تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819578162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تدابير ويژه كميته برگزاري پارالمپيك در خصوص كنترل دوپينگ


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تدابير ويژه كميته برگزاري پارالمپيك در خصوص كنترل دوپينگ
تهران - واحد مركزي خبر - ورزشي 1387/06/02

كميته برگزار كننده بازيهاي پارالمپيك 2008 پكن اعلام كرد : خدمات كنترل دوپينگ براساس آيين‌نامه مبارزه با دوپينگ كميته بين المللي پارالمپيك ( IPC ) ، براساس قوانين آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ ( وادا ) در پارالمپيك اجرا مي شود.
به گزارش واحد مركزي خبر برنامه توزيع آزمون هاي دوپينگ تست با همكاري كميته مبارزه با دوپينگ IPC در حال تدوين است و ورزشكاران در طول بازيها براساس رده‌بندي (رنكينگ) به شكل تصادفي براي انجام آزمايش انتخاب خواهند شد.
به گزارش كميته‌ بين‌المللي مسابقات پارالمپيك 2008 پكن تعداد 23 ايستگاه كنترل دوپينگ شامل 19 ايستگاه در سالنهاي مسابقات پكن، يك ايستگاه در پلي‌كلينيك دهكده پارالمپيك و سه ايستگاه در ساير شهرهاي ميزبان اين بازيها برپا خواهد بود.
آزمايشگاه پكن نيز در جريان بازيها فعال خواهد بود و كاركنان آن در سه شيفت كاري تقسيم خواهند شد تا تضمين كنند كه اين آزمايشگاه قادر به دريافت و بررسي نمونه‌ها به صورت شبانه‌روزي در هفت روز هفته است.
ظرفيت آزمايشگاه كميته برگزار كننده اين بازيها براي بررسي نمونه‌ها برابر با 150 نمونه در روز است، كه معمولاً نتايج منفي تا 24 ساعت بعد اعلام خواهد شد .
كد 0001/10105/12/59
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن