تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815501291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرسه در مطبوعات


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: پرسه در مطبوعات
ترويج نماد ابتذال در روزنامه كارگزاران
روزنامه كارگزاران در شماره ديروز خود به گراميداشت «تورج نگهبان»، مبتذل سراي دوران ستمشاهي پرداخت و با انتشار مطلبي -كه تيتر آن هم از يكي از ترانه هاي پيش از انقلاب «داريوش اقبالي» خواننده ضدانقلاب لس آنجلسي انتخاب شده بود(!)- در خصوص «نگهبان» چنين نوشت: «آخرين تصويري كه خيلي ها از «تورج نگهبان» به ياد دارند، شبيه همين عكس خبرگزاري ايسنا است كه حافظه عجيب و غبطه برانگيزي داشت. به همين دليل احتمالاً خبر درگذشت او، براي عده زيادي باور نكردني بود. درست است كه او براي سال ها ساكن لس آنجلس بود اما، بسياري از ترانه هاي فاخري كه به گوش همه آشناست هم، از سروده هاي اين ترانه سراي مهم است.
گفتني است تورج نگهبان علاوه بر سرودن ترانه هاي مبتذل خوانندگان دوران ستمشاهي، سالهاي مديد در زمره كارگزاران ارشد فرهنگي رژيم پهلوي فعاليت مي نمود.
در گفت وگوي اصغرزاده با اعتماد ملي مطرح شد:
دلايل شكست دولت خاتمي
روزنامه اعتماد ملي در شماره ديروز خود با ابراهيم اصغرزاده گفت وگو كرد و به نقل از وي به دلايل شكست دولت خاتمي و نقد دوران موسوم به اصلاحات پرداخت. اصغرزاده در اين گفت وگو اظهار داشت: بعضي از اصلاح طلبان گويا جايگزين يلتسين و گورباچف شده بودند و دائماً تجربه تاريخي شوروي پس از پروستاريكا (اصلاحات اقتصادي) و گلاس نوست (اصلاحات سياسي) را يادآوري مي كردند.
در چنين شرايطي دولت اصلاحات با بحران «كارآمدي» و بحران «نتيجه عيني» مواجه شد. فقدان برداشت هماهنگ از اهداف در جبهه اصلاحات و عدم توجه به كاركردهاي آشكار و پنهان دولت و مجلس و رابطه آنها با ديگر نهادهاي حكومتي گفتمان اصلاح طلبي را دچار فرسايشي شديد كرد. هر كسي در پي كاري بود، از اصلاح قانون و اصلاح قانون اساسي تا آزادسازي فرهنگي و اقتصادي. از تغيير نظام توليد و توزيع قدرت تا برپايي نهادهاي مدني و يا تغييرات سخت و بنيادي. اين تنوع موضوعي و پراكندگي اهداف و نداشتن فرماندهي مشترك، دولت اصلاحات را به ستاد اجرايي و تداركاتي فروكاست و بندناف جنبش اصلاحات را از اصلي ترين منبع مشروعيت و صلاحيت اش كه توده هاي مردم و سازمان اجتماعي آن بود، بريد و مطالبات واقعي و ملموس مردم كه علت موجده اصلاحات بود در بلبشوي مفاهيم گيج كننده و بعضاً متضاد زير دست و پا گم شد چنان كه افتد و داني. در آن شرايط اصلاح طلبي بر معاني مختلفي اطلاق مي شد و پاره اي واژه ها نظير مردم سالاري، جامعه مدني، قانون گرايي و نظاير آن الفاظي بودند كه بر مفاهيم و معاني متعددي انطباق داشتند.»
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن