تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820378491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك و نيم ميليون سند مالكيت روستايي در كشور صادر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يك و نيم ميليون سند مالكيت روستايي در كشور صادر مي شود
اروميه - خبرگزاري مهر: معاون عمراني روستايي بنياد مسكن انقلاب اسلامي كشور گفت: تا پايان برنامه چهارم توسعه در كشور 5/1 ميليون سند مالكيت روستايي صادر مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، محمد رضا شاملو شامگاه امروز در آيين اعطاي 20 هزار جلد سند مالكيت روستايي آذربايجان غربي افزود: تا قبل از آغاز برنامه پنج ساله چهارم توسعه تنها براي 600 واحد روستايي سند مالكيت صادر شده بود كه بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده تا پايان برنامه پنج ساله چهارم توسعه سند مالكيت براي يك ميليون و 500 واحد روستايي اعطا خواهد شد.

وي عنوان كرد: در سه سال اول برنامه چهارم توسعه، يك ميليون سند مالكيت به روستاييان اعطاء شده است كه اين ميزان يك نيم برابربرنامه چهارم توسعه سوم است.

معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي هم در اين مراسم با افزايش درآمد و توانمندسازي روستاها، روستاييان به خانه باز مي گردند، اظهارداشت: در هفته دولت بهره برداري از يك هزار و 46 پروژه عمراني، خدماتي و توليدي در مناطق روستايي استان آغاز مي شود.

محمد باقر دارياني با بيان اينكه توجه به عمران مناطق روستايي با آغاز فعاليت دولت نهم سرعت چشمگير داشته افزود : در همين راستا امسال همزمان با گراميداشت هفته دولت در استان 40 درصد پروژه هاي عمراني افتتاحي به مناطق روستايي اختصاص دارد.

وي با اشاره به طرحهاي عمراني و اقتصادي دولت در مناطق روستايي استان يادآور شد: با صدور اين تعداد سند 50 درصد خانوارهاي روستايي از مزاياي آن بهره مند مي شوند.

معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي در ادامه سخنان خود با بيان اينكه ساماندهي ساخت وسازهاي مسكن روستايي، افزايش بهره مندي خانوارهاي روستايي از خدمات رفاهي، آموزشي و درماني، توسعه شبكه آب شرب سالم بهداشتي و بهسازي و احداث راههاي ارتباطي در مناطق روستايي از اولويتهاي كاري دولت در استان است گفت: در سه سال گذشته در بخشهاي مختلف عمراني، اقتصادي و رفاهي اقدامات چشمگيري انجام گرفته و در حال حاضر بيش از 98 درصد روستاهاي استان از امكانات شبكه توزيع برق، 90 درصد از خدمات شبكه مخابرات و 70 درصد جمعيت روستايي از شبكه توزيع آب سالم بهداشتي برخوردارند.

دارياني بازگشت روستائيان از شهرها به روستاها را نتيجه اقدامات دولت نهم در توانمندسازي و افزايش درآمد خانوارهاي روستايي دانست و افزود : به رغم پيشرفتهاي محسوس در حوزه روستا با چشم انداز پيش بيني شده در بخشي از امور فاصله زيادي داريم و براي تحقق اهداف توسعه اي نياز به يك عزم ملي داريم.

حجت الاسلام سيد محمد موسوي، رئيس كل دادگستري آذربايجان غربي اعطاي سند مالكيت روستايي را يكي از كارهاي بسيار بزرگ و مهم براي جلوگيري از برخي تخلفات ملكي عنوان كرد و گفت : واگذاري سند اطمينان را براي سرمايه گذاري بخش خصوصي در مناطق روستايي افزايش مي دهد.

مدير كل بنياد مسكن انقلاب اسلامي آذربايجان غربي نيز در اين مراسم با بيان اينكه از آغاز طرح ساماندهي اماكن روستايي و اعطاي سند مالكيتي تا پايان سال 86 براي 80 هزار واحد ملكي روستايي سند مالكيتي صادر شده است گفت : امسال نيز با صدور 20 هزار جلد سند مالكيتي 50 درصد از اماكن روستايي استان سند دار مي شوند.

ايوب عزيزي رسميت بخشيدن به مالكيت روستائيان، ايجاد انگيزه براي ماندگاري در روستاها و فراهم ساختن امكان استفاده از تسهيلات بانكي و خدمات دولتي را از اهداف صدور سند مالكيتي به اماكن روستايي عنوان كرد.
 پنجشنبه 31 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن