تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820831705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ثبت‌نام حضوری سیم‌کارت 150 هزار تومانی از فردا آغاز می‌شود - 22 تیر 1387


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: ثبت‌نام حضوری سیم‌کارت 150 هزار تومانی از فردا آغاز می‌شود
22 تیر 1387

http://gsm.ir/news/ThumbnailViewer.aspx?id=2940

گروه خبری GSM: ثبت‏نام حضوری سیم‏کارت‏های دایمی جدید(150 هزار تومانی) همراه اول از روز یک‌شنبه، 23 تیرماه در دفاترخدمات ارتباطی سراسر کشور آغاز می‏شود.

به گزارش ایسنا، همزمان با ثبت‏نام اینترنتی سیم‏کارت‏های 150 هزار تومانی که از تاریخ 11 خرداد ماه آغاز شده است، ثبت‏نام حضوری از روز یک‏شنبه صورت می‏پذیرد.

طبق اعلام شرکت ارتباطات سیار در ثبت‏نام این دوره مبلغ 10 هزار ریال از متقاضی در دفتر و مابقی از طریق بانک‏های تعیین شده دریافت خواهد شد.

بر اساس این گزارش، واگذاری سیم‏کارت‏های دایمی جدید بر اساس ظرفیت شبکه و امکانات فنی در هر استان به صورت مجزا و بر اساس تاریخ واریز وجه صورت می‏پذیرد.

واگذاری به روز سیم‏کار‏های دایمی 288 هزارتومانی هم به صورت رسمی از روز 23 تیرماه جاری در سراسر کشور آغاز می‏شود.

سید تحسین عادلی، مدیر کل بازاریابی شرکت ارتباطات سیار، در گفت‏وگو با ایسنا اظهار کرده بود: واگذاری به روز سیم‏کارت‏های 288 هزار تومانی به صورت آزمایشی از تاریخ چهارم خرداد ماه سال جاری در تهران آغاز شده و قرار است به صورت رسمی از روز 23 تیرماه آغاز می‏شود.

عادلی با بیان اینکه این کار در تهران از 20 دفتر نمونه آغاز شد، اظهار کرد: نرم‏افزار مربوطه را ظرف این مدت در استان‏های مختلف به صورت آزمایشی تست کردیم و کارشناسانی نیز طی دو روز در تهران آموزش‏های لازم را دیدند.




:53::53::53::53:






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن