تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817225129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همگام با پكن 2008


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: همگام با پكن 2008
پرونده كشتي آزاد ايران در المپيك بسته شد

فردين معصومي عضو تيم ملي كشتي آزاد ايران با شكست در برابر "موتاليموف" از قزاقستان، از گردونه رقابت ها حذف شد تا پرونده كشتي آزاد ايران در بازيهاي المپيك بسته شود.
فردين معصومي كشتي گير آزاد كار كشورمان با نتايج هفت بر سه در وقت اول و يك بر يك در وقت دوم مغلوب حريف شد و شانس كسب مدال برنز را از دست داد. با شكست معصومي پرونده كشتي آزاد ايران در رقابت هاي المپيك پكن با كسب يك مدال برنز توسط مراد محمدي بسته شد. تيم ملي كشتي آزاد ايران با هفت كشتي گير در اين رقابت ها حضور يافته بود.

حامدحدادي:
روياي من حضور در NBA است

در حالي كه چندي پيش سازمان كنترل اموال و دارايي هاي خارجي آمريكا (OFAC) اعلام كرده بود كه باشگاه هاي NBA حق هيچ گونه مذاكره با بازيكنان ايراني را ندارند، اين سازمان ديروز اعلام كرد كه اين باشگاه ها مي توانند با حامد حدادي قرارداد امضا كنند.
به گزارش خبرگزاري سياست هاي خارجي آمريكا، سازمان كنترل اموال و داريي هاي خارجي اين كشور اعلام كرد كه در صورت موافقت نهايي توسط NBA و OFAC حدادي به زودي مي تواند راهي تيم "ممفيس گريلرز" شود.
OFAC همچنين دستور داده است كه تمامي اسناد و مدارك مربوط به عقد قرارداد حدادي با تيم هاي NBA بايد حفظ و نگهداري شوند. حدادي نيز در اين باره گفت: بدون شك تا پايان هفته به ممفيس خواهم پيوست. با سران اين تيم مذاكره كردم. از بسياري تيم هاي اروپايي پيشنهاد داشته ام; اما، روياي من حضور در NBA است. اميدوارم هرچه زودتر بدون هيچ مشكلي بتوانم به تيم ممفيس بپيوندم.

يك آرايشگر پناهنده در ايران به اولين مدال المپيك افغانستان رسيد

تكواندوكار افغانستاني كه به عنوان پناهنده در ايران اقامت داشت، اولين مدال المپيك را براي كشورش به دست آورد.
به گزارش فارس و به نقل از استار تلگرام، در مسابقات المپيك 2008 چين سرانجام افغانستان موفق شد در رشته تكواندو صاحب يك مدال برنز شود تا اولين مدال تاريخ المپيك براي اين كشور به دست آيد.
روح ا... نيك پي، جوان 21 ساله كه به عنوان پناهنده در ايران اقامت داشته و در حرفه آرايشگري مشغول به كار بود، در اين دوره از مسابقات موفق شد با كسب يك مدال برنز دل مردم افغانستان را شاد كند تا براي چند روزي حال و هواي هموطنانش از تروريست، مواد مخدر و جنگ به دور باشد. نيك پي درباره موفقيتش در المپيك 2008 پكن گفت: اين مدال براي من نيست، بلكه به به مردم كشورم تعلق دارد. حامد كرزاي، رئيس جمهور افغانستان پس از موفقيت فعلي به نيكپاي قول داده كه براي بازگشت وي از ايران يك خانه به وي اهدا خواهد كرد تا بتواند در كنار خانواده اش به فعاليت و زندگي روزمره ادامه دهد.

پدر فلپس پيدا شد

پدر فلپس سال ها پيش پسر 9 ساله و خانواده خود را تنها گذاشت و از همسرش جدا شد.
وقتي مايكل فلپس پشت سر هم طلاهاي المپيكي را درو مي كرد، دوربين ها روي صورت او و مادرش متمركز مي شدند; اما هيچ خبرنگاري از او نپرسيد كه پدرش كجا است.
كريس كيس، نويسنده امريكايي شبكه NBC در نهايت از اين راز پرده برداشت و متوجه شد شناگر بي رقيب امريكايي از 9 سالگي به بعد پدرش را نديده است.
فرد فلپس سال ها پيش از همسر خود رسما جدا شده و خانواده فلپس در شرايط بد مالي رشد كرده و كم كم به اوضاع متوسط اجتماعي رسيده است. پدر فلپس كه در پي آگهي تصويري NBC خود را معرفي كرده، خيال مصاحبه با خبرنگاران را ندارد. او بازنشسته دولت است و خود را در موفقيت فلپس سهيم نمي داند چرا كه سال ها پيش او و خانواده خود را تنها گذاشته است.

دوپينگ چهار اسب در مسابقات سواركاري المپيك پكن

چهار اسب از كشورهاي برزيل، آلمان، ايرلند و نروژ به علت دوپينگ از شركت در مسابقات المپيك پكن محروم شدند.
به گزارش شبكه تلويزيوني سي ان ان، در حالي كه مقامات كميته بين المللي المپيك و كميته ضد دوپينگ تاكنون از كم بودن شمار ورزشكاران دوپينگي در المپيك پكن خوشنود هستند شمار دوپينگي هاي المپيك پكن دو برابر شد و از 5 مورد به 9 مورد رسيد كه چهار مورد از اين دوپينگي ها اسب هايي بودند كه در مسابقات سواركاري پكن شركت مي كنند.
در صورتي كه نتايج اوليه و نهايي آزمايش هاي دوپينگ اين چهار اسب مثبت باشد تيم هاي سواركاران اين چهار اسب از شركت در مسابقات نمايشي در پكن منع خواهند شد.
در صورتي كه از شركت اين چهار تيم سواركاري در مسابقات در پكن جلوگيري شود اين مساله ضربه سنگيني به سواركار نروژي خواهد بود كه براي اولين بار مدال برنز را در مسابقات پكن بدست آورده و ناچار خواهد شد كه اين مدال را به سواركار سوئيسي بدهد كه بعد از وي به مقام چهارم رسيد.

ايران با طلاي ساعي به رده 47 جدول مدال ها رسيد

كاروان ورزشي ايران در پي كسب مدال طلاي هادي ساعي در رشته تكواندو، تا رده چهل و هفتم جدول مدال ها صعود كرد. ايران كه تا قبل از كسب اين مدال با يك مدال برنز كه توسط سيد مراد محمدي بدست آمد، در رده 73 جاي داشت، با طلاي هادي ساعي به رده 47 جدول صعود كرد. كاروان ايران در اين رده در كنار تيم هايي همچون آرژانتين، هندوستان، لتوني و مكزيك قرار گرفته است. چين بعنوان ميزبان مسابقات با كسب 46 مدال طلا، 15 نقره و 24 برنز و در مجموع 85 مدال در رده نخست جدول جاي دارد و امريكا و بريتانيا پس از آن دوم و سوم هستند.

انتقاد ژاك روگ از حركت دونده ي جامائيكايي

ژاك روگ رييس كميته بين المللي المپيك نسبت به رفتار دونده جامائيكايي ابراز نااميدي و ناراحتي كرد. وي درمورد حركت پاياني مسابقه "اوساين بولت" كه در دو 100 و 200 متر المپيك پكن موفق به كسب مدال طلا و ركوردشكني شد، ابراز ناراحتي كرده و گفت: اين رفتار به دور از منش قهرماني است. ما هيچ مشكلي با اين حركت او نداريم اما، فكر مي كنم او بايد احترام بيشتري براي رقباي خود قائل شود.
 جمعه 1 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن