و بهداشتي مورد نياز مردم، يكي از مهمترين و اساسي ترين وظايف شركتهاي آب و فاضلاب است كه شركت آب و فاضلاب استان خراسان شمالي با استفاده از منابع گوناگون و با تلاش هاي شبانه روزي كاركنان در راستاي تحقق اين مهم تاكنون قدمهاي ارزنده اي برداشته است.

رئيس سازمان كار و امور اجتماعي خبر داد؛ كاهش 2/3 درصدي نرخ بيكاري در خراسان جنوبي

بيرجند- خبرنگار قدس: رئيس سازمان كار و امور اجتماعي خراسان جنوبي با بيان اينكه ميانگين كاهش نرخ بيكاري در كشور 1/1 درصد است، از كاهش 2/3 درصدي نرخ بيكاري در اين استان خبرداد.
عابدين محمدي در جمع خبرنگاران با بيان اينكه بر اساس نتايج طرح آمارگيري مركز آمار ايران، ميانگين نرخ بيكاري، بهار امسال در كشور 9/6 درصد است گفت: اين نرخ در 19 استان كشور تك رقمي بوده اما در خراسان جنوبي اين عدد 10/4 است.
وي افزود: اين در حالي است كه بهار سال گذشته نرخ بيكاري در استان 12/7 درصد بوده است كه اين رقم در سال جاري 2/3 درصد كاهش يافته است.
وي اجراي طرح بنگاه هاي اقتصادي زود بازده را مهمترين عامل كاهش نرخ بيكاري در كشور دانست.
وي گفت: از ابتداي اجراي طرح بنگاه هاي اقتصادي زود بازده، بيش از پنج هزار و 300 واحد كوچك و بزرگ در اين استان به بهره برداري رسيده است كه بيش از 16 هزار فرصت شغلي ايجاد كرده است.
رئيس سازمان كار و امور اجتماعي خراسان جنوبي با بيان اينكه 94 درصد تسهيلات براي اجراي طرحهاي زود بازده در محل خود هزينه شده است، گفت: ميزان انحراف در هزينه كرد اين تسهيلات كمتر از چهار درصد است.
وي افزود: براساس بررسي هاي صورت گرفته توسط بانك مركزي در خصوص اجراي طرح بنگاه هاي اقتصادي زود بازده، ميزان انحراف در دريافت اين تسهيلات در خراسان جنوبي كمتر از 5/2 درصد اعلام شده است.

لغو مجوزفعاليت دو شركت مسافرتي و جهانگردي در مشهد

خراسان امروز: معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي از لغو مجوز بهره برداري دو شركت خدمات مسافرتي و جهانگردي و تعليق فعاليت يك دفتر ديگر در مشهد خبرداد.
سيد مسعود منتجبي با اعلام اين خبر تصريح كرد: مجوز بهره برداري دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي «ستاره مشهد» و «شرق پرستو» بنا به رأي اتخاذ شده در كميته فني اين سازمان لغو و از ادامه فعاليت آنها جلوگيري شد.
وي احراز سوء مديريت و عدم توانايي در انجام تعهدات در زمينه تورگرداني و عدم پاسخگويي منطقي به مسافران را از علل اصلي لغو مجوز دفتر خدمات مسافرتي ستاره مشهد بهار عنوان كرد و افزود: پرونده دفتر خدمات مسافرتي و جهانگردي شرق پرستو نيز به دليل شكايات متعدد مسافران از اين دفتر در كميته فني مطرح و تصميم گيري در خصوص آن اتخاذ شد.
وي با اشاره به تعليق يك دفتر خدمات مسافرتي در مشهد، تصريح كرد: بنا به ماده 17 آئين نامه نظارت بر تأسيس دفاتر مبني بر ممنوعيت اشتغال دفاتر، به فعاليتهاي مغاير با موضوع مجوز صادره، دفتر خدمات مسافرتي و جهانگردي فراغت نيز بنا به شكايات واصله به اين سازمان و در خصوص اجراي تورهاي غيرمجاز زيارتي به مدت سه ماه تعليق شد.

احداث كارخانه فرآوري محصولات باغي در شركت كشت و صنعت انابد

خراسان امروز: كارخانه فرآوري محصولات باغي در شركت كشت و صنعت انابد وابسته به آستان قدس رضوي بزودي احداث مي شود.
مديرعامل شركت كشت و صنعت انابد گفت: اخذ گواهينامه ايزو در تمامي زمينه هاي فعاليت، از اهداف اصلي اين شركت است.
حميد بركي افزود: در آينده اي نزديك با مطالعات و ارزيابي هاي اقتصادي لازم، كارخانه فرآوري محصولات باغي، واحد گاوداري شيري، كارخانه بوجاري و بسته بندي غلات در شركت كشت و صنعت انابد احداث مي شود.
وي ادامه داد: ايجاد گلخانه هاي هيدروپونيك، توسعه باغهاي انار تا سطح 500 هكتار و اجراي طرح اصلاح باغات انار و پسته از ديگر برنامه هاي آينده اين شركت است.
وي اجراي طرح لوله گذاري و اتصال چاه هاي شركت به منظور ايجاد شبكه آبرساني به طول 130 كيلومتر را بزرگترين طرح خراسان رضوي در اين زمينه دانست و اظهار داشت: اين شركت در سالهاي اخير به عنوان توليد كننده برتر محصولات پنبه، گندم، يونجه و كلزا شهرستان بردسكن شناخته و اعلام شده است.
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن