تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815219820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سازمان خصوصي سازي خبر داد: واگذاري4 شركت مشمول اصل44 در شهريور واگذاري نيروگاه‌ها از طريق مزايده تا يك ماه آينده


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون سازمان خصوصي سازي خبر داد: واگذاري4 شركت مشمول اصل44 در شهريور واگذاري نيروگاه‌ها از طريق مزايده تا يك ماه آينده


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بورس

معاون سازمان خصوصي سازي از واگذاري پالايشگاه‌ و پتروشيمي تبريز، ذوب آهن اصفهان و بانك صادرات از طريق بورس و واگذاري نيروگاه‌ها از طريق مزايده در شهريورماه خبرداد.

سيد مهدي عقدايي ـ معاون سازمان خصوصي سازي ـ در گفت‌وگو با خبرنگار بورس خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مراحل آماده سازي بانك‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: بانك صادرات، ملت و تجارت كه در بورس پذيرش شدند در مرحله آماده سازي قرار داشته ولي بانك صادرات در مراحل نهايي قرار دارد و به احتمال زياد پنج درصد از سهام اين بانك‌ زودتر از ساير بانك‌ها در شهريور ماه وارد بورس مي‌شود.

وي اضافه كرد: بعد از ورود بانك صادرات در بورس قاعدتا تا پايان سال عمليات واگذاري بانك ملت و تجارت آغاز خواهد شد.

وي با بيان اينكه صورت‌هاي مالي بانك‌ها مشكلي ندارد اظهار كرد: موضوع بازنشستگي بانك‌ها نيز در مرحله بررسي قرار داشته و به زودي نتايج نهايي آن اعلام مي‌شود.

عقدايي در ادامه از واگذاري ذوب آهن اصفهان، پتروشيمي و پالايشگاه تبريز حداكثر تا يك ماه آينده خبرداد و افزود: شركت ذوب آهن اصفهان در مرحله درج قرار داشته و تا 20 روز آينده وارد بورس مي‌شود.

وي در مورد ساير شركت‌ها توضيح داد: پالايشگاه‌ تبريز نيز آماده واگذاري است ولي تاكنون اوراق سهام شركت مادر تخصصي آن به سازمان خصوصي سازي ارائه نشده است كه براي حل اين موضوع در حال رايزني هستيم.

معاون سازمان خصوصي سازي در مورد واگذاري نيروگاه‌ها گفت: نيروگاه‌ها در حال آماده سازي مصوبات مجمع هستند و قرار است تا يك ماه آينده از طريق مزايده واگذار شوند.

وي همچنين از واگذاري شركت قند كرج و تهران نيرو در 13 شهريور از طريق مزاده خبرداد و اضافه كرد: علاوه بر اين شركت خدمات هوايي كشاورزي از طريق مزايده محدود بين هفت شركت در20 شهريور از طريق مزايده به فروش مي‌رسد.
 جمعه 1 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن