تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806842485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بیوگرافی کیت بکینسیل | Kate Beckinsale


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: rqci59xs5e0konhiaean.jpg]





کاترین بیلی "کیت" بکینسل (به انگلیسی: Kathryn Bailey "Kate" Beckinsale) (زادهٔ ۲۶ ژوئیه ۱۹۷۳ در لندن) بازیگر انگلیسی سینمای هالیوود است.


در حالیکه در حال تحصیل در آکسفورد بود، فرصت بازی در فیلم هیاهوی بسیار برای هیچ که بر اساس نماش نامه ای از شکسپیر بود را بدست آورد. در طول دهه ۹۰، به بازی در سریالهای تلویزیونی و فیلمهای سینمایی میپرداخت که یکی از مهمترین آنها، بازی در فیلم تلویزیونی "اما" بود.
در سال ۲۰۰۱ ، بکینسل پس از آنکه شارلیز ترون بازی در فیلم "بندرگاه مروارید" را رد کرد، فرصت بازی در این فیلم را بدست آورد و در مقابل بن افلاک به بازی پرداخت. بازی در این فیلم به منزله معرفی وی به سینمای هالیوود بود و بعد از بازی در این فیلم، وی توانست در فیلمهای چون دنیای مردگان ، هوانورد و ون هلسینگ به بازی بپردازد. در سال ۲۰۰۸ نیز برای بازی خوب خود در فیلم "تنها حقیقت" ، نامزد جایزه بهترین اجرا از طرف انجمن منتقدین شد.

زندگی:
بکینسل در ۲۶ ژوئیه ۱۹۷۳ در شمال لندن به دنیا آمد. پدرش "ریچارد بکینسل" بازیگر بود که در سال ۱۹۷۹ و بر اثر حمله قبلی درگذشت. مادرش نیز "جودی لو" بود که وی نیز بازیگر است. همچنین یک ناخواهری بزرگ تر از خود دارد بنام سامانتا که وی نیز بازیگر است.

در دوران نوجوانی دوبار موفق شد بخاطر نوشتهها و شعرهایش جایزه دریافت کند. در دوران جوانی و پس از اینکه دوره ای به بی اشتهایی دچار شد و پس از آن شروع به کشیدن سیگار کرد، تصمیم گرفت به سمت حرفه خانوادگی رفته و بازیگر شود. اولین بازیش را در سال ۱۹۹۱ و در فیلمی درباره جنگ جهانی دوم انجام داد. وی غیر از زبان مادری، میتواند به زبانهای فرانسوی و روسی نیز حرف بزند. وی در زمان دانشگاه، فرانسه و ادبیات روسی می آموخت و اینکار رو به این دلیل که فکر میکرد اینکار باعث میشود تا در حرفه بازیگری بتواند موفق تر باشد، انجام میداد.


حرفه:
در حالیکه در حال تحصیل در دانشگاه آکسفورد بود، فرصت بازی در فیلم هیاهوی بسیار برای هیچ را بدست اورد. وی سال آخر تحصیل خود را در پاریس گذراند و بعد از ان تصمیم گرفت تا تحصیل را رها کرده و به بازیگری بپردازد. در سال ۱۹۹۴ فرصت بازی در فیلم "Royal Deceit" را بدست آورد و در کنار کریستین بل به بازی پرداخت(اتفاقی که در سال ۲۰۰۲ هم افتاد). وی در این سالها در فیلمهای انگلیسی زیادی به بازی بازی پرداخت تا اینکه در سال ۱۹۹۹ در اولین فیلم هالیوودی خود بنام "قصر ویران" به بازی پرداخت که البته در گیشه با شکست مواجه شد.

پس از بازی در این فیلم، توانست جهشی بزرگ کرده و در فیلم "بندرگاه مروارید" به بازی در کنار بن افلاک پرداخت که فیلم یکی از پرفروشترین فیلمهای ان سال بود. بعد از این فیلم، کیت بازی در فیلمهای موفقی چون "سرندیپیتی" در سال ۲۰۰۱، "دنیای مردگان" در سال ۲۰۰۳ و "ون هلسینگ" در سال ۲۰۰۴ را در پرونده خود ثبت کرد. در سال ۲۰۰۴ وی به بازی در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی دعوت شد و برای اینکه به بازی درکنار لئوناردو دی کاپریو بپردازد، ۲۰ پند به وزنش اضافه کرد.



در سال ۲۰۰۶ ، وی در فیلم کلیک به بازی در کنار آدام سندلر پرداخت. همچنین در دومین قسمت فیلم "دنیای مردگان پرداخت که کارگردانی آن را همسرش به عهده داشت. در این سال، کیت از طرف مجله FHM به عنوان بیست و سومین زن سکـسی سال انتخاب شد. همچنین در رده ۱۶ لیستی مشابه از مجله "ماکسیم و رده ۶۳ مجله Stuff قرار گرفت. همچنین مجله انگلیسی "Hello" نیز وی را به عنوان زیباترین زن سال انگلیس انتخاب کرد. این اتفاق در سال ۲۰۰۲ نیز افتاده بود.

در سال ۲۰۰۷ نیز وی جانشین "سارا جسیکا پارکر" شد تا در تریلر اتاق خالی بازی کند. همچنین در این سال فیلم فرشتگان برفی نیز از وی اکران شد. در سال ۲۰۰۸ نیز در فیلم تنها حقیقت به بازی پرداخت. در سال بعد نیز وی به بازی در کنار رابرت دنیرو و درو بریمور در فیلم همه خوبن پرداخت.

بکینسل در سال ۲۰۰۹ از طرف مجله Esquire به عنوان سکـسیترین زن سال انتخاب شد.


زندگی شخصی:
بکینسل از نامزد سابقش مایکل شین، دارای یک دختر ۱۱ ساله است. وی بعدها اعلام کرد که تنها زمانی که باردار بوده است، دست از کشیدن سیگار برداشت است. جالب آنکه دختر بکینسل در فیلمهایی چون "دنیای مردگان" و "همه خوبن" در نقش دوران کودکی کاراکتر وی به بازی پرداخته است! در سال ۲۰۰۳ کیت با کارگردان فیلم دنیای مردگان، یعنی لن وایزمن نامزد شد و سال بعد نیز در کالیفرنیا با یکدیگر ازدواج کردند.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1350]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن